• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #607898  autor: tomek878
 15 sty 2013, 13:23
Witam.
Posiadam telefon z Playa - Samsung galaxy S Advance.
Jakiś czas temu zauważyłem, że pod osłoną aparatu zebrała się duża ilość kurzu uniemożliwiająca praktycznie zrobienie zdjęcia. W związku z ty chciałbym oddać telefon na gwarancję. I tu zaczyna się problem. Okazuje się że karta gwarancyjna dołączona do telefonu jest nie podbita i nie jest dołączony do niej paragon ( we wszystkich telefonach z Play które miałem tak właśnie było ). Telefon wraz z abonamentem dostałem od szefa, który twierdzi że podczas przeprowadzki zagubił umowę. Czy jest jakaś możliwość oddania telefonu na gwarancję ? Teoretycznie mogą pewnie sprawdzić w systemie że ten telefon jest od nich, ale jak jest w praktyce ?

 #607908  autor: bledos
 15 sty 2013, 13:38
Trochę za mało danych dla serwisu. Gdyby karta była podbita choćby pieczęcią, to olać dowód zakupu, gdybyś miał dowód zakupu, to też z pustą kartą by przeszło. Ale jedno i drugie... Co z tego, że w salonie sobie sprawdzą, że telefon jest od nich? Ludzie w salonach nie zamykają po 18 punktów po to, żeby na zapleczu grzebać się w serwisowaniu telefonów. Wysyłają to do serwisów, a te wymagają jakiegokolwiek dokumentu. Moim zdaniem, póki nie zdobędziesz choćby pieczęci na karcie gwarancyjnej, to może być ciężko.

Posiadasz zbędne ramki SIM? Skontaktuj się, jeśli nie widzisz jej na zdjęciach: https://goo.gl/photos/wGazR6P1LQtsuaTC9

 #607923  autor: tomek878
 15 sty 2013, 14:11
Niestety tak myślałem.
Raczej ciężko zdobyć pieczątkę nie mając dowodu zakupu. Będę musiał w takim razie pomęczyć szefa żeby poszukał tych dokumentów :twisted:

 #607994  autor: Edmund
 15 sty 2013, 18:29
tomek878, poza tym nie wiem czy Ci uznają zapylenie/zabrudzenie obudowy w ramach gwarancji. Nawet jeżeli byś miał podbitą kartę albo dowód zakupu to pewnie kazaliby Ci zapłacić za przeczyszczenie telefonu - bo jest to efekt naturalnego użytkowania a nie wada konstrukcyjna albo uszkodzenie telefonu.

Wszechobecnemu analfabetyzmowi, braku poszanowania dla języka ojczystego i braku czytania ze zrozumieniem mówię nie!

Orange: Nowe GO
Play: Fresh, stare Lubię to!
Plus na Kartę
Net: OFnK, Aero2