• Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
 #1187359  autor: kamilklepczynski1961288
 06 lut 2025, 05:38
Po przedłużeniu umowy nie mogę włączyć strefy domowej Samodzielnie A gdy zadzwonię na infolinię żeby mi włączyli strefę domową To po paru dniach strefę ponownie jest wyłączona i po raz kolejny telefon na infolinię i za parę dni jest to samo. Proszę o pomoc w tej sprawie
 #1187361  autor: koszalineo941268
 06 lut 2025, 06:25
U jakiego operatora? W jakiej taryfie? Na jakim urządzeniu?
Wcześniej strefa domowa działała? Jak się nazywała poprzednia umowa a jak obecna?

Podejrzewam, że to co nazywasz przedłużeniem, to inna umowa na innych warunkach niż poprzednia.