• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #430384  autor: Tavor
 19 wrz 2010, 09:49
Witam, mam taki problem z przenoszeniem numeru. (z karty na abonament)

Wypełniłem wniosek na przeniesienie numeru do Play z Orange i podpisałem umowę.
Otrzymałem sms ze moje zlecenie zostanie przekazane do operatora o przeniesienie numeru.
Następny sms podziękowanie za podpisanie umowy
Następny przypominają , aby przenieść numer przekaz w punkcie dotychczasowego operatora swoje aktualne dane zgodne z tymi które podałem we wniosku.
Następny sms z Orange informują ze z nowymi wymogami prawa dane musza być potwierdzone z dowodem osobistym, mam sie udać do salonu i je potwierdzić. Te dane co maja w systemie nie sa potwierdzone. .(był stary numer dowodu podany w Orange)
Udałem sie do salonu i załatwiłem potwierdzenie w minutę, ale na tym cały proces przeniesienia ustał . Brak informacji o dalszym przebiegu na stronie play, był dotychczas poziom 2 w postępie załatwiania sprawy. Obecnie nie mogę sprawdzić

"Formularz zawiera błędy
Błąd! Przepraszamy - wystąpił problem techniczny.

W przypadku ponownego wystąpienia problemu skontaktuj się z Obsługą Klienta Play:
e-mail: [email protected]
tel.: +48 790 500 500 (połączenie płatne według taryfy Twojego obecnego Operatora)
lub dla Klienta biznesowego:
e-mail: [email protected]
tel.: +48 790 600 600 (połączenie płatne według taryfy Twojego obecnego Operatora)"

Jest to mój pierwszy numer przenoszony i nie wiem co mam dalej robic.
Proszę o informacje osobę która miała podobny przypadek i jak go rozwiązała

dziękuje pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 20:42 przez Tavor, łącznie zmieniany 1 raz.

 #430413  autor: play4you2
 19 wrz 2010, 13:59
Tavor pisze:Jest to mój pierwszy numer przenoszony i nie wiem co mam dalej robic.
Witam. Jest to prosty przypadek. Nie martw się, nic takiego się nie stało. Zakładając 1 sprawę, po prostu podałeś zły numer D.O. Teraz z tego powodu, proces przenoszenia numeru został anulowany, ale udaj się jeszcze raz do naszego Salonu (Play), powiedz Sprzedawcy, że podałeś za 1 razem zły numer D.O. i załóżcie sprawę na nowo. Podaj tym razem prawidłowe dane, identyczne jak są w Orange. Nie zapomnij też powiedzieć, jaką Ofertę masz w Oarnge, czy na kartę, czy na Abonament (MIX chyba traktują jak Abonament, ale nie wiem, upewnij się). Jeżeli tym razem podasz też jakieś nieprawidłowe dane, to znowu sprawa będzie odrzucona, ale możesz ją zakładać wielokrotnie, dopóki numer nie zostanie przeniesiony. Najważniejsze, to podanie prawidłowych danych, ponieważ wtedy nie trzeba "chodzić" kilka razy, tylko rzeczywiście 1 raz. Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430418  autor: Tavor
 19 wrz 2010, 14:30
Dziekuje za wyjaśnienie, ale troche zamieszałem :)
Numer dowodu podany miałem stary w oragme (nie nowy).Bylem w piatek 17.09.2010 w salonie oragme, pani poprawiła moje dane.(przekonywała mnie żebym nie przenosił numeru)
Numer na karte popa mam od około 8 lat.

15.09.2010 w salonie Play podałem wszystko prawidłowo na wniosku i umowie (tel. i internet na ab.),ale gdzieś proces przenoszenia zniknął na stronie na etapie 2. :(


dziekuje pozdrawiam
Ostatnio zmieniony 22 wrz 2010, 20:41 przez Tavor, łącznie zmieniany 1 raz.

 #430541  autor: ppp1ppp
 19 wrz 2010, 22:34
Ja dostałem smsy, że wszystko ok
jak sprawdzam status to cały czas jest na etapie 2, a komunikat mam taki:
"Z przyjemnością informujemy, że dnia 2010-09-03 otrzymaliśmy zgodę Twojego operatora na przeniesienie numeru do PLAY. Data aktywacji numeru w PLAY została wyznaczona na 2010-10-31. W tym dniu na karcie PLAY zostanie włączony Twój dotychczasowy numer. Jeżeli wyznaczona data przeniesienia numeru jest niezgodna z datą podaną na wniosku, prosimy o jak najszybszy kontakt ze swoim dotychczasowym operatorem w celu wyjaśnienia nieprawidłowości. O zbliżającym się terminie przeniesienia Twojego numeru zostaniesz przez nas poinformowany na www, przez SMS lub e-mail. "

czy nie powinno być na etapie 3?
Przenoszę abo na abo

 #430595  autor: play4you2
 20 wrz 2010, 09:40
Tavor pisze:ale gdzieś proces przenoszenia zniknął na stronie na etapie 2.
Dlatego, ponieważ były błędy, o których wspomniałem i co do których sam nawet złożyłeś wyjaśnienia. Teraz, jak założysz nową sprawę, na nowo na stronie powinieneś móc śledzić proces przenoszenia numeru.
ppp1ppp pisze:czy nie powinno być na etapie 3?
Przenoszę abo na abo
Powinno, ale przyznaję, że czasami są tam opóźnienia, więc sugerowałbym opierać się na informacjach, które otrzymujecie SMSem.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430812  autor: Ratownik
 21 wrz 2010, 08:50
Witam, mam kilka pytań co do przenoszenia numeru do Play.
Chciałbym przenieść numer z Heyah (karta) na Play-Fresh (karta)
Muszę mieć zarejestrowany numer w Heyah (raczej mam bo kiedyś coś do nich z danymi wysyłałem) + dowód (to również posiadam) Wyczytałem, że jeśli przeniosę do Play numer to dostane 60PLN bonusu. Czy to prawda? I na jakiej zasadzie to jest? Dostaje 60PLN normalnie na konto tak jak bym sobie to doładował czy jak to będzie? Na swojej karcie w Heyah posiadam jeszcze 25PLN, czy jeśli przeniosę numer to te pieniądze zostaną, czy je utracę?
Czekam na fachową pomoc.
Pozdrawiam.

//edit - załóżmy, że na 100% nie jestem pewien czy moja karta jest zarejestrowana, można to sprawdzić (lub zarejestrować ją OnLine) ?

 #430814  autor: Sig
 21 wrz 2010, 09:02
@Ratownik - te 60zł są tylko na rozmowy krajowe, oraz nowmlane SMS/MMS krajowe. To tzw. środki promocyjne, do wykorzystania na te dwie kategorie usług - nie kupisz za nie np. pakietów, czy SMS premium. Będą ważne 90 dni, ale można je przedłużać, aktywując nowe środki promocyjne, np. dostajesz bonus po doładowaniu conajmniej 20zł - przedłuża o 30 dni, był (chyba już nie ma) pakiet 5 zł za 10 zł, który też przedłużał itd.

Upewnij się jakie dane rejestrowałeś w Heyah, musi być coś z PESELEM. Moim zdaniem, najlepiej byłoby zarejestrować kartę jeszcze raz o ile to możliwe. Inni się wypwiedzą co do szczegółów rejestracji, wydaje mi się, że Heyah umożłiwia rejestrację przez Internet. Nie wiem tylko czy nadal - Orange długo też umożłiwiało (skonowałeś podpisaną kartę rejestracyjną i wysyłałeś do BOK Orange), ale od 20 Lipca rejestracja jest możliwa tylko w Salonie. Ponoć z powodu mzmienionego prawa. Jeżeli to prawda, to też w Heyah nie powinno być zdalnej rejestracji.

Tak jak mówiłem, niech wypowie się ktoś inny.

EDIT: Pieniądze stracisz, w Heyah nie ma chyba przelewu SMS jak w Orange. Radzę powysyłać SMS charytatywne (takie, gdzie operator zrezygnował z prowizji, np. Fundacja Dzieci Niczyje http://fdn.pl/?t=0&c=609 ). Jak chcesz zatrzymać pieniadze, to możesz kombinować z włanym numerem Premium (zatrzymasz ok. połowę), lub przenieść się do GaduAIR - oni umożłiwiają zasilenie swojego konta SMS premium, za SMS o wartości 12 zł dostajemy bodajże 5zł dołądowania... Najlepiej jednak wydać te 25zł komuś pomagając.

 #430821  autor: aizo
 21 wrz 2010, 10:22
Sig pisze:był (chyba już nie ma) pakiet 5 zł za 10 zł, który też przedłużał itd.
Były z nim problemy, ale jest.
W niedziele nie mogłem go aktywować ale wczoraj sie dało.Co prawda dalej czekam na jego aktywacje ale dziala.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #430828  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 11:02
Ratownik pisze:Witam, mam kilka pytań co do przenoszenia numeru do Play.
Służę pełną informacją, choć w zasadzie Sig wszystko dobrze określił. Poniżej wyjaśnienia.

- aby przenieść numer, należy mieć go zarejestrowanego (w Twoim przypadku w Heyah) na Dowód Osobisty (najlepiej i nie będzie wtedy żadnych utrudnień).
- udajesz się do naszego (Play) Salonu iwypełniasz stosowny wniosek.
- przenosisz numer z datą, którą ustalasz.
- po przeniesieniu, otrzymujesz środki promocyjne w łącznej wysokości 60,00 zł (trzy transze po 20,00 zł).
- środki promocyjne możesz wykorzystać TYLKO na połączenia i SMS/MMS zwykłe w kraju.
- środki ważne są łącznie 90 dni od ostatniej transzy przyznania.
- kwota, którą masz w Heayah na koncie Ci przepadnie po przeniesieniu numeru do Play, ponieważ u nas nie zwracamy różnicy, któą posiadałeś u innego Operatora, więc polecam tu rozwiązanie zaproponowane przez Sig, lub najnormalniej w świecie, wykorzystaj je na cokowliek będziesz chciał.

Jeżeli będziesz miał jeszcze jakieś pytania, zapraszam.

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #430832  autor: McCm
 21 wrz 2010, 11:16
play4you2 pisze:po przeniesieniu, otrzymujesz środki promocyjne w łącznej wysokości 60,00 zł (trzy transze po 20,00 zł)
Chyba to już trochę nie aktualne - teraz bonus przyznawany jest jednorazowo w całości.

 #430833  autor: aizo
 21 wrz 2010, 11:20
McCm pisze:
play4you2 pisze:po przeniesieniu, otrzymujesz środki promocyjne w łącznej wysokości 60,00 zł (trzy transze po 20,00 zł)
Chyba to już trochę nie aktualne - teraz bonus przyznawany jest jednorazowo w całości.
Dokładnie ,trzeba doładować konto jeszcze(wystarczy 5zł)


Polecam przeczytać aby nie stracić bonusu http://telepolis.pl/news.php?id=19286

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #430842  autor: play4you2
 21 wrz 2010, 11:42
McCm pisze:Chyba to już trochę nie aktualne - teraz bonus przyznawany jest jednorazowo w całości.
Ups, mała wpadka, no rzeczywiście :oops:. Przepraszam, zapomniałem o tym, że ostatnio to się zmieniło :mrgreen:. Dzięki za "upomnienie" :-).

Pzdr.

Forum "Telepolis" nie jest oficjalnym kanałem zgłoszeniowym firmy P4 Sp. z o.o., tym samym sieć Play nie bierze odpowiedzialności za ewentualne wykorzystanie przez osoby postronne wszelakich danych, znajdujących się w przesłanej wiadomości.

 #431002  autor: michalx703
 22 wrz 2010, 01:36
P4Y, a kiedy aktywacje pakietow wroca do normy? Bo z tego co czytam na forum to nei jest to problem "jednostkowy" a raczek globalny. Moje sms-t aktywuja sie 40h, a rzekomo do 24 mialy byc wlaczone. Multum podobnych przypadkow czytam na forum.
pozdr

MICHALX703

 #431004  autor: Pijo
 22 wrz 2010, 01:55
michalx703 pisze:P4Y, a kiedy aktywacje pakietow wroca do normy?
Trzem osobom na forum, w tym u mnie, pakiety zostały aktywowane wczoraj w godzinach 16-17.

 #431006  autor: aizo
 22 wrz 2010, 07:11
Ja już wczoraj ok 22 dostalem pakiet 10zl za 5zł


Przeniosłem także drugi numer bez problemu.Wszystko śmiga
W poniedziałek wniosek.W wtorek o 24 wyłączenie numer przez Orange.
O 7rano już dział numer na Play.

Połączenie nie może być zrealizowane.

 #431212  autor: kamyk_w
 23 wrz 2010, 09:06
Ja mam problem po przeniesieniu numeru do Play, bo można z niego normalnie dzwonić, ale gdy ktoś próbuje do mnie, jest informacja "nie ma takiego numeru" :/ zgłosiłem do BOK, ale ciekawe ile czasu to potrwa, a za dwa dni wyjeżdżam za granicę...

[ Dodano: 2010-09-23, 09:11 ]
Ja mam problem po przeniesieniu numeru do Play, bo można z niego normalnie dzwonić, ale gdy ktoś próbuje do mnie, jest informacja "nie ma takiego numeru" :/ zgłosiłem do BOK, ale ciekawe ile czasu to potrwa, a za dwa dni wyjeżdżam za granicę...

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)

 #431231  autor: kerim36
 23 wrz 2010, 10:50
kamyk_w,

juz to przerabialem - kilka dni powinno im to zajac

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #431232  autor: aizo
 23 wrz 2010, 10:51
A kiedy przenosiłeś ?Jakie masz info na przeniesnumer.playmobile.pl ?

Połączenie nie może być zrealizowane.