• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #393090  autor: Piescoch66
 14 mar 2010, 16:04
Jako, że kończę mixa (mała, ale skarbonka) dopytywałem w lokalnych punktach+ co z tą kasą. Wszędzie to samo - wygadać, bo przepadnie. Więc po zapoznaniu się z regulaminami ruszyłem ''edukować''. Wyniki w poszczególnych salonach (ale chyba jednak sklepach) zatrważające: 1 ''otrzymują takie wytyczne'' 2 ''nie muszą znać regulaminów'' 3 ''nic się nie da z tym zrobić'' 4 ''taryfa pokont_aktowa?''. Celowo omijałem te najładniejsze i najmłodsze, nauczony podobnymi zdarzeniami w pomarańczy. Niestety pleć piękna w + ma tak druzgocącą przewagę, że nie miałem możliwości ''edukować'' faceta. Przez tak żenujący poziom wyszkolenia kadr + nie zbacza z wybranej drogi rozwoju
 #596593  autor: wlodarek1
 21 lis 2012, 15:06
W niedzielęe zadzwoniłem na infolinięe plusa ; 601102601.
Po kilkuminutowym bezowocnym słuchaniu melodyjki automat zaproponował mi
by poczekać do następnego dnia , to oni do mnie oddzwonią .
Następnego dnia rano dostałem SMS-a że numer 224261000 próbował się ze mną
połączyć choć żadnego dzwonka nie słyszałem .
więc sam zadzwoniłem pod ten numer i po kilkuminutowy czekaniu odezwała się konsultantka
która przekierowała mnie do innej konsultantki .
Tym razem po kilku minutach czekania, połączenie przerwało się ,
dostałem SMS-a od numeru 101 w którym był link do strony "plus.online"
W sumie na te połączenia straciłem ponad 6 zł i nic nie załatwiłem .
Uważam że to jest nie w porządku i jeśli jakaś kompetentna osoba z plusa przeczyta
tego posta to plus powinien mi jakoś wyrównać poniesione a niezawinione straty .

Było ; siemens C 25 , siemens C 65 , motorola C 168 , SE T280I , Samsung D900I. SE HAZEL , PRESTIGIO 4500 , NOKIA 520 , LG G3S .
Teraz jest MOTO X PLAY

 #596595  autor: banderas
 21 lis 2012, 15:18
najprościej złuż reklamacje

banderassso

 #596598  autor: Blank
 21 lis 2012, 15:29
zmarnowane pieniądze (wlodarek1) i lata spędzone w polskiej szkole (banderas).

wlodarek, złóż reklamację, opisując sprawę - przez e-mail ([email protected]) lub w punkcie plusa. Jeśli jesteś w Mixie lub abonamencie, możesz złożyć reklamację także w Plus Online.

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #596634  autor: SACZI
 21 lis 2012, 19:02
Czy to norma w Plusie, że na połączenie z 601 102 601 czeka się po kilkanaście minut?
Dzwoniłem kilkukrotnie, żeby pogadać o ofercie przenosinowej, ale po 15 minutach odpuszczałem.

 #596673  autor: muchakk
 21 lis 2012, 22:43
Ja jestem przyzwyczajony już do tego, że na połączenie z konsultantem czekam ~60 minut.

 #596767  autor: Precelos
 22 lis 2012, 16:56
Zaproponowanie klientowi biznesowemu na umowie bezterminowej płatnej wymiany 2 kart sim (123zl) to smiech na sali, ale coz chyba mieli za duzo klientow postpaid ze takie walki chcieli robic :mrgreen:

Obrazek

 #596919  autor: Maruda
 23 lis 2012, 12:06
Pan lub Pani w dziale reklamacji to komputer, który odpowiada każdemu po miesiącu ze względu na słabego procka itd tymi samymi pisemkami gotowcami 'Plus nie ponosi odpowiedzialności, za to i to..." - pewnie za wszystko.
Konsultanci wiedza tyle co konsument i są przydatni chyba tylko dla babci i dziadków,którzy są na prawdę zieloni.

Na początku maja br. zaczął się chrzanić internet i byłem okłamywany, aż do września, ze u nich wszystko w porządku i zwalali winę na mnie co do prawdopodobnie słabego sygnału.Dopiero gdy zdecydowali się naprawić nadajnik, konsultant wygadał się że to wina sieci 3G już od jakiegoś czasu i to już nie jest tajemnicą,bo masa ludzi z tej technologii korzysta - i uj z tym :P
Rachunki te same, reklamacje nie uwzględnione i jednym słowem masa nerwów, telefonów do konsultanta za 2zł od połączenia

Nie wspomnę już o podkradaniu danych z transferu.Co miesiąc gdzieś około 300MB-1GB przepada.

 #598597  autor: borotvagel
 02 gru 2012, 18:44
Najbardziej żenująca sytuacja to był kontakt z Działem Reklamacji. Pierwszy po wielu latach korzystania z sieci. Wina leżała po mojej stronie.

Pozostało kilkanaście obowiązkowych doładowań w Mixie a akurat popsuł mi się telefon więc chciałem doładować te kilkanaście razy i podpisać nową umowę z telefonem. Problem polegał na tym, że się zagapiłem/niedoczytałem i doładowałem za jednym razem kwotą równą te kilkanaście doładowań (kilkaset złotych). Po chwili otrzymałem sms że liczba pozostałych zasileń obowiązkowych tyle samo minus jedno. O kurde - pomyślałem - my bad - nic się nie stało: zadzwonię do BOK, wyjaśnię pomyłkę, bonusy pooddaje - nic się nie stało.

I tu się pomyliłem bardzo.

Bla bla bla przepraszam, chciałbym sprostować błąd, jestem wieloletnim klientem, pomyliłem się.
Tak, tak, wiemy, oczywiście blablabla nic się nie da zrobić. Pozostało zasileń X.
Dwukrotnie się odwołałem, prosiłem, zwykła pomyłka przecież.
Na telefonie pozostało kilkaset złotych i kilkanaście doładowań do końca tej umowy.

Bardzo nieładnie ze strony Plusa.

Poza tym jestem zadowolony - najbardziej z darmowych numerów do rodziny i 2000mmsów do sieci przy każdej umowie (dużo pstrykam i wysyłam po sieci).
Generalnie sieć miło wspominam, dosyć uczciwe warunki, jasne - nie miałem do wspomnianej sytuacji problemów w przeciwieństwie do dawnej Ery.

 #598600  autor: Blank
 02 gru 2012, 19:01
muchakk pisze:Ja jestem przyzwyczajony już do tego, że na połączenie z konsultantem czekam ~60 minut.
Z tego co pamiętam, jak byłem w Plusie w latach 2007-2010 to rzeczywiście na kontakt się czekało te minimum 15 minut, a w najgorszym po 30 minutach się rezygnowało. Raz miałem tak, że mi zależało to rzeczywiście czekałem ok. 60 minut i się dodzwoniłem, więc może coś w tym jest :D

Tylko, żeby po przeszło 2 latach nadal tego nie zmienili? Szok :D

Polecam: Zestawienie ofert 3w1 i no limit na kartę | Zestawienie ofert No Limit na abonament

 #599026  autor: Espi
 05 gru 2012, 07:16
Tylko, żeby po przeszło 2 latach nadal tego nie zmienili? Szok :D
Niestety taka akutalna polityka firmy cięcia kosztów, zamała obsada konsultantów ;)

 #600994  autor: motov3
 13 gru 2012, 19:05
To ja doloze z dzisiejszej mojej przygody - w zakresie totalnej niekompetencji plci pieknej pracujacej w Salonach PLUS-a.

Postanowilem dzis przeniesc numer do PLUS-a z sieci PLAY. PLUS oferuje obecnie calkiem fajna oferte na karte, ktora mi odpowiada.

Po blisko godzinie czekania w salonie (wypelnionej patrzeniem na ludzi rozemocjowanych zakupem nowego Galaxy....nie majacych bladego pojecia co to jest internet w komorce..no comments). W koncu nadeszla moja kolej.

Wyjasniam pokrotce co i jak - Pani na to 12,30 za karte SIM. Szybko wyprowadzilem ja z bledu. Pani sprawdzila warunki na stronie Plusa, pogadala z kierownikiem, zadzwonila do kierownika regionalnego i ze szczerym usmiechem na ustach poinformowal ze nie jest w stanie mi pomoc - poniewaz nie posiadaja takich starterow (chodzi dodatkowo o starter z bilansem 5zl dawany free przy przeniesieniu nr od innego operatora).

Wziela ode mnie dane kontaktowe i obiecala sie kontaktowac w blizej nieokreslonym terminie.

Na moje pytanie - dlaczego nie posiada odpowiedniej wiedzy i zaplecza technicznego, skoro ta promocja dziala od 6 listopada tegoz roku, a ich salon jest wyszczegolniony na glownej stronie PLUS-a jako miejsce gdzie takas sprawe mozna zalatwic....Stwierdzila lakoniczym - NIE WIEM.

Nosz qrna to ja mam wiedziec ? To moze sam sie tam zatrudnie i obsluze ? Niesamowite.

Obrazek

 #601108  autor: marcinj
 14 gru 2012, 07:38
Kobieta pewnie przyzwyczajona, że raczej z Plusa to uciekają niż przenoszą numer do niego i wyszły takie cuda :wink:

A tak na poważnie. Ja z Plusem mam trochę negatywnych przygód, ale to stare czasy jak tam byłem jeszcze. Teraz już od kilku lat nie nie mam żadnego z numerów tam. Ale to raczej ze względu na to, że ich oferty mi nie pasują albo jeszcze dokładniej - któryś z konkurencyjnych operatorów potrafił zawsze coś lepszego mi zaoferować.

 #603151  autor: mix84
 24 gru 2012, 09:51
Ja jak chciałem przenieść numer z Heyah do Plusa to w salonie powiedzieli mi że z Heyah to chyba nie mogą bo nie maja takiej sieci wyszczególnionej w komputerze. To mówie jej że to własność PTC i że się na pewno da. Po zaznaczeniu PTC i zadzwonieniu do swojej konsultantki przyznała mi racje. Trochę im głupio było że klient wie więcej od nich.

Po chwili przychodzi babka z ulicy i chciałaby też się przenieść z Orange bo wieś dalej niema zasięgu i pyta czy w plusie tam będzie. Obsługa plusa że na pewno bo 99% ludzi jest w zasięgu.... na to ja wtrąciłem się że na 100% zasięg będzie bo to jedyna sieć która ma tam nadajnik w tym mieście. Obsługa wymiękła... salon widzę że już zamknięty.