• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #409285  autor: Wanderer7
 07 cze 2010, 12:07
Cześć
Zamówiłem ostatnio aneks do umowy do domu, kurierem.. Kiedyś prowadziłem działalnośc gospodarczą ale ją zamknąłem i zgłosiłem to w punkcie obsługi klienta.. Zorientowałem się po jednym dniu funkcjonowania nowej umowy ze jest to umowa dla firm - ja jestem osobą prywatną.. No więc zadzwoniłem i po rozmowie z kilkoma konsultantkami dowiedziałem się że jedyna droga "reklamacji" jest to droga e-mailowa .. Napisałem emaila dwukrotnie i dwukrotnie dostałem odpowiedź negatywną ( zasłaniają się tym , że przecież podpisałem to co się czepiam a oni nie mają w systemie ze nie jestem firmą.. ) - nie rozumiem takiego traktowania klienta, który płaci im kasę już od 10 lat! - chcę płacić tyle ile płacę itd. - chcę tylko żebym nie był traktowany jako firma... :/

ludzie! - bierzcie na wszystko kwity! jak Wam nie chcą dać to mówcie że nie wyjdziecie dopóki nie dostaniecie - jakaś baba nie dopełniła obowiązków w styczniu czego efektem mam biznesową taryfę (niezgodną z regulaminem) i nikt nie może mi w Erze rozwiązać problemu przez najbliższe 2 lata i 3 miesiące....

...żal

Obrazek

 #409287  autor: natalia.natalia
 07 cze 2010, 12:14
Wanderer7, nie rozumiem twojego oburzenia. Mimo iż już nie masz firmy to dzięki tej "pomyłce" możesz korzystać z taryf prywatnych i biznesowych. Normalny klient tylko z prywatnych, więc jesteś w lepszej sytuacji bo możesz wybrać co bardziej ci pasuje.

 #409293  autor: Wanderer7
 07 cze 2010, 12:38
Niestety jest wiele kruczków, które sprawiają, że firmowe taryfy są mniej opłacalne - zwłaszcza dla kogoś kto przeszedł z prywatnej na firmowa - np minuty nie sa wymienne na smsy albo nie można być w sieci rodzinnej itp.. Płace kupe kasy za abonament i chcialem tylko sprostowac im ze jestem prywatny a nie firma a oni mi na to ze sie nie da.. ;/

Obrazek

 #409305  autor: bleckwarrior
 07 cze 2010, 13:32
Wanderer7 pisze:Niestety jest wiele kruczków, które sprawiają, że firmowe taryfy są mniej opłacalne - zwłaszcza dla kogoś kto przeszedł z prywatnej na firmowa - np minuty nie sa wymienne na smsy albo nie można być w sieci rodzinnej itp.. Płace kupe kasy za abonament i chcialem tylko sprostowac im ze jestem prywatny a nie firma a oni mi na to ze sie nie da.. ;/
idziesz do punkty robisz cesję, na osobę prywatną przedstawiasz dokument świadczący o zamknięciu firmy i po dokonaniu zmiany - na pewno będziesz miał możliwość wyboru taryfy indywiualnej- bo jak już ktoś wcześniej wspomniał, nie możesz mieć taryfy biznesowej na kliencie indywidualnym

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409378  autor: thonka
 07 cze 2010, 19:46
Wanderer7, ja mam pytanie tylko takie: czemu masz pretensje do ery skoro sam podpisales papiery przedluzeniowe na firme?
bo ze uwierzyles, iz mail jest jedyna droga reklamacji w takie sprawie calkowicie mnie dziwi...

powinienes miec papier na to, ze zglaszales zamkniecie firmy w PTC, to nie jest zwykla zmiana taryfy, ze Ci potem dosla wyrownanie...

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #409732  autor: Wanderer7
 09 cze 2010, 11:28
Wcześniej nie miałem "taryfy biznes" tylko zwykłą prywatną a telefon był po prostu używany także do celów służbowych - także zrobiłem cesję.
Po zamknięciu działalności (w styczniu) zgłosiłem to w punkcie i tamtejsza kobitka powiedziała mi, że nie ma problemu - zaznaczy w systemie..
Facet, który mi przez telefon mówił o taryfie nie powiedział o w/w ograniczeniach sprawiających, że ogólne warunki są gorsze na firmę niż na os. prywatną..
Nie zorientowałem się (moja wina ) że on traktuje mnie jako firmę - podawał mi taryfy takie i takie...
Powiedziałem im potem że chce im tyle samo płacić itp. tylko być osobą prywatną a nie firmą bo firmą nie jestem już poł roku... A oni ze sorry ale mam sie odpimpać bo podpisalem na kolanie to co przyniosl kurier...
pisze to w sumie ku przestrodze jak mozna sie wpi...yć przez własne zaniedbania....
thonka pisze:Wanderer7,
bo ze uwierzyles, iz mail jest jedyna droga reklamacji w takie sprawie calkowicie mnie dziwi...
Jakie jeszcze znasz metody reklamacji w Erze?

Obrazek

 #409741  autor: bleckwarrior
 09 cze 2010, 12:26
Wanderer7 pisze: Jakie jeszcze znasz metody reklamacji w Erze?
iboa, punkt, listownie, faks, telefonicznie.

ponieważ całe życie się uczę, moje zdanie z dzisiaj w danym temacie,niekoniecznie musi być takie samo, jak wczoraj -a jutro takie samo jak dziś.

 #409748  autor: Wanderer7
 09 cze 2010, 13:22
bleckwarrior pisze: iboa, punkt, listownie, , telefonicznie.
Chyba nie reklamowałeś tam jeszcze... Telefoniczna droga odpada - tam jest "spychoterapia" wszyscy tam mowia, że mail do iboa...- odwrotność sytuacji, w której chcesz taryfę... ;]
Osobiście babki mówią, że nie wiedziały, że osoba prywatna może mieć konto biznes ale nie da sie nic zrobić :)

...listownie nie próbowałem - mailowo wydaje mi się "szybciej"

Obrazek

 #409778  autor: thonka
 09 cze 2010, 15:09
Wanderer7, salon z pieczecia i podpisem konsultanta, polecony ze zwrotnym potwierdzeniem odbioru to sa jaknajbardziej oficjalne drogi reklamacji.
via mail panuje nie lepsza spychologia niz przez telefon.

co do twoich obecnych problemow - juk kilkadziesiat razy duzo osob tu pisalo, ze trzeba czytac co sie podpisuje, zeby nie bylo takich problemow jak twoj.
a to, ze Tobie ktos czegos nie powiedzial i mu uwierzyles (zapewne mowil o gorze minut i nic nie wspomnial, ze nie wymieniaja sie na smsy)...
Konsultant ma Tobie do przekazania marketingowy belkot z ktorego jest potem rozliczany, nie dopytales, a on nie ma obowiazku Tobie mowic o wszystkim. w takich sytuacjach jak umowy przez telefon obowiazuje zasada ograniczonego zaufania.

inna sprawa jest fakt, ze jezeli rzeczywiscie w styczniu miala byc odznaczona dzialalnosc w erze to jak najbardziej powinienes naciskac na zmiany, ale takie rzeczy najlepiej sprobowac zalatwic twarza w twarz z kierownikiem jakiegos salonu.

Osoby używające więcej niż 3 wykrzykników lub pytajników to osoby z zaburzeniami własnej osobowości - Terry Pratchet

 #410975  autor: AlGanonim
 17 cze 2010, 18:51
Idź do Salonu/Sklepu zrób przepisanie danych (nie cesję (chyba że cesja za 1zł po aneksie)) na osobę prywatną od razu niech konsultant zmieni Ci na taryfe prywatną bo tak musi zrobić i po kłopocie.

Zyskiem będzie to dla Ciebie że zapewne mniej za tel zapłaciłeś w taryfie biznesowej niż prywatnej ;)

 #410976  autor: st.konsultant
 17 cze 2010, 19:10
AlGanonim pisze:Idź do /Sklepu zrób przepisanie danych (nie cesję (chyba że cesja za 1zł po aneksie)) na osobę prywatną od razu niech konsultant zmieni Ci na prywatną bo tak musi zrobić i po kłopocie.

Zyskiem będzie to dla Ciebie że zapewne mniej za tel zapłaciłeś w biznesowej niż prywatnej ;)

Wątpię, żeby taka zmiana była korzystna. Bo będzie można zmienić taryfę ale bez żadnych promocji, tak jak jest to przy przedłużeniu. Czyli goła np Rodzina 110.

 #411237  autor: kwistas
 18 cze 2010, 18:34
Mój sąsiad ma umowę w Erze, dzięki pomyłce, nadal dzwoni na skrócone numery korporacyjne i mu przychodzi normalny biling połączeń, choć już od 2 lat jest w ofercie indywidualnej.