• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #521241  autor: TheArt
 09 gru 2011, 22:45
Witam,
mBank zorganizował ciekawą promocję przy współudziale z Play. Otóż zakładając konto i zawierając umowę z Play na czas nieokreślony otrzymujemy gratis 3GB Play Online co miesiąc i modem Huawei.

Szczegóły
Promocja mBank i Play
Regulamin

Oferta ma jednak kruczki, otóż modem otrzymujemy w leasing i nie wiadomo czy po okresie 12 miesięcy należy go zwrócić czy można go wykupić. Dodatkowo należałoby przed wygaśnięciem umowy leasingowej wypowiedzieć umowę Play i tu też mogą być różne okresy.

 #521243  autor: KC-KARLOS
 09 gru 2011, 22:52
TheArt pisze: Otóż zakładając konto i zawierając umowę z Play na czas nieokreślony otrzymujemy gratis 3GB Play Online co miesiąc i modem Huawei.
Gratis, bo po spełnieniu warunków, narzuconych przez bank, MBANK płaci ratę leasingu firmie współpracującej z Playem, a kasa idzie prosto do P4 i tej firmy.
Dziwne, że nie rozwiązali tej opcji, co po upływie tych 12 miesięcy umowy...

[ Dodano: 2011-12-09, 22:54 ]
Jakby oferowali neta NA KARTĘ tak jak robi to m.in. Deutsche Bank Polska SA, byłoby atrakcyjnie. No bo na tej ofercie bank praktycznie NIE zarabia (tylko zbija kokosy obsługując konto klienta).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟

 #521295  autor: drcox
 10 gru 2011, 12:08
No ja po dłuższym namyślę w końcu poszedłem na ofertę DBNet z E173U-2 i starterem POnK.

 #521307  autor: TheArt
 10 gru 2011, 13:20
To już mam.

[ Dodano: 2011-12-10, 13:26 ]
Witam,

w nawiązaniu do przesłanej wiadomości uprzejmie informuję, iż na
chwilę obecną zasady są takie, iż urządzenie należy zwrócić. Z
najbliższym czasie planowane jest wdrożenie funkcjonalności, aby Klient
miał możliwość pozostawienia urządzenia.

Pozdrawiam
Katarzyna Pietrasiak
Wydział Obsługi Klientów mBanku
Biuro Obsługi Klientów