• Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Wszystko, co dotyczy telefonii komórkowej - usługi, promocje, opinie, itp. Nie o telefonach komórkowych! (patrz niższe działy)
Regulamin forum: Zanim założysz nowy temat upewnij się, że wybrałeś odpowiedni dział! W przeciwnym razie wyląduje w koszu! Tak samo będą traktowane nowe posty pisane nie na temat.
 #1190713  autor: ratatam
 12 kwie 2025, 10:22
nicmaberry422860 pisze:
14 mar 2025, 14:11
Przed chwilą rozmawiałem z infolinią i nie była to miła rozmowa :)
Wiem, na pewno trafiłem na doradcę który ma ciężki dzień ale, kurcze, dziewczyna prawie kryczała że nie rozumie sensu tej rozmowy i ze muszę się zdecydować czy biorę za 15 czy spadam.
Byłem bardzo grzeczny i spokojny, próbowałem tylko wyjaśnić czy da się dostać tą ofertę. Po co te nerwy ...
Chyba pokolenie Z siedzi już tylko na słuchawkach ;) To samo miałem w netii, rzekłbym trafiłem na młodego wykrzyczanego cwaniaczka, z którym nic sie nie dało pogadać, a co dopiero wynegocjować, biore albo spadam ... Kolejny przykład w banku bnp, znowu jakby klon młodziana z netii, nie mają zadnej oferty, do działu utrzymania klienta nie przełaczył, no więc zadzwoniłem sobie jeszcze raz chwilę potem i inna osoba bez problemu przełaczyła mnie i dostałem ofertę.
 #1191017  autor: Vieslav
 21 kwie 2025, 10:49
ratatam pisze:
12 kwie 2025, 10:22
Chyba pokolenie Z siedzi już tylko na słuchawkach ;) To samo miałem w netii, rzekłbym trafiłem na młodego wykrzyczanego cwaniaczka, z którym nic sie nie dało pogadać, a co dopiero wynegocjować, biore albo spadam ... Kolejny przykład w banku bnp, znowu jakby klon młodziana z netii, nie mają zadnej oferty, do działu utrzymania klienta nie przełaczył, no więc zadzwoniłem sobie jeszcze raz chwilę potem i inna osoba bez problemu przełaczyła mnie i dostałem ofertę.
Żadna nowość. Nie wiem, czy ludziom nie zależy na pracy/wypłacie, czy nikt ich nie nadzoruje, czy jest odgórne przyzwolenie na takie traktowanie klienta. Telefon na jakąkolwiek infolinię to pierwsza rzecz na mojej liście, której należy unikać.
Tak samo jak skończyły się złote czasy dla przedłużających umowę, gdy wypowiedzenie otwierało magiczne wrota, tak skończył się szacunek dla klienta. Masz stare umowy, wszystko działa, cena się zgadza, to nie ma co grzebać.
 #1191021  autor: Remington
 21 kwie 2025, 11:43
Vieslav pisze:
21 kwie 2025, 10:49
Nie wiem, czy ludziom nie zależy na pracy/wypłacie, czy nikt ich nie nadzoruje, czy jest odgórne przyzwolenie na takie traktowanie klienta.

Wszystkiego po trochu. Niskie płace, więc ogromna rotacja. Rotacja tak duża, że nie opłaca się inwestować w szkolenia. Zamiast tego mail/informacja o nowościach w ofercie dopiero w dniu ich wprowadzenia - przez co konsultant nie ma kiedy się z nimi zapoznać lub dopytać, a poczytać może tylko w przerwie między rozmowami, a takich przerw może nie mieć wcale. Do tego jeszcze mnogość ofert obsługiwanych przez tych samych konsultantów i wynikająca z niej kolejka nieprzeczytanych materiałów.
 #1191305  autor: Vieslav
 29 kwie 2025, 08:04
@Remington, ale to nie jest powód, żeby być niegrzecznym w stosunku do klienta. Rozumiem, że ktoś może nie znać oferty, ale tak jak @ratatam doświadczyłem wydzierania się na mnie konsultantki, która dzwoniła z ofertą przedłużenia umowy. Ona dzwoniła do mnie. Gdy zapytałem, dlaczego mam przedłużać, skoro proponuje mi to samo, tylko drożej, zabrakło jej argumentów i zaczęła wrzeszczeć. Pomijam już infolinię techniczną, na której żaden konsultant, z którym rozmawiałem (a było ich wielu), nie widział co to jest ONT. Celowo nie podaję nazwy operatorów, bo jednak mam zbyt małe doświadczenie żeby generalizować. Mam stare umowy i dopóki działa to siedzę cicho.
Płace są niskie? Ok, to po co się tam pchają. Są miejsca, gdzie zarabia się znacznie więcej bez jakiś specjalnych kwalifikacji. Przecież nie ma obowiązku pracy na infolinii.

Tyle się mówi, żeby szanować konsultantów, nie żartować sobie jak nie chce się czegoś kupić, być grzecznym, bo to jest ich czas i ich praca. A czy w drugą stronę to działa?
Ostatnio zmieniony 29 kwie 2025, 08:06 przez Vieslav, łącznie zmieniany 1 raz.
 #1191307  autor: Remington
 29 kwie 2025, 08:16
Vieslav pisze:
29 kwie 2025, 08:04
@Remington, ale to nie jest powód, żeby być niegrzecznym w stosunku do klienta.
Płace są niskie? Ok, to po co się tam pchają.

Pełna zgoda z jednej strony, a z drugiej… czy nigdy nie spotkałeś z nieprzyjemną obsługą w kasie w hipermarkecie? Tu nie ma różnicy między jednym i drugim. Jedynie wyjaśniam z czego wg mnie się to bierze, ale czy jest to zasadne zachowanie to już zupełnie inna sprawa - bardziej dla psychologów, choć w sumie można spróbować zapytać Chata GPT.
Vieslav pisze:
29 kwie 2025, 08:04
Gdy zapytałem, dlaczego mam przedłużać, skoro proponuje mi to samo, tylko drożej, zabrakło jej argumentów i zaczęła wrzeszczeć.

Z aż taką reakcją spotkałem się raz - dokładnie moja żona, gdy blisko dwadzieścia lat temu wypowiedzieliśmy umowę na telefon stacjonarny (nie będę wymieniać nazwy operatora😉). Pani z utrzymania klienta, w raczej zaawansowanym wieku, nakrzyczała na nią jak to można rezygnować z telefonu stacjonarnego. Zwaliłem to wtedy na jej wiek i brak otwarcia na nowości, że tel. komórkowy w pełni wystarczy.
koszalineo941268 pisze:
29 kwie 2025, 08:06
Gdzie zarabia się znacznie więcej bez jakiś specjalnych kwalifikacji?

Cóż tam, panie, w polityce? 🤪🤣