Użytkownik
Ranga
Cichy Czytelnik
Posty
90
Rejestracja
06 gru 2010, 08:20
Lokalizacja
Ratatamowo
Chyba pokolenie Z siedzi już tylko na słuchawkachnicmaberry422860 pisze: ↑14 mar 2025, 14:11Przed chwilą rozmawiałem z infolinią i nie była to miła rozmowa![]()
Wiem, na pewno trafiłem na doradcę który ma ciężki dzień ale, kurcze, dziewczyna prawie kryczała że nie rozumie sensu tej rozmowy i ze muszę się zdecydować czy biorę za 15 czy spadam.
Byłem bardzo grzeczny i spokojny, próbowałem tylko wyjaśnić czy da się dostać tą ofertę. Po co te nerwy ...
Żadna nowość. Nie wiem, czy ludziom nie zależy na pracy/wypłacie, czy nikt ich nie nadzoruje, czy jest odgórne przyzwolenie na takie traktowanie klienta. Telefon na jakąkolwiek infolinię to pierwsza rzecz na mojej liście, której należy unikać.ratatam pisze: ↑12 kwie 2025, 10:22Chyba pokolenie Z siedzi już tylko na słuchawkachTo samo miałem w netii, rzekłbym trafiłem na młodego wykrzyczanego cwaniaczka, z którym nic sie nie dało pogadać, a co dopiero wynegocjować, biore albo spadam ... Kolejny przykład w banku bnp, znowu jakby klon młodziana z netii, nie mają zadnej oferty, do działu utrzymania klienta nie przełaczył, no więc zadzwoniłem sobie jeszcze raz chwilę potem i inna osoba bez problemu przełaczyła mnie i dostałem ofertę.
koszalineo941268 pisze: ↑29 kwie 2025, 08:06Gdzie zarabia się znacznie więcej bez jakiś specjalnych kwalifikacji?