Użytkownik
Ranga
Obserwator
Posty
2
Rejestracja
28 lis 2010, 13:56
Lokalizacja
Majdan Królewski
to nie będziesz musiał płacić żadnych dodatkowych faktur .że z dniem 11 listopada 2010 zostają wyłączone wszystkie usługi ujęte w umowie.
Tak w zasadzie nie wiem w czym problem? Obiecali Ci wylaczenie umowy z dniem 11 listopada to trzeba bylo zglosic chec przeniesienia do innego operatora z ta data i zachowalbys numer telefonu. W zwiazku z tym ze okres ten sie nieco wydluzyl to mozesz od play co najwyzej zadac zwrotu abonamentu od listopada do chwili rzeczywistego wylaczenia. Tak jak przedmowca pisal wystarczylo zglosic chec przeniesienia numeru gdziekolwiek i zerwaliby z Toba umowe wraz z naliczeniem ewentualnych kar. A tak a propo mozliwosci zerwania umowy to zawsze masz mozliwosc zakonczenia wspolpracy z operatorem nawet jesli cie nie informuje o takiej mozliwosci:)gregor70 pisze:Witam!
Otóż po pisemnej rezygnacji ze wszystkich usług z zachowaniem 30 dni wypowiedzenia (2 telefony i Internet) otrzymałem pisemne potwierdzenie, że z dniem 11 listopada 2010 zostają wyłączone wszystkie usługi ujęte w umowie.