witam,
mam pytanie dotyczące mojej pracy licencjackiej.
Jakie działania ze strony operatora sieci komórkowej albo konsultantów wpłynęło by pozytywnie na wasza satysfakcję z sieci lub z obsługi podczas rozmowy telefonicznej.
Np. jeśli długo czekaliście na połączenie to co mógłby zaproponować konsultant żeby was zadowolić.
Albo co najważniejsze jeśli macie problem techniczny (problem z połączeniami, smsy nie dochodzą itp) to co może sieć zrobić dla klienta aby nie była aż tak nie zadowolony.
Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi. Mam nadzieje że pojawi się wiele wpisów, które pomogą w zakończeniu mojej pracy :)
mam pytanie dotyczące mojej pracy licencjackiej.
Jakie działania ze strony operatora sieci komórkowej albo konsultantów wpłynęło by pozytywnie na wasza satysfakcję z sieci lub z obsługi podczas rozmowy telefonicznej.
Np. jeśli długo czekaliście na połączenie to co mógłby zaproponować konsultant żeby was zadowolić.
Albo co najważniejsze jeśli macie problem techniczny (problem z połączeniami, smsy nie dochodzą itp) to co może sieć zrobić dla klienta aby nie była aż tak nie zadowolony.
Pozdrawiam i czekam na wasze odpowiedzi. Mam nadzieje że pojawi się wiele wpisów, które pomogą w zakończeniu mojej pracy :)