• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #604002  autor: aizo
 28 gru 2012, 18:19
Dziś musiałem dzwonić na połączenie alarmowe. Pod 112 i 999.
Przed chwilą logowałem się na Play24 te połączenia są niewidoczne w historii

Czemu tak jest? Czym to jest uwarunkowane? Może tylko jakiś problem u mnie.
Rozumiem, że jak by była potrzeba Play takie informacje by udostępnił(np na prośbę policji czy sądu)
Nie jest to jakiś mega problem w niczym nie przeszkadza ale jestem ciekaw jak to jest.
Sms-a którego wysłałem dużo później po telefonach normalnie widzę.
Play Fresh

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #604033  autor: Spioszek
 28 gru 2012, 20:15
Możliwe że te numery będą w Bilingu pod Play24, ale z pewnym opóźnieniem.

Ostanio nawet po wykonaniu połączenia z Play na Play w bilingu po paru godzinach nr się dopiero pojawił.

 #604059  autor: krzychu.pl
 28 gru 2012, 22:02
aizo,

sprawdziłem w swoich billingach na Play24 - rozmowy z numerem alarmowym sprzed kilku miesięcy nie zarejestrowano.

Więc pewnie i u Ciebie tak będzie.

http://podtelefonem.blogspot.com/

 #604072  autor: aizo
 28 gru 2012, 23:03
Ciekawe czemu tak jest, może ktoś wie?

W innych sieciach jest podobnie?

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #604098  autor: Jedrker
 29 gru 2012, 00:20
aizo pisze:W innych sieciach jest podobnie?
Nie, w Orange mam normalnie rejestrowane każde połączenie czy ze 112, czy 99x , od razu po wykonaniu połączenia takowe widnieje w bilingu on line.
Widocznie w Play jest inaczej ...

 #604583  autor: persepolis
 30 gru 2012, 17:15
Połączenia z numerami nie są i nie będą widoczne w systemie billingowym.

1) Prawo telekomunikacyjne stanowi w art. 80 ust. 3, że wykaz (billing) musi obejmować połączenia płatne - połączenia z numerami alarmowymi takimi nie są, zatem operator nie musi ich rejestrować w systemie billingowym ani uwzględniać w wykazie połączeń zrealizowanych przez użytkownika.

2) Połączenia te realizowane są z pominięciem systemu billingowego operatora, z wyższym priorytetem, dlatego ze względów technicznych nie są po prostu rejestrowane. Mogą być one zrealizowane przez jakąkolwiek dostępną sieć komórkową, zresztą byłą tu gdzieś dyskusja na ten temat ;-)

Pozdrawiam :mrgreen: