• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #407734  autor: frugor
 31 maja 2010, 20:37
Witam. Mam problem. Około 12 lutego zadzwoniła do mnie operatorka z nową umową. Wszystko z nią załatwiłam bez żadnego problemu.
Nowy abonament mam dostać od 23 czerwca, czyli od dnia w którym podpisałam z nimi 1 umowę. Z tego wynika iż co miesięczny abonament dostaje 23 danego miesiąca. W lutym jeszcze przyszły mi pieniądze na konto.
Przyszedł marzec i kwiecień no i właśnie teraz maj a pieniędzy nie mam. Podkreślam, że wszystkie rachunki płace w terminie.
Proszę o pomoc w tej sprawie. Pierwszy raz widzę taki przypadek i nigdy nic podobnego nie widziałam nawet w innej sieci.
Czekam na szybką odpowiedz. Pozdrawiam :)

 #407735  autor: kerim36
 31 maja 2010, 20:44
zadzwon pod *100 lub *600

na forum nie ma "alfy i romey" zeby wiedziec dlaczego tak sie stalo

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #407739  autor: frugor
 31 maja 2010, 20:55
próbowałam już pod *100 i nic się nie dowiedziałam :evil:

 #408230  autor: amigo007
 02 cze 2010, 16:06
Ale to trzeba tam zadzwonić i złożyć reklamację na brak pieniędzy na koncie od 3 miesięcy. Muszą wszystko zwrócić. Rozumiem że nawy abonament wchodzi ci 23 tego miesiąca. A co wybrałaś nowe taryfy delfin, pelikan lub pantera? Jeśli te nowe to od 23 nie będziesz mieć już pieniędzy na koncie tylko określoną liczbę minut wymienne na sms. Możliwe że po podpisaniu tego aneksu coś im się w systemie popierniczyło, chociaż nie powinno tak być.