Jest sobie firma, klient kluczowy. Klient w związku z brakiem akcpetacji regulaminu złożył wniosek o wyłączenie kilku (4) numerów. W wyniku negocjacji klient wniosek wycofał i zaakceptował zmiany w regulaminie. Niestety, mimo tego, w dniu przewidywanego wyłączenia tych numerów zostały one wyłączone. W wyniku interwencji u opiekuna zostały włączone, ale dwa z nich następnego dnia znów "wyleciały". Po interwencji włączono je. Następnego dnia zdeaktywowano następne dwa numery. Ciekawe, czy to złosliwość i podziękowanie wniosek o rozwiązanie umowy (który został wycofany), czy błąd systemu. A może takie "jajca" w 26001 są częstsze. Jeśli tak, to jest to pewnie temat na jakiś artykulik, jak Plus dba o swoich klientów (kluczowych).
PS. Numery leżą już ponad 24 godziny. Podobno takich spraw związanych z podniesieniem numerów po wycofaniu rezygnacji jest sporo i czekają na swoją kolejkę.
Ostatnio zmieniony 29 lip 2009, 00:21 przez prezeswk, łącznie zmieniany 1 raz.