Baseciq pisze: Pani w boku twierdziła że może usunąć konto ale nie będę mógł się na ten e-mail ponownie zarejestrować.
Z tego, co wiem, konto na
PLAY24, nie powinno być całkowicie usunięte. Powinno to konto pozostać na danym adresie e-mail. Także można spróbować ponownego dodania tego samego numeru telefonu. Oczywiście, jako login, należy wtedy wpisać adres e-mail, a nie numer telefonu
Baseciq pisze:A, no i pochwalę sprawność działania play24 - działa dużo szybciej niż orange on-line i ma bardziej, moim zdaniem, czytelniejszy układ. Ale o gustach się podobno nie tego.
Zgadzam się z Tobą. Nie znalazłem tej opcji, ale czyżby jedno konto w
Orange On-line, to tylko maksymalnie jeden numer telefonu? Jeśli tak, to choćby pod tym względem
PLAY24 wypada lepiej. Dlatego mam dwa konta w
Orange On-line. Jedno dla numeru voice, a drugie do data

A na
PLAY24 mam jedno konto dla
Fresha i dla
PLAY Online na Kartę 