DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 97 z 118
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 118
 #1076895  autor: Dorotea
 24 lip 2019, 05:18
Wiem, że trochę bez sensu takie marudzenie, trzeba standardowo zgłoszenie do Play, potem do UKE. A jak faktycznie wycofali usługi to migracja z PINK do INK50, wyczyszczenie konta i przenosiny numeru do innej sieci albo sim do kosza.

Abonament w Play odpada, jeszcze naliczą kilka stówek za jakieś niewykonane połączenia albo inne premium, wszystko możliwe u tego operatora :twisted:
 #1077041  autor: kanaka
 25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
 #1077046  autor: jarekt
 25 lip 2019, 14:28
@arat99:
jarekt pisze:
24 lip 2019, 22:56
Po migracji w P4 (Play/RBM/Fakt) złotówki na KG zawsze zostają, a migracja między taryfami jest zawsze darmowa.
Dotyczy to zarówno taryf głosowych jak i internetowych (tzw. "data") PInK, InK czy starszych POnK, NPOnK czy POnK4L.
 #1077047  autor: Dorotea
 25 lip 2019, 14:48
kanaka pisze:
25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
To było do przewidzenia, znowu po cichu okroili ofertę.
 #1077049  autor: jarekt
 25 lip 2019, 15:04
Dorotea pisze:
25 lip 2019, 14:48
kanaka pisze:
25 lip 2019, 12:44
Odpowiedź na zgloszenie w play24:

Szanowny Panie,

dziękuję za przesłane zgłoszenie,
Pakiety "weekend bez limitu", "nocny transfer" oraz "formuła WWW" faktycznie są już niedostepne. Może Pan w dalszym ciągu korzystać z pakietów "Miesiąc bez limitu", "Tydzien bez limitu" oraz "Dzień bez limitu".
To było do przewidzenia, znowu po cichu okroili ofertę.
@Dorotea, spokojnie - ten konsul pomieszał co nie co (standard) i mam wątpliwości co do tego co on sprawdzał, weryfikował i jak to robił.
A dlatego mam, bo napisał, że w PInK jest nadal dostępny TbL...

Co nie wyklucza i tak tego, że tamte usługi faktycznie i nieodwołalnie wywalono z PInKów.
 #1077053  autor: Dorotea
 25 lip 2019, 15:18
jarekt pisze:
25 lip 2019, 15:04
@Dorotea, spokojnie - ten konsul pomieszał co nie co (standard) i mam wątpliwości co do tego co on sprawdzał, weryfikował i jak to robił.
A dlatego mam, bo napisał, że w PInK jest nadal dostępny TbL...

Co nie wyklucza i tak tego, że tamte usługi faktycznie i nieodwołalnie wywalono z PInKów.
Specjalnie napisałam na forum Play, żeby dać im szansę do zaprzeczenia, ale przeczuwam, że takiego nie będzie. Mnie jeszcze nie zaszczycili odpowiedzią na zgłoszenie, a ręce same wyrywają się, by napisać do UKE :)

Źle działającą usługę, czy nawet niedouczenie konsulów jakoś zniosę, ale chamska perfidia i prymitywne oszukaństwo to już za wiele.
 #1077060  autor: kanaka
 25 lip 2019, 15:50
Jak im tak brakuje kasy to wolałbym już podniesienie cen, ale pozostawienie tych usług na starych warunkach. W tym momencie korzystanie z pinka jest nieopłacalne. Robią to bez jakiejkolwiek wiedzy klientów i jeszcze trzeba sie ich prosić w zgłoszeniach o laskawą informacje.
  • Strona 97 z 118
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 118
  • 1
  • 95
  • 96
  • 97
  • 98
  • 99
  • 118