Użytkownik
Ranga
Ostrożny rozmówca
Posty
192
Rejestracja
21 lis 2011, 21:49
Lokalizacja
Lubin/Poznań
Więc już chyba do końca oszalałeś... Nie zna odpowiedzi, rozłącza się... Stary nie wiem od kogo słyszałeś takie opowieści, bo raczej nie byłeś nigdy konsultantem. Gdybyś miał chociaż minimalne pojęcie o procedurach i tego typu kwestiach w ogóle byś się w tym wątku pewnie nie ośmieszał swoimi wypowiedziami.Mogę nie mieć, słyszałem tylko że na ogólnym BOK jest tak, że musza się zmieścić w okreslonym czasie na obsłużenie klienta, więc jeżeli po opisie problemu konsultant słyszy, że a) nie wie jak go rozwiązać, b) rozwiązanie zajmie za długo - rozłącza się. Tyle.
Chcesz telefon i abo, czy chcesz się "bawić" w prawa konsumenta?Jimix pisze:Kumpel polecił zgłoszenie sprawy do biura praw konsumenta, bo ten typ NIE MIAŁ PRAWA się rozłączyć.
chyba wystarczajaco jasneJimix pisze:Wszystko zostało jasno wyjaśnione, dziękuję wszystkim za wypowiedzi, niektóre mnie rozbawiły, zwłaszcza nagonka w fakcie