• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #361530  autor: walet5
 24 wrz 2009, 12:55
mam pytanie
jak ktos do mnie dzwoni i nie odbiore to system rozlacza te osobe po 30 sekundach, czasem bywa tak ze poprostu nie zdaze, czy mozna jakos wydluzyc ten czas zeby osoby mogly dzwonic do mnie przez przynajmniej minute?? z gory dzieki za pomoc

 #361537  autor: Marens
 24 wrz 2009, 13:36
Nie da się, standardowo rozłącza wszystkich po 30sek.

 #362399  autor: walet5
 29 wrz 2009, 12:29
tak to mnie właśnie dziwi, ze u niektorych system rozlacza dzwoniacego po 30 sekundach u innych po minucie a jeszcze u innych wogole nie wywala, myslalem ze da sie to zmienic

dzieki za info

 #362496  autor: chirurg
 29 wrz 2009, 18:42
dzwoniąc do Ery rozłącza po minucie

 #362595  autor: ganc2
 30 wrz 2009, 03:00
Ej, chyba wprowadziliście chłopa w błąd :o z tego co orientuję się, to od zawsze można ustawić ten czas standardowym kodem **61*nr*kod(0000 najczęściej)*czas#
- nie wszystkie sieci jednak na to pozwalają :o w Erze bodajże hulało jak jeszcze w niej byłem (jakieś 6-7 lat temu :P ) jest to standardowy kod do przekierowań(który najczęściej dubluje się przez opcje w firmware :P ale prościej i szybciej wszystko wbić kodem :P o uszy się obiło mi że działa tylko na abonamentach)

 #362618  autor: Marens
 30 wrz 2009, 10:12
Chyba, że przekierować na swój numer w przypadku kiedy nieodebrane.
Nawet nie pomyślałem o tej opcji.