• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #475570  autor: Jaroo
 13 maja 2011, 11:39
Witam, mam pytanie.
Otoz, jestem teraz za granica, wczoraj wyjechalem. Nie mam wlaczonego roamingu, poniewaz dosyc niedawno, jakies 2 tygodnie temu dostalem sms´a, ze roaming jest aktywny. Jak pozniej sprawdzalem na iBOA, byl aktywny. Nawet nie bylo mozliwosci deaktywacji, ale tego do konca pewny nie jestem. Wczoraj usilowalem sprawdzic, czy aby na pewno ten roaming mam wlaczony, ale niestety caly dzien kochany operator mial problemy techniczne. Teraz na iBOA nie moge sie zalogowac, poniewaz trzeba wpisac kod jednorazowy, z sms´a, ktory niestety do mnie nie dojdzie.
Do czego zmierzam. Jest jakas opcja, zeby ten roaming wlaczyc, bedac juz za granica? Czy jedynym wyjsciem jest to, ze osoba, na ktora jest podpisana umowa na ten numer, pojdzie do operatora w kraju i zleci wlaczenie roamingu?
Dzieki z gory za odpowiedzi.
 #475617  autor: st.konsultant
 13 maja 2011, 15:14
Jaroo pisze:Witam, mam pytanie.
Otoz, jestem teraz za granica, wczoraj wyjechalem. Nie mam wlaczonego roamingu, poniewaz dosyc niedawno, jakies 2 tygodnie temu dostalem sms´a, ze roaming jest aktywny. Jak pozniej sprawdzalem na iBOA, byl aktywny. Nawet nie bylo mozliwosci deaktywacji, ale tego do konca pewny nie jestem. Wczoraj usilowalem sprawdzic, czy aby na pewno ten roaming mam wlaczony, ale niestety caly dzien kochany operator mial problemy techniczne. Teraz na iBOA nie moge sie zalogowac, poniewaz trzeba wpisac kod jednorazowy, z sms´a, ktory niestety do mnie nie dojdzie.
Do czego zmierzam. Jest jakas opcja, zeby ten roaming wlaczyc, bedac juz za granica? Czy jedynym wyjsciem jest to, ze osoba, na ktora jest podpisana umowa na ten numer, pojdzie do operatora w kraju i zleci wlaczenie roamingu?
Dzieki z gory za odpowiedzi.

Jak masz możliwość skorzystania z innego numeru to po prostu zadzwoń do BOA. Możesz też wysłać maila na [email protected], ale maile są rozpatrywane w czasie ok 24 godzin.

 #476343  autor: thonka
 17 maja 2011, 16:21
kontakt telefoniczny 602 900 000 lub 22 4136996
musisz znac albo kod abonencki, albo troche danych osoby na ktora jest telefon.
pozniej powinno pojsc bez problemu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet