• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #461099  autor: LeonZawodowiec
 21 lut 2011, 20:49
A co myslicie jak napisze meila do wiadomosci zarzadu?

 #461129  autor: st.konsultant
 21 lut 2011, 22:44
LeonZawodowiec pisze:A co myslicie jak napisze meila do wiadomosci zarzadu?
Bądź poważny. W żadnej takiej firmie nikt z zarządu nie czyta maili od Klientów.

 #461150  autor: Ruben
 22 lut 2011, 07:25
LeonZawodowiec pisze:A co myslicie jak napisze meila do wiadomosci zarzadu?
Czy faktycznie wierzysz, że ktoś z zarządu przeczytałby twojego maila? ;)
W postępowaniu reklamacyjnym w Play najczęściej jest tak, że na pierwszej linii są pracownicy z BOK, którzy zazwyczaj odpowiadają nie na temat lub reklamacje odrzucają nie wgłębiając się zbytnio w sprawę. Jeżeli zgłosisz odwołanie na rozpatrzenie, to jest szansa, że ktoś bardziej rozgarnięty się tym zajmie. Jeżeli chcesz gdzieś wyżej pisać, to spróbuj do rzecznika. Spróbuj także napisać do p4y2, który udziela się wyłącznie w jednym temacie. Ktoś wcześniej zauważył, że w przypadku taryf biznesowych ma nieco mniejszą moc sprawczą czy też skuteczność ale spróbować powinieneś.
Jeżeli masz dowody, które wymieniłeś, to sprawa powinna zakończyć się pomyślnie a im wcześniej zaczniesz tym lepiej. Niestety przy podejmowaniu decyzji o korzystaniu z usług Play należy wkalkulować w ryzyko tego typu problemy jak również niekompetencje pracowników.

 #461165  autor: Sikor28
 22 lut 2011, 10:22
franek13 pisze:Dlaczego za daleko? Przecież to jest wyciąganie od klientów nienależnych pieniędzy, w dodatku z pełną świadomością. Dodatkowo blokują numer telefonu, a chyba nie muszę tłumaczyć, jak wielki jest to problem dla firmy, w skrajnych przypadkach mogący doprowadzić do jej upadku. Ile było przypadków błędnego naliczenia opłaty za internet? Kwoty sięgały nieraz 1k zł. Dla małej firmy nie jest to takie proste nagle wysupłać taką kwotę.
Jesli masz tego typu watpliwosci i chcesz walic z grubej rury to idziesz do prokuratury i skladasz doniesienie. Jesli prokurator znajdzie podstawy to wszczete zostanie sledztwo, jesli nie - sprawa zostanie zamknieta. Z urzedu tego nie zrobia. Aczkolwiek szanse masz zerowe, przeciez to nie jest wyludzenie.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #461168  autor: rablosik
 22 lut 2011, 10:47
Mialem podobną sytuacje z play fresh gdy weszla ta taryfa darmowy internet w tamtym roku zresztą pisalem tu otym w jakims temacie.po aktywacji taryfy udalo mi sie jeszcze wykorzystac te darmowe godziny bonusowe i aktywowalem pakiet 100mb wykorzystalem z 10mb i zablokowali mi pakiet zabrali srodki z glownego ale potem oddali i jak chcialem zadzwonic zglaszal sie komunikat twoje konto zostalo zawieszone.mialem wtedy simplusa jeszcze niedosc ze stracilem prawie 17pln na biura to jeszcze pani konsultant jedyne co mi powiedziala zebym udal sie do salonu bo ona niewie cojest nietak.teraz od 30grudnia po przeniesieniu numeru z simpa do fresh niema jakis strasznych awari na moim numerku

zycie to gra

 #461170  autor: pakierhakierxd
 22 lut 2011, 10:49
Napisz do play4you myślę że może on może jakoś pomóc
wystarczy napisać zgłoszenie przez play24 i podać mu jego nr .

 #461175  autor: ukefake
 22 lut 2011, 11:09
LeonZawodowiec, opisz całą sytuację z podaniem daty twojego pierwszego zgłoszenia (dobra rada - zrób sobie zrzut ekranu z play24 bo system lubi gubić wpisy), a następnie poproś UKE o pomoc. Podkreśl to, że nie dostałeś odpowiedzi w ciągu 30 dni.
Co do rozwiązania umowy to nie ma szans. Sporną należność załatwia się przez reklamacje, a za to że ci wyłączyli numer to możesz żądać odszkodowania za czas kiedy usługi nie były świadczone. Tak stanowi prawo. Szczegóły znajdziesz u wujka google.

 #461181  autor: LeonZawodowiec
 22 lut 2011, 11:33
Dlaczego nie moge zrezygnowac z umowy z winy operatora? TO on sie nie wywiazal z umowy zablokowal mi nieslusznie polaczenia!! to jest abonemant firmowy i teraz nie mam mozliwsco kintaktu . Po drugie ja juz 5 dzien do nich pisze dzwonie itp a uzyskuje info takie:

Szanowny Panie,

dziękuję za zgłoszenie blokady połączeń, które otrzymałam 22 lutego 2011 roku za pośrednictwem strony internetowej.
Uprzejmie informuję, iż sprawa jest wyjaśniana w zgłoszeniu 27867485. Sprawa jest w trakcie analizy przez grupę ekspercką, dlatego tez proces realizacji zgłoszenia został wydłużony. Bardzo przepraszam za zaistniała sytuacje i gwarantuje, iż po uzyskaniu odpowiedzi od ekspertów niezwłocznie zostanie Pan o tym poinformowany. Konta abonenckiego o numerze xxx zostanie odblokowane w najbliższym czasie.
W razie dodatkowych pytań lub sugestii zapraszam do kontaktu za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem [email protected] lub poprzez stronę internetową www.24.playmobile.pl.

 #461184  autor: pakierhakierxd
 22 lut 2011, 11:42
Zablokował bo nie opłaciłeś tych 150zł
to co że naliczyli ci je niesłusznie ...

Pozdrawiam :)

 #461185  autor: Sikor28
 22 lut 2011, 11:48
A dlaczego chcesz miec mozliwosc rozwiazania umowy ?

A swoja droga to zastanawia mnie fakt, ze sam sobie robisz krzywde. Wyplakujesz w kilku postach, ze ponosisz straty, bo nie masz kontaktu z klientami. Skoro byles ostrzegany, ze numer zostanie wylaczony to trzeba bylo zaplacic te 150 zl i dalej dochodzic swoich praw przed UKE. Ta kasa jesli jest nieslusznie naliczona przeciez nie zginie a Ty spokojnie bys sobie pracowal.

Zasada jest taka, najpierw płacisz faktury, potem je reklamujesz.

Wyslales skarge do UKE ? Bo to jest podstawowe pytanie, wydzwanianiem do Play nic nie zdzialasz.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #461187  autor: franek13
 22 lut 2011, 12:05
Mam już fajny pomysł na biznes. Otworzę warsztat samochodowy, gdy tylko ktoś będzie chciał odebrać samochód z naprawy to do faktury, oprócz należnej zapłaty, doliczę parę tysięcy złotych. Oczywiście klient zrobi wielkie oczy a ja go poklepie tylko po plecach i przyznam mu rację, przecież to musi być jakiś błąd, wszak klient nigdy nie posiadał w swoim samochodzie turbiny, a jej wymiana widnieje dodatkowo na papierze. Oczywiście powiem mu, że musi wszystko teraz zapłacić, jeżeli chce odzyskać auto, a o zwrot niesłusznie naliczonych opłat może się zwrócić do działu reklamacji i zażaleń. :) W ten oto sposób mogę dostać nieoprocentowaną pożyczkę na kilka miesięcy. :)

 #461188  autor: kuwejt
 22 lut 2011, 12:21
Sikor28 pisze: A swoja droga to zastanawia mnie fakt, ze sam sobie robisz krzywde. Wyplakujesz w kilku postach, ze ponosisz straty, bo nie masz kontaktu z klientami. Skoro byles ostrzegany, ze numer zostanie wylaczony to trzeba bylo zaplacic te 150 zl i dalej dochodzic swoich praw przed UKE. Ta kasa jesli jest nieslusznie naliczona przeciez nie zginie a Ty spokojnie bys sobie pracowal.

Zasada jest taka, najpierw płacisz faktury, potem je reklamujesz.
Kolego Sikor28 radze czytać DOKŁADNIE to co pisze LeonZawodowiec a pisał WYRAŹNIE, że dostał odpowiedź ze strony Play że NIE MUSI płacić spornej kwoty dopóki nie skończy się postępowanie. A skoro taką dostał odpowiedź to dlaczego potem Play blokuje mu połączenia? Raz pozwalają nie płacić a potem blokują połaczenia - ewidentna wina operatora i brak porozumień między różnymi działami w Play (jedni mówią co innego a inni robią co innego) - ktoś powinien ponieść wreszcie tego konsekwencje bo taki stan rzeczy trwa w play od baaaardzo dawna - mają tam burdel na kółkach.

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #461196  autor: Sikor28
 22 lut 2011, 12:45
DOKŁADNIE przeczytałem. Dostał fakturę do zapłaty a telefonicznie ktoś mu przyznał rację, że uwaga o błędzie jest słuszna i nie musi płacić. To żaden dowód, tylko papier nim jest (e-mail, fax, obojętnie co) a nie zapewnianie na "gębę". Konsultanci, czego sam doświadczyłem w swoich sprawach z Play, potrafią na ten sam temat bardzo różnie (bardzo skrajnie) odpowiadać. Poza tym dostał telefon z ostrzeżeniem, że ma zapłacić bo odłączą numer. Dla WŁASNEGO dobra powinien to zrobić, przecież i tak by tę kasę odzyskał.
Oczywiście Play to jeden wielki bałagan, brak organizacji i wszystko co najgorsze. Tym bardziej jest to dziwne, że również pracują tam ludzie, którzy wcześniej robili to samo w Erze, Plusie i Orange (sam znam takich), widocznie nie wprowadzają sprawdzonych rozwiązań innych Operatorów.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #461220  autor: kuwejt
 22 lut 2011, 13:59
Sikor28 pisze:DOKŁADNIE przeczytałem. Dostał fakturę do zapłaty a telefonicznie ktoś mu przyznał rację, że uwaga o błędzie jest słuszna i nie musi płacić. To żaden dowód, tylko papier nim jest (e-mail, fax, obojętnie co) a nie zapewnianie na "gębę".
:roll:
Właśnie widzę jak "dokładnie" czytasz :lol: :smt005 cytat z pierwszego posta:
LeonZawodowiec pisze:[...]
po drugie zostala nalozona blokana na moj telefon- a dostalem informacje ktora mam na meilu ze kwota 150zl moze pozostac nieuregulowana do momentu wyjasnienia sprawy
[...]
Także nie wiem gdzie przeczytałeś że ktoś telefonicznie Mu przyznał rację? Bo ja widzę, że mailowo

Aczkolwiek w sprawie obsługi w Play się zgadzamy :wink:

Audyt UX, www i SM
Szukasz pomysłu na prezent?
Satysfakcja użytkownika na FB

 #461326  autor: luccicare
 22 lut 2011, 19:26
Sikor28, wg prawa nie trzeba płacić spornej części faktury jeśli została ona zareklamowana. Proces reklamacji wstrzymuje windykację do czasu jej rozpatrzenia. Tak jest u innych operatorów, tylko w Play jest jakoś inaczej. A UKE nie zajmuje się firmami, tylko klientami indywidualnymi, tutaj może pomógłby UOKiK, chociaż do nich to trzeba składać skargi masowe. [/b]

 #461438  autor: gregory house1
 23 lut 2011, 10:43
Czy tak czy siak , czy to reklamacja czy zgłoszebnie dotyczy kwestii finansowych , i w zadaniach operatora powinno lezec chec jak najszybszego rozwiazania problemu , w koncu to ich zarobek , racja ? wiec dla mnie to jest dziwne, i moim zdaniem masz wszelkie podstawy do rozwiazania umowy.

Tyle porno w internecie , ehhh samo sie nie sciagnie

Autoryzowany przedstawiciel sieci PLUS

 #461459  autor: Sikor28
 23 lut 2011, 11:51
luccicare
Mnie nie chodzi o to czy według prawa trzeba czy nie, bo jest tak jak piszesz. Ale skoro Kolega pisze o "ogromnych stratach" to lepiej było ich uniknął.
Oczywiście UKE zajmuje się firmami - tutaj nie masz racji, dwukrotnie korzystałem z ich pomocy jako firma i trzykrotnie jako zwykły abonent. Za to UOKiK nie jest właściwą instytucją (w tym przypadku) z racji tego, że właśnie oni nie zajmują się przypadkami jednostkowymi - a takim jest sprawa nieuprawnionego, według abonenta, naliczenia opłaty. Czyli to zwykły spór. UOKiK działa w imieniu i interesie społecznym. Jeśli wykażesz w regulaminie klauzule zabronione (przykładowo) i oprócz skarżącego skorzystają na tym inni to się tym zajmą. Zatem zalecam skorzystanie ze skrzynki UKE - nie trzeba podpisu cyfrowego, trochę czasu to zajmie zanim się wyjaśni, ale skuteczność gwarantowana.

Co do rzetelności i normalnego traktowania Klienta to Playowi (negatywnie) depcze po pietach Netia. Tak krótko Wam opisze o co biega. Przeniosłem numer stacjonarny z Tepsy do Netii. Miał być aktywny od października. Ale, że nie było mnie prawie miesiąc, więc nie korzystałem. 28 października okazało się, że nie ma mnie w żadnej sieci a Netia przysyła faktury (!). Rozmawiam z BOK, powiedzieli,że to ich wina, przepraszają już podłączają. Pytam czy muszę płacić za ten miesiąc (telefon był nieaktywny). I co słyszę ? Tak, ma Pan płacić, trzeba było wcześniej się zorientować i nam to zgłosić, to Pana wina.
Żadne gadki nie pomagały, pomógł UKE. Kara dla Netii, odszkodowanie dla mnie.
Warto korzystać z UKE.

Piotr
--------------------------------------------------------
rybne rarytasy www.sumowisko.pl

 #462005  autor: yogurcik
 26 lut 2011, 13:08
Witam serdecznie ! Miałem podobna sytuacje w plusgsm . tez trwalo jakis czas rozpatrzenie reklamacji. Po 30 dniach napisalem pismo z wypowiedzeniem umowy wraz z swoim uzasadnieniem ktore wyslalem listem poleconym z potwierdzeniem do siedziby firmy. Po jakims czasie temat został rozwiazany wraz z umową.

są sieci i jest BOK PLAY.....nigdy więcej