• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #351674  autor: Marens
 10 sie 2009, 23:29
Mówiłem abyś wysłała polecony priorytet z potwierdzeniem odbioru, olałaś potwierdzenie odbioru to Twój problem bo teraz nic nikomu nie udowodnisz.

 #351720  autor: olka8724
 11 sie 2009, 12:10
Wspaniale ze Ty jestes taki super i wszystko zawsze robisz idealnie;/ poradze sobie sama i w @@@@ mam juz twoje rady...bo nie rozumiesz czlowieka tylko umiesz pouczac i sie wymadrzac
Ostatnio zmieniony 11 sie 2009, 15:23 przez olka8724, łącznie zmieniany 1 raz.

 #351763  autor: kowcio
 11 sie 2009, 15:24
olka8724, ja Ci radzę wyluzować troszkę, ponieważ taki ton na Forum absolutnie się nie nadaje, na słowa także radzę uważać. Na przyszłosć.

 #351769  autor: Marens
 11 sie 2009, 15:37
olka8724 pisze:bo nie rozumiesz czlowieka tylko umiesz pouczac i sie wymadrzac
Rozumiem człowieka, ale z Kowciem i innymi mamy doświadczenie.
Sami na początku też robiliśmy błędy. Zwróciłem uwagę, aby było za potwierdzeniem odbioru bo wtedy możesz udowodnić otrzymanie z terminie 10dni przez Plusa rzesyłki. Pozostaje jeszcze możliwość, na którą nie powinnaś liczyć mianowicie jeśli w ciągu 14dni przesyłka nie zostanie odebrana można traktować jako doręczoną. (do instytucji/sądów). Dodam, od siebie że jeśli był to aneks bez telefonu to koszt zerwania wynosi 100zł
Ostatnio zmieniony 12 sie 2009, 10:28 przez Marens, łącznie zmieniany 1 raz.

 #351804  autor: olka8724
 11 sie 2009, 18:17
oK,...SORY ponioslo mnie;/ zdarza sie kazdemu. a poza tym Ty mowiles o tym potwierdzeniu odbioru dzien po tym jak ja juz wyslalam wiec nie moglam juz cofnac czasu;/ bo na forum sie zalogowalam dzien po wyslaniu..;/ dlatego mnie troszke ponioslo..no ale coz..wysle ta reklamacje po raz drugi..a rachunkow i tak nie bede placic za ten szajs;P

 #351958  autor: Marens
 12 sie 2009, 10:33
olka8724 pisze:mowiles o tym potwierdzeniu odbioru dzien po tym jak ja juz wyslalam wiec nie moglam juz cofnac czasu;/ bo na forum sie zalogowalam dzien po wyslaniu..;/
Przepraszam w takim razie, jak nie przeczytałaś to miałaś prawo się pomylić.
Teraz musimy jakoś wybrnąć z sytuacji. Mam pewien pomysł, zadzwoń na 2601 i zapytaj się o wysokość kary umownej wyliczonej proporcjonalnie. Może się okazać, że będzie to śmieszna kwota w stylu 75zł. Gdyż zmieniło się prawo a jest to aneks bez telefonu i na abonament 25zł. Dodam, że podpisywałem miesiąc temu umowę na Super kartę 15zł i na dzień dzisiejszy kara za zerwanie umowy wynosi 75zł (słownie siedemdziesiąt pięć).
Może zamiast się z nimi pałować zerwać umowę znając koszt kary z przeniesieniem do SimPlusa.

Ogólnie skończyły się czasy zrywania umów za 1500zł
Takie Orange Free Optimum z modemem AnyData który kosztuje 800zł na wolnym rynku ma 650zł kary umownej.

 #352141  autor: olka8724
 12 sie 2009, 23:54
Hm...w sumie to tz jest jaki plan...masz racje:)) I napewno z niego skorzystam:)) swoja droga wysle po raz drugi odwolanie...ale na 2601 zadzwonie po raz 3 juz i sie dopytam;P moze w koncu mi ktos cos poradzi bo jak zwatpie to pojade nawet i do tej warszawy:DDD

[ Dodano: 2009-08-14, 22:41 ]
Mam jeszcze jedno pytanie: w sumie to moze i moja wina ze nie wyslalam za potwierdzeniem odbioru tej umowy z rezygnacja ale wyslac wysalalm napewno i skoro mi aktywowali automatycznie samo ta umowe to jak napisze teraz odwolanie ze po raz drugi rezygnuje ze juz drugi raz wysylam a oni nic z tym nie robia to jak minelo 3 tyg to moga to anulowac po takim czasie?? o szczerosc prosze...bo sie niedlugo zarype w rachunkach poki co tamtej karty nie uzywam bo mam nowy numer ale nie chce sie zarypac w rachunki w pon wysylam po raz drugo ta rezygancje ehh ale mam metlik..nie sadzilam ze ten plus tyle bedzie mnie nerwow kosztowal i w sumie sory ze wam tak truje ale wiem ze tu sa inteligentne osoby i ktore doz wiedza na ten temat.

[ Dodano: 2009-08-16, 09:16 ]
Niech ktos odpowie???? :((((

 #353755  autor: Marens
 20 sie 2009, 09:07
olka8724 pisze:Hm...w sumie to tz jest jaki plan...masz racje:)) I napewno z niego skorzystam:))
Jaką kwotę Ci wyliczyli?
olka8724 pisze:Mam jeszcze jedno pytanie: w sumie to moze i moja wina ze nie wyslalam za potwierdzeniem odbioru tej umowy z rezygnacja ale wyslac wysalalm napewno i skoro mi aktywowali automatycznie samo ta umowe to jak napisze teraz odwolanie ze po raz drugi rezygnuje ze juz drugi raz wysylam a oni nic z tym nie robia to jak minelo 3 tyg to moga to anulowac po takim czasie??
Myślę, że zależy to na kogo trafisz, sam pałuje się z Cyfrowym Polsatem o zwrot nadpłaty 320zł: pisma, faxy, emaile, telefony. Wczoraj trafiłem na inteligentną konsultantkę i bardzo przeprasza za zaistniały problem. Nie mogli mi zwrócić gdyż był błąd na koncie który rozwiązała i teraz przekaże do odpowiedniego działu i w ciągu 2-3dni będę miał zwrot. Jak nie to mam zadzwonić i kazać sobie przełączyć do niej nie zwracając uwagi na to że ktoś powie iż jest to niemożliwe a jak nie to postraszyć kierownikiem i będzie dało się połączyć.

[ Dodano: 2009-08-20, 09:09 ]
olka8724 pisze:nie sadzilam ze ten plus tyle bedzie mnie nerwow kosztowal i w sumie sory ze wam tak truje ale wiem ze tu sa inteligentne osoby i ktore doz wiedza na ten temat.
Dostałem wczoraj odrzucenie reklamacji, gdyż faktura na którą opiewała reklamacja nie była wystawiona. Mam zapłacić fakturę a dopiero potem zareklamować, cyrk i parodia.
Nie mówiąc o odpowiedzi na problem z założeniem konta na Plus.pl. Zgłosiłem problem techniczny a dostałem odpowiedź jak dla debila

 #359261  autor: SAT_MANHD
 12 wrz 2009, 16:08
Skontaktuje się z działem windykacji polsatu. Powinni bez problemu rozwiązać twój problem. na infolinii dostaniesz numer. Pzdr

 #359264  autor: Marens
 12 wrz 2009, 16:28
SAT_MANHD pisze:Skontaktuje się z działem windykacji polsatu. Powinni bez problemu rozwiązać twój problem. na infolinii dostaniesz numer. Pzdr
Załatwiałem to z nimi, oddali pieniądze po 50dniach, a umowa kończy się i wraca do domu CYFRA+ Tam nie miałem takich cyrków, wszystko szybko i grzecznie.

 #365106  autor: akordeonista
 16 paź 2009, 14:31
Nie wiem czy wszyscy mają takie perypetie z Plusem,ja jestem w Plusie wiele lat i nigdy nie spotkałem się z nietaktem ze strony obsługi.Teraz ostatnio zerwałem jedną umowę ze względu na zmianę warunków umowy przez Plusa.Wszystko odbyło się tak jak powinno,dostałem pismo od Prezesa że takie coś jest możliwe bez konsekwencji finansowych(telefon za złotówkę).Po zameldowaniu się w salonie Plusa-Pani załatwiła wszystko bardzo sprawnie,zaraz też dostałem następny telefon za złotówkę i nową korzystniejszą umowę.Rachunki już nie przychodzą na starą umowę a nowe płacę normalnie-tak że wszystko jest OK!. :roll:

akordeonista.

 #365115  autor: Marens
 16 paź 2009, 15:36
Każda sieć ma jakieś dobre/złe strony.
Wszędzie możne zdarzyć się problem, tylko kwestia jak zostanie rozwiązany.

 #371195  autor: Kokolino
 22 lis 2009, 17:52
Witam, piszę w bardzo ważnej sprawie. Chodzi mi o sieć "Plus", pieniądze "same znikają" mi z telefonu. To już jest drugi raz!! Przedłużyłam umowę 21.10,na koncie miałam coś ok.45 zł, ponowne załadowanie miałam 21.11 i tak też zrobiłam. Na koncie miałam prawie 65 złotych, owszem pisałam sms-y do innych sieci, opłaty przychodziły i poprawnie pobierano opłaty. Dziś (22.11) przez kilka godzin miałam wyłączony telefon, po włączeniu telefonu sprawdziłam stan konta i było 54 złotych. Jak to możliwe skoro sms-y wysyłałam tylko do sieci Plus i ok.4 na inną sieć. Zadzwoniłam na 2601 w celu uzyskania dokładniejszych informacji na ten temat. Konsultantka powiedziała że miałam jakieś 3 połączenia, wydało mi się to podejrzane ponieważ dziś nigdzie nie dzwoniłam. Druga sprawa to taka że sms-y w plusie kosztują 18 groszy, to ile musiałabym wysłać?! To już nie chodzi o te sms-y ,ale o te połączenia ,które rzekomo były wykonywane!!! Próbowałam się dowiedzieć na jakie numery były te połączenia, konsultantka nie chciała bądź nie miała miała dostępu do tego aby to sprawdzić. Niewiem jak to było na prawdę, ale chcę się dowiedzieć co było przyczyną "WYPŁYNIĘCIA PIENIĘDZY" z karty. To już drugi raz ,gdy dzieją się "czary" w tej sieci. Kiedyś siostra ściągała grę "Milionerzy" ,która kosztowała 11 zł ściągnięto mi te pieniądze zamiast jej!!! Natomiast "Ci" z "biura" wmawialimi ,że to ja wysłałam i pobrałam grę!!! Numer telefonu różni się tylko 1 ostatnią cyfrą. Już żałuje ,że przedłużyłam umowę z tą siecią. Nawet gdybym chciała ją zerwać, oczywiście z ich winy to niewiem jak to zrobić. Bardzo proszę o jakąś radę w tej sprawie, z góry dziękuję.

 #371249  autor: khagari
 22 lis 2009, 21:51
Kokolino, masz abo czy kartę? Bo raz piszesz o przedłużeniu umowy, a raz o załadowaniu (doładowaniu?). I jaki masz telefon? Może sie połączyłaś z netem przez przypadek?

 #371251  autor: Marens
 22 lis 2009, 21:58
MixPlus

 #371331  autor: Kokolino
 23 lis 2009, 12:17
Właśnie ,że nie było połączenia z netem!!! Telefon był wyłączony, a jak włączyłam to "ubyła" mi kasa z telefonu. Mam MixPlusa, dzwoniłam do Nich kilka razy i dostałam kilka różnych odpowiedzi. Jedna to o jakiejś awarii w sieci i pobierają za poprzednie usługi, druga to ,że ja faktycznie miałam 3 połączenia, ale do biura obsługi!! Dlaczego miałabym dzwoić na 2601 skoro wszystko było ok? Zadzwoniłam, ponieważ znikła mi kasa , a niewiem za co!!! Chce złożyć reklamację, tylko niewiem jak mam ją napisać. Chce też rozwiązać umowę z winy operatora.

 #371417  autor: khagari
 23 lis 2009, 18:46
a masz możliwość sprawdzenia, gdzieś np. na stronie opa po zalogowaniu swoich połączeń. może się ktoś bawił Twoim fonem?

 #371420  autor: Marens
 23 lis 2009, 19:03
khagari pisze:a masz możliwość sprawdzenia, gdzieś np. na stronie opa po zalogowaniu swoich połączeń. może się ktoś bawił Twoim fonem?
Musiałaby podejść do salonu firmowego i poprosić o wydruk billingu z ostatnich 3 miesięcy - koszt 30zł. Niestety Plus tylko w abonamencie udostępnia billing online.