Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
1
Rejestracja
29 sie 2012, 09:37
Sieć
PLAY
Lokalizacja
Łódź
Z tego co wiem, jest to jednopiętrowy salon:)Arturos pisze: Jeśli nie da rady żądaj numeru do kogoś wyżej
a co tu da kierownik salonu?bettygot pisze:Rozmawiaj z kierownikiem Salonu
Jeśli nie da rady żądaj numeru do kogoś wyżej
w zdecydowamej większości salony należą do jakiejś sieci sprzedaży więc tam powiniem byc ktoś taki jak kierownik regionu lub coś w tym stylu. Jeśli oddałeś z ładowarką a nie jest ona ujęta na potwierdzeniu przyjęcia telefonu, a Kierownik Salonu nie będzie w stanie Ci pomóc to poproś o telefon właśnie do KR(Kierownika Regionalnego)Arturos pisze:Jeśli nie da rady żądaj numeru do kogoś wyżej
Bez urazy ale regionalnego nie interesują problemy klientów, a już z pewnością nie tych, którzy wysłali tel do serwisu... Dla nich ważne są jedynie wyniki sprzedaży. Mnie kiedyś klient zapytał o telefon do przełożonego to dostał numer BOK - tam może się wyżalić na konsultanta, a ja nie miałem upoważnienia do rzucania na lewo i prawo numerem do przełożonego.ajan pisze:kierownik regionu lub coś w tym stylu