• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.

 #228346  autor: przemek910
 20 paź 2007, 13:21
przejdz się do salonu, oni mają wydrukowane - prosisz i dostajesz.

 #228464  autor: yagi
 20 paź 2007, 20:23
Idz do sklepu firmowego i wydrukuja Ci z systemu... tylko sie podpiszesz i wezmiesz potwierdzenie ;)

Obrazek

:!: Yagi's Para Para Dekkai Mara Mix (14.09.2010)

 #228468  autor: kris06
 20 paź 2007, 20:34
domyślam się że można to pobrać w jakimś punkcie ERY
Gdybym miał kiedy to od nich wziąć to bym nie pisał tego postu
Więc ponawiam moja prośbę

pozdrawiam ludzi dobrej woli

 #228521  autor: kris06
 20 paź 2007, 23:37
Dziekuję Ci bardzo IzabelaR

Nie wiesz który dokument powinienem wybrać???

Buziaczki

pozdrawiam ludzi dobrej woli

 #228579  autor: art
 21 paź 2007, 07:46
Uzyj tego:
http://www.era.pl/repositories/era_pl_r ... _umowy.pdf

a w miejscu wykropkowanym "z przeniesieniem numeru do............." wpisz: "systemu TakTak"... powinno wystarczać...


Aha skoro nie masz czasu biegać po salonach może zainteresuje cię także taka informacja:
Jednocześnie przypominamy, że zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych §17pkt.4 celem rozwiązania umowy niezbędnym jest złożenie pisemnej dyspozycji zawierającej dane osobowe i adresowe Abonenta, numer telefonu, hasło abonenckie i odręczny podpis zgodny z podpisem złożonym na umowie. Pismo takie należy przesłać listem poleconym lub złożyć w Salonie lub Sklepie Firmowym sieci Era.

Poniżej podajemy adres:
Polska Telefonia Cyfrowa Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 181
02-222 Warszawa

Jednocześnie informujemy, że nasza firma kierując się przyjazną polityką wobec klienta uwzględnia również wypowiedzenia przesłane mailem. Podanie zawierające wymagane dane powinno być zeskanowane i wysłane mailem jako załącznik (nie wystarczy załącznik z zeskanowanym podpisem).

Nokia N95 8GB + Abonament w sieci Era (Nowy Komfort)

 #228594  autor: cleax531
 21 paź 2007, 10:15
art pisze:Jednocześnie informujemy, że nasza firma kierując się przyjazną polityką wobec klienta uwzględnia również wypowiedzenia przesłane mailem.
Nie ryzykowałbym wysyłki e-mailem, jest to zbyt ważne pismo aby mogło się zawieruszyć. Wysyłałem kiedyś do nich faxem wypowiedzenie i nie było żadnych problemów.

 #228661  autor: Prometo
 21 paź 2007, 13:47
cleax531 pisze:Nie ryzykowałbym wysyłki e-mailem, jest to zbyt ważne pismo aby mogło się zawieruszyć. Wysyłałem kiedyś do nich faxem wypowiedzenie i nie było żadnych problemów.
Ja bym wysłał faxem, a swoją drogą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru :wink:

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #228717  autor: dechomenon
 21 paź 2007, 17:54
Prometo pisze:
cleax531 pisze:Nie ryzykowałbym wysyłki e-mailem, jest to zbyt ważne pismo aby mogło się zawieruszyć. Wysyłałem kiedyś do nich faxem wypowiedzenie i nie było żadnych problemów.
Ja bym wysłał faxem, a swoją drogą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru :wink:
Prometo bardzo dobrze pisze...już tłumaczę dlaczego...czasem gdy wyślemy jakieś pismo tylko faksem, zawsze mogą powiedzieć, że jest nieczytelne...dlatego wysyłając pocztą na pewno zabezpieczasz się..bo tutaj już wymówki żadnej nie ma!

 #228857  autor: cleax531
 22 paź 2007, 20:48
dechomenon pisze:
Prometo pisze:
cleax531 pisze:Nie ryzykowałbym wysyłki e-mailem, jest to zbyt ważne pismo aby mogło się zawieruszyć. Wysyłałem kiedyś do nich faxem wypowiedzenie i nie było żadnych problemów.
Ja bym wysłał faxem, a swoją drogą listem poleconym za potwierdzeniem odbioru :wink:
Prometo bardzo dobrze pisze...już tłumaczę dlaczego...czasem gdy wyślemy jakieś pismo tylko faksem, zawsze mogą powiedzieć, że jest nieczytelne...dlatego wysyłając pocztą na pewno zabezpieczasz się..bo tutaj już wymówki żadnej nie ma!
Dzwoniłem później na 602900 aby potwierdzić, gdyby zaczęły się wymówki to poszedłbym to załatwić osobiście. Swoją drogą to Cyfrowy Polsat ma takie wymówki, że podpis nieczytelny.