• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #609899  autor: kaleklol
 25 sty 2013, 15:56
Veallentine pisze:Simlocków nie zdejmują w salonie za darmo, tylko jest to koszt około 70zł, po zakończonej umowie jest za darmo, jeżeli chodzi o zadłużenie to może to być zadłużenie wobec Orange, nawet stare np. z przed 5 lat, albo zadłużenie wobec innego operatora, albo zaległości w BIK, ERIF etc. Na czarną listę w Orange trafia się po ok. 60 dniach od daty niezapłaconego rachunku, więc nie wydaje mi się, że chodzi o ostatnia fakturę... ; )

Marek
Co do zadłużenia sprawa się wyjaśniła. Dostałem odpowiedź, że podczas zamawiania kwota za ostatnią fakturę nie była jeszcze zaksięgowana i dlatego system wyrzucił błąd i odrzucił zamówienie. Otrzymałem nowy kod na -30% złożyłem nowe zamówienie i kolejny raz zostało odrzucone, tym razem brak sprzętu na stanie..

Szczerze mam tego dość, nie wiem czy to kwestia szczęścia ale tak być nie powinno. Skoro w sklepie dany model jest dostępny to powinien być podczas zamówienia przydzielany do konkretnego klienta i byłby spokój..a w ten sposób musiałem dzwonić po raz kolejny do sklepu gdzie uzyskałem informację, że muszę po raz kolejny pod podanym mi adresem e-mail złożyć prośbę o przydzielenie nowego kodu. Zamówienie nie może być złożone wcześniej niż 3 dni robocze od poprzedniego czyli licząc od dzisiaj dopiero we wtorek 29.01.2013. Jeśli kolejne zamówienie zostanie odrzucone stracę możliwość wykorzystania rabatu ponieważ promocja trwa do 31.01.2013. Błędne koło..

 #610992  autor: Orange Ekspert
 30 sty 2013, 20:14
kaleklol pisze:
Veallentine pisze:Simlocków nie zdejmują w salonie za darmo, tylko jest to koszt około 70zł, po zakończonej umowie jest za darmo, jeżeli chodzi o zadłużenie to może to być zadłużenie wobec Orange, nawet stare np. z przed 5 lat, albo zadłużenie wobec innego operatora, albo zaległości w BIK, ERIF etc. Na czarną listę w Orange trafia się po ok. 60 dniach od daty niezapłaconego rachunku, więc nie wydaje mi się, że chodzi o ostatnia fakturę... ; )

Marek
Co do zadłużenia sprawa się wyjaśniła. Dostałem odpowiedź, że podczas zamawiania kwota za ostatnią fakturę nie była jeszcze zaksięgowana i dlatego system wyrzucił błąd i odrzucił zamówienie. Otrzymałem nowy kod na -30% złożyłem nowe zamówienie i kolejny raz zostało odrzucone, tym razem brak sprzętu na stanie..

Szczerze mam tego dość, nie wiem czy to kwestia szczęścia ale tak być nie powinno. Skoro w sklepie dany model jest dostępny to powinien być podczas zamówienia przydzielany do konkretnego klienta i byłby spokój..a w ten sposób musiałem dzwonić po raz kolejny do sklepu gdzie uzyskałem informację, że muszę po raz kolejny pod podanym mi adresem e-mail złożyć prośbę o przydzielenie nowego kodu. Zamówienie nie może być złożone wcześniej niż 3 dni robocze od poprzedniego czyli licząc od dzisiaj dopiero we wtorek 29.01.2013. Jeśli kolejne zamówienie zostanie odrzucone stracę możliwość wykorzystania rabatu ponieważ promocja trwa do 31.01.2013. Błędne koło..
Jeśli nie uda Ci się złożyć zamówienia to napisz do mnie na Pomoc Orange http://www.facebook.com/orangepolska/ap ... 5626162243 Opisz dokładnie sprawę oraz podaj link do tego wątku. Sprawdzę jak będę mógł Ci pomóc.


Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert