thonka pisze:co do wypowiedzi autora tematu - glosno bylo niedawno o smsach premium, ktore sa wysylane do uzytkownika telefonu na zasadzie subskrybcji - wystarczy tylko na cos takiego wydac zgode.
Od początku umowy mam zablokowane sms-y które za pośrednictwem sieci są rozsyłane. Nigdzie mojej zgody nie było. Inna sprawa, że wystarczyło by sprawdzić skąd wychodziły sms-y, i porównać to z miejscem w którym znajdował się telefon... Dodam że dwa z dziewięciu były rzekomo wysłane w czasie gdy byłem na wakacjach, więc wystarczyło by gdyby mi powiedzieli skąd były wysłane i nie było by mowy o pomyłce.. Na tą propozycję play odpowiedział że nie są w stanie tego stwierdzić.. (mam to na piśmie)
thonka pisze:jezeli jednak rzeczywiscie jest tak, ze w jednym czasie mialbys byc zalogowany do 2 roznych nadajnikow (pytanie skad te dane)
Chodzi o to że play twierdzi że połączenie trwało do godziny 16:24 i było poprzez nadajnik X. Problem w tym, że o godzinie 15:53 wykonałem połączenie będąc już kilka kilometrów od tego miejsca, stąd stwierdzenie że byłem w zasięgu innego nadajnika. Faktycznie, jeszcze o godzinie 15:45 byłem w zasięgu nadajnika X, ale po wykonaniu połaczenia o 15:45 ruszyłem samochodem, minąłem (wg mapy bts play) nadajnik Y, i dojechałem na odległość 300m od nadajnika Z. Dlatego twierdze że byłem w zasięgu innego nadajnika. Kiedy pisałem o tym play, to po tej informacji skończyła się rozmowa, i powiedziano mi że wyczerpałem drogę postępowania.. itd.. Od tej pory nikt nie chce rozmawiać. Zapytałem również o adres z którym rzekomo się łączyłem, ale play odpowiedział najpierw że nie mogą mi podać ze względu na ochronę danych osobowych, (kpina, chronią moje dane przede mną..? )a gdy to wyśmiałem powiedziano mi że nie są w stanie tego stwierdzić... Oczywiście że nie są w stanie, bo żadnego adresu nie ma... Połączenie rzekomo trwało od 9:41 (o ile pamiętam) do 16:24. Kolejny problem, bo w tym czasie w moim archiwum GG jest kilka przerwanych połączeń z internetem, a każde połączenie poprzedzone jest pytaniem jak łączyć, czy przez internet, czy wifi.. Nie ma możliwości aby telefon pobierał cokolwiek bez pytania przez co łączyć.. Wszystko razem daje jakiś pogląd na sprawę, ale play nie chce już ze mną rozmawiać.. Bez powiadomienia jakie są decyzje wyłączono mi połączenia wychodzące... ot tak... Oczywiście twierdzą że mam niezapłacone faktury, ale to nie jest prawda, bo nie zapłacone były tylko te sporne pieniądze, ale w tej sprawie nie dostałem żadnej decyzji... Faktury były zapłacone, przy czym nawet specjalnie wysłałem informację za co płacę i dlaczego... Tak się nie robi... Play wychodzi z pozycji większego.. Cóż.. trzeba jednak zacząć pisać do uke..