• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #419015  autor: blazej1984
 25 lip 2010, 07:43
Witam w maju 2010 z konsultantką telefonicznie ustaliłem zmiane planu telefonicznego na nową taryfe delfin 59 . I dziś po wejściu na orange on line .... przeżyłem delikatnego szoka ... zamiast darmowych 150 minut do wszystkich widnieje 1 2 0 min. w związku z tym moje pytanie brzmi ! Czy jest to celowe działanie orange czy tylko błąd systemu , bo orientuje sie że cos poobniżali te minuty jakiś czas temu , ale jeżeli podpisuje umowe 20 o5 2010 r. i wtedy mam (niby) 150 min. to wcale sie nie zdziwie jeśli sie okaże ,że teraz co miesić będą mi zabierać jeden darmowy numer .Czy takie działanie operatora nie nazywa sie czasami DZIAŁANIEM NA SZKODE KLIJENTA I JEST ZABRONIONE PRZEZ UOKIK ? aha a żeby sprawdzić stan minut w nowej taryfie musze prześć przez podwójny system ZABEZPIECZEŃ ? BO JESZCZE TRZEBA PODAĆ KOD ABONENCKI.... który do tej pory nie był mi doniczego niepotrzebny !!!!

...

 #419017  autor: lordi
 25 lip 2010, 08:21
była o tym mowa już po wejściu taryf
Cennikowy Delfin 120 zmienia się w Marketingowego Delfina 150 bo dostajesz gratis 30 minut a w umowie masz zapis, że 30m mogą w każdej chwili zabrać i nie jest to podstawa do rezygnacji
pozostałe usługi są nie do drgnięcia

ja mam wypowiedzenie i za tą samą kasę mam Long Play 69 za 59zł i 350 minut do WSZYSTKICH

 #419021  autor: kamil1221
 25 lip 2010, 09:51
Nieznajomość prawa/regulaminów szkodzi.
Możesz jedynie teraz pisać reklamację, że Konsultant nie przekazał Tobie niezbędnych informacji o nowej taryfie.

Jak już było napisane - za 59zł dostajesz 120 minut a osoby przedłużające umowę oraz kupujące nową dostają o 30 minut więcej. Migracji to nie obowiązuje, więc dlatego masz 120 minut.
Darmowe numery nie zmieniają się - jest ich 5 w tej taryfie.

 #419022  autor: maniek
 25 lip 2010, 10:03
blazej1984 pisze:Czy jest to celowe działanie orange czy tylko błąd systemu , bo orientuje sie że cos poobniżali te minuty jakiś czas temu , ale jeżeli podpisuje umowe 20 o5 2010 r. i wtedy mam (niby) 150 min. to wcale sie nie zdziwie jeśli sie okaże ,że teraz co miesić będą mi zabierać jeden darmowy numer .Czy takie działanie operatora nie nazywa sie czasami DZIAŁANIEM NA SZKODE KLIJENTA I JEST ZABRONIONE PRZEZ UOKIK ? aha a żeby sprawdzić stan minut w nowej taryfie musze prześć przez podwójny system ZABEZPIECZEŃ ? BO JESZCZE TRZEBA PODAĆ KOD ABONENCKI.... który do tej pory nie był mi doniczego niepotrzebny !!!!
Złóż reklamacje w której poproś o odsłuchanie rozmowy. Skoro umowa była zawierana telefonicznie to muszą mieć ją nagraną i wszystko da się wyjaśnić. Jeśli jej nie mają wprowadzą indywidualną ofertę, którą ustaliłeś z konsultantem. Naprawdę dodatkowe przyznanie bonusa w postaci 30 minut to dla operatora żaden problem. Nie ma co tworzyć teorii spiskowej, że już ci coś zabiorą bo tak ma być albo, że operator robi to specjalnie bo najzwyczajniej zaszła pomyłka albo system albo człowiek :wink: .

 #419023  autor: Jedrker
 25 lip 2010, 10:07
kamil1221 pisze:Jak już było napisane - za 59zł dostajesz 120 minut a osoby przedłużające umowę oraz kupujące nową dostają o 30 minut więcej. Migracji to nie obowiązuje, więc dlatego masz 120 minut.
hmmm dziwne jest to co napisałeś ...

Też mniej więcej w maju nie pamiętam już dokładnie kiedy migrowałem z orange abonament na taryfę delfin, i jakoś mam pełne minuty w delfinie 150 mam 150 min ;)

 #419034  autor: blazej1984
 25 lip 2010, 12:03
Właśnie pod *100 sympatyczna pani poinformowała mnie najpierw ,że mam 120 min a następnie że jednak 150 !!! których jednak NIE WIDAĆ a czemu to ona już nie wie niestety !!!! 1 post tematu jak ktoś jest zainteresowany !!!!

 #419041  autor: kamil1221
 25 lip 2010, 12:54
Może błąd systemu, bo ogolnie normalną oferta przewiduje 120 minut. Promocja mówi o pakiecie 30 minut więcej, ale właśnie dla osób przed. umowę bądź podpisującą nową.

 #419043  autor: amigo007
 25 lip 2010, 12:56
Witam to ja od siebie jeszcze dodam, że rzeczywiście może tak być że na orange online nie widzimy niektórych usług/ minut. U mnie w orange abonament nie widać pakietu 100 minut extra do wszystkich, który dostałem na pierwsze 5 miesięcy. A także nigdzie nie mogę zobaczyć pozostałych minut z pakietu wszyscy w orange extra 18. Także żeby sprawdzić stan niektórych pakietów to trzeba dzwonić pod *100 :?

 #420759  autor: awa2001
 03 sie 2010, 20:29
chwilka, chyba czegos nie rozumiem? jesli powiedziałam Ci, ze masz 150 minut, tzn, ze tyle masz, i pani spod *100 ma obowiązek to sprawdzić, jesli nie masz to muszą Ci wyrównać,
bzdurą jest, ze migracja przy delfinie 59 ma 120 minut, mają wszyscy 150 minut, bo ta promocja trwa nadal!!!! podałeś mi zły numer telefonu ( jakaś firmowka) wiec nie moge sprawdzic Twojej umowy, podaj jeszcze raz.

doradca klienta indywidualnego ( i w drodze wyjątku firmowego) :))) internet bezprzewodowy również

 #422989  autor: DK
 14 sie 2010, 23:05
1. Promocją objęci są wszyscy Abonenci, którzy korzystają z oferty Delfin w Orange, Pelikan w Orange, Pantera w Orange (abonament i mix) z Kwotą Abonamentu co najmniej 59 zł.
zgodnie z regulaminem promocji każdy użytkownik tej taryfy dostaje ten bonus nawet migrujący.
Cennikowy Delfin 120 zmienia się w Marketingowego Delfina 150 bo dostajesz gratis 30 minut a w umowie masz zapis, że 30m mogą w każdej chwili zabrać i nie jest to podstawa do rezygnacji
pozostałe usługi są nie do drgnięcia
A to jest bzdurą.
dowód:
10. Promocja może być w dowolnym czasie odwołana lub zmieniona przez PTK Centertel Sp z o.o, co nie powoduje utraty lub zmiany korzyści przyznanych Abonentowi przed zmianą lub odwołaniem Promocji.