DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 89 z 96
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 96
 #1068211  autor: Majek7
 24 mar 2019, 09:01
Cześć, dziś chciałem aktywować na numerze w PINK pakiet 100GB za 45zł i jakież zaskoczenie, gdy ani w aplikacji ani na play24 w przeglądarce, nie mam dostępnego żadnego pakietu danych w dużej paczce, czy to za 45 czy tego za 49zł, o którym pisaliście :D mam tylko takie, jak poniżej na screenie:
https://i.snag.gy/WXPebD.jpg

Zdziwiłem się jakie to cyrki play odgrywa, najpierw likwidacja DIL w RBM5, teraz po raptem 2 miesiącach od kupienia i aktywacji startera w PINK taki cyrk z brakiem pakietów do aktywacji :)

Czy ktoś ma alternatywę na te cyrki? Mam ponad 45zł na karcie w PINK i póki co brak możliwości uruchomienia w modemie na karcie sim do mobilnego internetu, żadnego ciekawego pakietu...

Dzięki za odp.
 #1068227  autor: Majek7
 24 mar 2019, 10:54
jarekt pisze:
24 mar 2019, 09:08
Twoje lekarstwo to najprawdopodobniej zmiana taryfy PInK1 (którą posiadasz) na PInK9.
Spróbuję w domu przejść na tę taryfę/ofertę o której wspomniałeś. Na infolinii nic nie mógł konsultant pomóc niestety, prosił żeby wyczerpać limit GB który został na tym numerze po doładowaniu i zadzwonić z reklamacją wówczas :roll: . Kompetencje godnie typowego przypadkowego pracownika i CC które dla nich robi obsługi infolinii ;)...

Dam znać jak zadziała zmiana taryfy przez Play24, bo obecnie nie mam dostępu do telefonu na który spadają kody potwierdzające wszelkie aktywacje/zmiany.
 #1068308  autor: Majek7
 25 mar 2019, 07:16
Udało mi się przejść wczoraj w play24 z taryfy PINK1 na PINK9 i faktycznie ten pakiet Miesiąc bez limitu za 49zł stał się aktywny wówczas do wybrania z listy. Pakiety GB danych uzbierane w taryfie PINK1 nie przepadły. Dzięki za pomoc @jarekt

Nie mogłem edytować postu, moderator może połączyć z poprzednim jeśli uzna za istotne i potrzebne.
 #1068357  autor: jarekt
 25 mar 2019, 17:34
Startery PInK skończyły się już przed 20 marca na Allegro (były 3-4 aukcje tydzień temu). Systematycznie ich ubywało i jednocześnie nie przybywało, dodatkowo ciągle drożały. Obserwowałem sytuację codziennie więc wiem jak jest/było :).

Częściowo zmuszony przez te wszystkie babole i utrudnienia, na razie robię sobie wolne od forum i Telepolis.
 #1068427  autor: Adriaan02
 26 mar 2019, 19:32
Do tego nieudolnie napisany regulamin nowego pakietu
W ramach usługi otrzymujesz na 30 dni od dnia jej aktywacji, 100GB transmisji danych do wykorzystania na terenie
Rzeczypospolitej Polskiej za pośrednictwem własnej infrastrukturalnie sieci Telekomunikacyjnej P4 (bez możliwości
korzystania z sieci telekomunikacyjnych innych operatorów krajowych). Każde rozpoczęte 100kB pomniejsza pakiet
100 GB (taktowanie co 100kB).
2. Limit GB do wykorzystania w Strefie Euro wynosi 4,12 GB i rozliczany jest po stawce 7,32 zł za 1GB. Po wykorzystaniu
Limitu GB korzystasz z transmisji danych w Strefie Euro po stawce 23,07 zł za GB. Korzystanie z transmisji danych w Strefie
Euro pomniejsza pakiet krajowy.
3. Do końca aktywnej usługi szacunkowa maksymalna prędkość transmisji danych wynosi 1 Mb/s w przypadku danych
pobieranych, oraz 384 kb/s w przypadku danych wysyłanych.

Brzmi to tak, jakby te 100 GB miało być od początku realizowane z prędkością lejka, nie jest nawet wspomniane, że pakiet jest do wykorzystania z pełna prędkością

Wg. mnie powinno być tak:
3. W ramach usługi Miesiąc bez limitu GB, Operator obniża prędkość transmisji danych Użytkownikowi
po przekroczeniu 100 GB transmisji danych. W takim przypadku do końca aktywnej usługi szacunkowa maksymalna prędkość
transmisji danych wynosi 1 Mb/s w przypadku danych pobieranych, oraz 384 kb/s w przypadku danych wysyłanych.

Kompletny brak szacunku dla użytkowników prepaid, jakby mogli to by w ogóle regulaminów dla ofert na kartę nie pisali :) płacimy operatorowi w formie przepłaconej, co nie znaczy, że mamy być traktowani gorzej od klientów abonamentowych, w końcu też płacimy "pieniędzmi" :)

Niestety, Play w ostatnich latach zmienia się na gorsze, a Gruszka razem z nim.
 #1068449  autor: Dorotea
 26 mar 2019, 23:08
Mogli regulaminowo ogłosić zmiany, pozostałyby miłe wspomnienia jak po DIL-u, a tak jest niesmak. Jeśli liczą, że po takim numerze ktoś będzie płacił więcej za gorszą ofertę albo weźmie od nich abonament to się zdziwią. Pewnie PINK-i polecą do kosza, pula numerów uszczupli się, smród pozostanie.

Myślą, że ludzie pobiadolą i jakoś ucichnie, a guzik, UKE dowie się :)

PS. Mam jeszcze dwa nowe, fabrycznie zapakowane, niezarejestrowane startery PINK 19 zł (taka kwota jest na koncie głównym) ważność sim do maja, jak ktoś widzi jakieś zalety to mogę odsprzedać po 19 zł za sztukę. Nic mi po nich, ale może są chętni na "Dzień bez limitu" za 4 zł albo "Weekendy bez limitu za" 10 zł, bo tego jeszcze nie zlikwidowali.
 #1068455  autor: JFK2016
 27 mar 2019, 02:28
Wreszcie Play posprzątał ten bałagan w prepaid internet. Nie może być tak że klient abonamentu dostaje o wiele gorszą ofertę za wyższą cenę, jednocześnie dając operatorowi przewidywalność przychodów. :)
Dorotea pisze:
25 mar 2019, 17:50
Napisał ktoś do UKE? Osobiście nie puszczę płazem, już od dawna im się zbierało.
Mogli to zrobić lepiej-zasadami, jednakże efekt jest najważniejszy. Jeżeli którejś/któremuś z Was się wydaje że będziecie sobie bezpodstawnie kręcić wokół palca UKE, a Play będzie bezbronny, to jesteście w błędzie. Operator może przedstawić historie użycia danych dla każdej SIM oraz inne argumenty które UKE będzie brał pod uwagę przy podejmowaniu decyzji administracyjnych.
  • Strona 89 z 96
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 96
  • 1
  • 87
  • 88
  • 89
  • 90
  • 91
  • 96