• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #502065  autor: PawełS
 06 wrz 2011, 21:05
Witajcie!

Kupiłem w Plusie (taryfa firmowa Pod Kontrolą) telefon z Androidem, który jak wiadomo opiera się na łączności z internetem - samsung ACE, ale to nie istotne. Plus jednak w tej jednej taryfie na tą chwilę nie oferuje ŻADNEGO zaplecza w postaci jakiegokolwiek pakietu internetowego - dziewczęta z BOA też niewiele potrafią na ten temat powiedzieć. Pytanie - czy operator sprzedając smartfony ma obowiązek zapewnić optymalny pakiet internetowy, czy jest to tylko gest dobrej woli? W salonie Plusa pracownik określił brak takiego pakietu w tej taryfie jako "dziwna sprawa"...

 #502066  autor: mkowalski
 06 wrz 2011, 21:07
PawełS pisze:czy operator sprzedając smartfony ma obowiązek zapewnić optymalny pakiet internetowy, czy jest to tylko gest dobrej woli?
Nie, nie ma żadnego prawnego obowiązku. Klient kupując taki telefon powinien być świadomy tego, że Android opiera się na ciągłej łączności z siecią.

 #502077  autor: PawełS
 06 wrz 2011, 21:59
Tzn to akurat logiczne - zakup był przemyślany, dane pakietowe można akurat wyłączyć i używać tylko wi-fi, ale chyba nie na tym cała zabawa polega... Dziwi mnie tylko swego rodzaju dyskryminacja klientów tej jednej taryfy, gdzie nawet w mix'ie mamy do wyboru kilka opcji pakietu internetowego. Przy zakupie byłem przekonany, że taki pakiet gdzieś na Plus.pl odnajdę - nie zapytałem w salonie, niby mój błąd, aczkolwiek niesmak pozostaje :) Dzięki za odp.

 #502304  autor: neoptb
 08 wrz 2011, 01:57
PawełS pisze:czy operator sprzedając smartfony ma obowiązek zapewnić optymalny pakiet internetowy, czy jest to tylko gest dobrej woli?
Nie ma obowiązku.
PawełS pisze:W salonie Plusa pracownik określił brak takiego pakietu w tej taryfie jako "dziwna sprawa"...
N ie dziwna sprawa tylko w tej taryfie tego pakietu nie ma. Trzeba było wybrac taryfe do usług lub elastyczną, jeśli chciałeś pakiet złotówek do wykorzystania lub wziąść najnormalniejszego mixa w ofercie smartfonowej.
PawełS pisze:Przy zakupie byłem przekonany, że taki pakiet gdzieś na Plus.pl odnajdę -
Kto pyta nie bładzi :)

żyj i pozwól żyć.
P.S. Pomogłem? To kup mi piwo :)