• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #427259  autor: ARon
 02 wrz 2010, 22:23
Witam serdecznie

Mamy trzy numery abonamentowe w Play, ja, zona i tesciowa.
Za niecałe dwa miesiące kończy się okres umowy tesciowej z Play.

I tutaj jest problem, Ona nie chce przedłuzać abonamentu tylku rozwiązac umowe z Play po tych pełnych 24-rech miesiącach, najlepiej pisemnie.

Moze ktoś z Was wie jak to zrobic (moze jest to w regulaminie?), nie przenosząc numeru do innej sieci bo o tym jest pełno w internecie(reklam). Będę bardzo wdzięczny za pomoc i ewentualny opis.
pozdrawiam Aron

 #427269  autor: agaak
 02 wrz 2010, 22:53
Ja wypisałam wszystkie dane osobowe z umowy jakie im podałam - nawet zapomniałam numer dowodu to dopisałam długopisem bo już na poczcie byłam i nie będę drukować drugi raz.
Według przepisów jak masz np. umowę do 14 listopada 2010 - to do 14 października 2010 takie pismo wysyłasz POLECONYM że za 30 dniowym wypowiedzeniem wypowiadasz umowę.
Ja wysyłam takie pismo na 33 dni przed końcem umowy określonej na umowie - ale pamiętaj że ona nie wychodzi z tą datą, tylko z końcem cyklu rozliczeniowego. Czyli w przykładzie jak 14 października jest koniec umowy a faktury 20, to 20 października się wyłączy numer.

PS> możesz iść do salonu też, albo przenieść sobie te numery do karty play fresh - tez w salonie tego dokonasz.

 #427303  autor: Marens
 03 wrz 2010, 07:51
Teraz numery po wypowiedzianej umowie przenoszą z automatu do Fresha.

 #427322  autor: bleckwarrior
 03 wrz 2010, 10:32
agaak pisze: PS> możesz iść do salonu też, albo przenieść sobie te numery do karty play fresh - tez w salonie tego dokonasz.
nie ma możliwości złożyć wypowiedzenia w salonie Play - tylko listownie.

Powinno zawierać:

Dane osobowe, hasło, numer telefonu i numer umowy.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #428088  autor: ARon
 06 wrz 2010, 18:36
Dziękuje za pomoc!

Dziś rano wysłaliśmy tak jak piszecie, listownie na adres Warszawski P4.

A to ze dotrze do nich z około piędziesięcio a nie trzydziesto dniowym wyprzedzeniem chyba nie będzie stwarzać problemu ? i odpowiedz tylko telefoniczna żadnych pisemnych potwierdzeń czy podpisów czegoś w salonie gdzie się kupowało ten abonament?

pozdrawiam serdecznie

 #428108  autor: Marens
 06 wrz 2010, 22:38
Będą dzwonili z ofertami oraz przyjdzie listowne potwierdzenie przyjęcia wypowiedzenia.

 #428155  autor: bleckwarrior
 07 wrz 2010, 09:41
ARon pisze: Dziś rano wysłaliśmy tak jak piszecie, listownie na adres Warszawski P4.
kolego adres korespondencyjny, nie jest adresem Warszawski:

P4 sp. z o.o.
skrytka pocztowa 4,
62-056 Komorniki P204

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #428162  autor: sql
 07 wrz 2010, 09:56
Koledzy ale czy takie pismo należy wysłać 30 dni przed dniem zakończenia umowy (kończy mi się 9 września czyli do 9 października) czy musi upłynąć 1 okres rozliczeniowy(faktura jest zawsze wystawiana 20)? Przenoszę numer do Fresha

 #428174  autor: Marens
 07 wrz 2010, 10:37
Musi wpłynąć przed rozpoczęciem ostatniego okresu rozliczeniowego.
Jeśli wysłałeś na Taśmową, to wypadałoby wysłać ponownie tutaj:
bleckwarrior pisze: P4 sp. z o.o.
skrytka pocztowa 4,
62-056 Komorniki P204
Ostatnio zmieniony 07 wrz 2010, 23:14 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #428267  autor: agaak
 07 wrz 2010, 20:13
sql pisze:Koledzy ale czy takie pismo należy wysłać 30 dni przed dniem zakończenia umowy (kończy mi się 9 września czyli do 9 października) czy musi upłynąć 1 okres rozliczeniowy(faktura jest zawsze wystawiana 20)? Przenoszę numer do Fresha
ja to rozumiem tak:
- mam na umowie 9 października jako koniec 2 lat umowy, polecony z rezygnacją wysyłam ok. 5-6 września,
- wypowiedzenie leci już w tym 24 miesiącu umowy, odłączenie następuje o północy 19 października.

jak przenosisz numer, to tylko tego 5-6 września idziesz to PLAY z umową starą i dowodem, składasz wniosek za 30 dniowym wypowiedzeniem i już.


PS> pisałam wypowiedzenie do ery :D podałam imiona/nazwisko/hasło abonenckie/numer telefonu/numer umowy/adres a zapomniałam o numerze dowodu, to dopisałam na poczcie już długopisem :D:D:D

 #428280  autor: st.konsultant
 07 wrz 2010, 21:04
agaak pisze:
PS> pisałam wypowiedzenie do ery :D podałam imiona/nazwisko/hasło abonenckie/numer telefonu/numer umowy/adres a zapomniałam o numerze dowodu, to dopisałam na poczcie już długopisem :D:D:D
Do rozwiązania umowy w Erze, wystarczy informacja na kogo numer jest zarejestrowany, numer telefonu i podpis zgodny z podpisem na umowie :wink:

 #429441  autor: kamyk_w
 14 wrz 2010, 13:29
@agaak: Jeżeli masz okres rozliczeniowy do 19, to jest dokładnie jak piszesz. Jednak polecam wysyłkę poleconym i priorytetem, wtedy mamy szansę że dojdzie szybko.

Lubię cytrynki ;) (Klub Cytrynki)