• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

Dlaczego nienawidzisz swojego operatora....

Chciałem telefon za 1pln z 3g i bajerami
4
10%
Kupiłem tel. na 24 raty :D
3
8%
Nigdy więcej abo! W karcie taniej!
12
30%
Po 2-3 miesiącach dał lepsza ofertę
4
10%
Aktualne promocje nie sa dla "starych jeleni"
13
33%
Zaznaczam to bo za bardzo się wstydzę przyznać...
1
3%
Bo 3g, aparat, mp3, nawigacja itd... a mam pod nadajnikiem 3g...
3
8%
Bo dzwonie na 0-700 i mam no lmit :D:D:D:D
Brak głosów
0%
 #343036  autor: despera
 26 cze 2009, 13:48
Dlaczego nienawidzisz swojego operatora.... wylewamy żale, ankieta itd...

Można zaznaczy kilka odpowiedzi.

Ja:
- zasięg 3g - patologia i ściema w BOK "no MUSI być!!"
- cenny, starych się goli...

 #343047  autor: Marens
 26 cze 2009, 14:40
Brakuje jeszcze, "Lepiej przekazać złotówkę na cele charytatywne niż dzwonić do BOKu"

 #343089  autor: kubik
 26 cze 2009, 20:31
brakuje: 'inne, wpisz poniżej' ;o)

po ostatnich dnia mogę powiedzieć, że nienawidzę Play za opieszałość i olewacki styl konsultantów w BOK/BOA czy OK (już wisi mi jak to się tam nazywa :P) - przy podpisywaniu umowy mógłby być 'ptaszek' do zaznaczenia, jak się do Ciebie zwracać, bo jakoś nie przemawia do mnie, nie odczuwam profesjonalizmu i gotowości do pracy, słysząc 'Cześć, witaj w Play, co się stało?'

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #343096  autor: elrond
 26 cze 2009, 21:07
Jeśli już ma być taki temat to pasowałoby żeby ankieta była pełniejsza i miała opcję "inne". Dodałbym problemy z BOK, problemy z płatnościami, zamiast "kupiłem telefon na 24 raty" mogłoby być 36 rat, bo to dopiero głupota :roll: 24 to standard, zastój w abonamencie, sprzedawcy - kłamcy, którzy twierdzą że system ich operatora działa jak stara analogowa centrala telefoniczna i rezygnacji nie wyślą. Wiele by wymieniać, tyle mi przychodzi do głowy :)

 #343130  autor: kowcio
 27 cze 2009, 01:26
Ehh... Akurat ja korzystam z dwóch operatorów, które najbardziej mi pasują i nie sprawiają (jak dotąd) żadnych problemów :roll: Chyba to rozsądne jest, bo po co być u operatora X, skoro operator Z będzie dla nas lepszy jakoby patrzeć na całokształt? Nie. Nie mogę nic złego powiedzieć. Zasięg mam, ceny- no jak dla mnie nie mam większych zastrzeżeń, jakość jest, problemów nie ma, mogę powiedzieć że spokojnie mogę liczyć na swój telefon, ogółem jestem zadowolony.

Jedynie co, to mogę się przyczepić cen w abonamentach, dla mnie to są chyba jakieś żarty. Nie mówię tutaj o telefonach, bo telefon dla mnie jest najmniej ważny. Mówię tutaj o cenach połączeń i SMSów, bo przecież nie podpiszę abonamentu żeby mieć telefon za 1 PLN. Myślę, że gdzieś za rok- półtora zacznie się ruch w tej kwestii i będzie bitwa na post-paid (teraz można powiedzieć, że mamy na pre-paid).

 #343133  autor: Claudec
 27 cze 2009, 01:44
Ja Play nie mogę darować tej fatalnej obsługi klienta :/
Nie dość że kasują 1zl za połączenie to w większości przypadków nic nie potrafią pomoc.
Można pisać zgłoszenia przez stronę play24, ale to znowu czeka się tygodniami na odpowiedź...

 #343134  autor: elrond
 27 cze 2009, 02:06
Claudec pisze:kasują 1zl za połączenie
I to od samego początku połączenia z *500. Np. Plus pobiera opłatę dopiero przy połączaniu z konsultantem.

 #343137  autor: kubik
 27 cze 2009, 02:28
w trakcie moich perypetii z przenoszeniem numeru, wiele razy kontaktowałem się z BOK/BOA/OK/OB (!?) i czasami się zdarzało, że po wybraniu opcji 'konsultant', połączenie samo się kończyło, a niestety złotówka do rachunku doliczona.

nie wiem czy wiecie, ale w Plusie słynne 0.95 PLN jest naliczane dopiero gdy Konsultant odbierze rozmowę, nawet po wybraniu '0' i słuchaniu muzyczki, rozmowa jest bezpłatna.

Play'u, nie idźcie tą drogą... :lol: :P

Co ja pacze? Operator blokuje aktualizację!

http://facebook.com/OperatorBlokujeAktualizacje

 #343138  autor: szyman12
 27 cze 2009, 03:30
Ja nienawidze swojego opa /Era/ za to, że zawsze (od dwóch dni do tygodnia) po podpisaniu/przedłużaniu umowy pojawiał(a) się nowy cennik lub oferta. Dlatego też prawdopodobnie w następnym roku już podziękuje Erze w spr. przedłużenia umowy.

 #343881  autor: Vader
 30 cze 2009, 15:14
kubik pisze:nie wiem czy wiecie, ale w Plusie słynne 0.95 PLN jest naliczane dopiero gdy Konsultant odbierze rozmowę, nawet po wybraniu '0' i słuchaniu muzyczki, rozmowa jest bezpłatna.
W Erze jest tak samo. Liczą za połączenie, dopiero jak Konsultant się zgłosi. Dziwne, że Orange tak nie może zrobić. :D