No właśnie mówię że nie poprawne
, powinno być do RBM7 MNP lub RBM5 a niedouczony konsultant zrobił do RBM1 


Tak jest w RBMI jeśli taki w ogóle znajdziesz i RBM 5.- Nie opłaca sie kupować na alegro bo zapłacisz więcej za przesyłke. Udaj sie do najbliższego sklep, kiosku i kup starter za 5zł.mario2t pisze:Chciałem kupić starter RBM7 na allegro by korzystać z tego Darmowego LTE, ale z tego co widzę to jest jakiś koniec. Słabo się w tym wszystkim orientuje i nie wiem czy kupować czy dać z tym spokój.
Teraz mam pytanie czy dla dla wszystkich taryf RBM7 jest koniec tego darmowego LTE bo widzę, że na allegro są jeszcze jakieś aukcje?
Czy w RBM5 dalej jest to darmowe LTE na 100 dni?
Tak, kasa główna jest przenoszona do nowej taryfy.tescik pisze: czy : przy przenoszeniu numeru z RBM 7 MNP do RBM5 (oczywiscie zeby miec DIL) przenoszone sa podstawowe zlotowki na koncie (wiem ze bonusowe - nie)?
Szanowny Panie,
w odpowiedzi na zgłoszenie z 7 czerwca 2016 roku, zarejestrowane za pośrednictwem infolinii, przedstawiam swoje wyjaśnienia. Sprawa dotyczy braku możliwości włączenia pakietu LTE. Pana oczekiwaniem jest zmiana planu taryfowego oraz zwrócenie 20 GB limitu danych.
Weryfikacja i szczegóły sprawy:
Usługa „Darmowy Internet LTE na 30 dni” pozwala na korzystanie z transmisji danych w zasięgu technologii LTE bez pomniejszania limitu dostępnego w ramach innych pakietów lub środków na koncie. Warunkiem uruchomienia tej opcji jest posiadanie na saldzie Pakietu Złotówek minimalnie kwoty 30 zł.
Wyjaśniam, że „Darmowy Internet LTE na 30 dni” był usługą dodatkową, udostępnioną przez operatora. Możliwość aktywacji pakietu do taryfy „RBM na kartę 7 MNP” została odwołana. Nie stanowi to naruszenia Regulaminu świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla Użytkowników ani regulaminu Pana oferty.
6 czerwca 2016 roku, na podstawie zmienionej oferty, na stronie internetowej http://www.redbullmobile.pl pojawiła się informacja, że pakiet jest dostępny jedynie w ramach ofert „Red Bull MOBILE na kartę” lub „Red Bull MOBILE na kartę II”. Dla poprzednich promocji „Red Bull MOBILE na kartę I” został on wycofany.
Wobec tego, transmisja danych od 1 czerwca 2016 roku była realizowana prawidłowo w ramach dostępnych pakietów, poza usługą LTE.
Decyzja:
Pana reklamację uznałam za niezasadną. Oczekiwania względem zmiany planu taryfowego oraz zwrócenia 20 GB limitu danych nie mogą zostać spełnione.
Podstawa prawna:
Regulamin Usługi Darmowy internet LTE na 30 dni:
„Część VI Dodatkowe informacje, pkt 1. Operator zastrzega sobie prawo do odwołania niniejszego regulaminu w każdym czasie bez podawania przyczyny, z zastrzeżeniem, że odwołanie warunków nie wpływa na prawa i obowiązki uprzednio nabyte przez Użytkownika. Informacja o zmianie lub odwołaniu niniejszego regulaminu zostanie opublikowana na play.pl lub w inny sposób podana do wiadomości publicznej”.
Pomocne informacje:
Za pośrednictwem Play24 może Pan aktywować dodatkowe pakiety internetowe z limitem danych.
Regulamin usługi jest dostępny na naszej stronie internetowej pod linkiem: https://www.redbullmobile.pl/fileadmin/ ... 0.2014.pdf.
Zachęcam do zmiany oferty na „Red bull MOBILE na kartę II”. W tym celu proszę o kontakt z Obsługą Klienta lub wizytę w dowolnym Punkcie Sprzedaży.
Niniejszą odpowiedź wysłałam do Pana listem. Zachęcam do wyrażenia zgody na obsługę reklamacji kanałem elektronicznym. To umożliwi otrzymanie odpowiedzi na podany przez Pana adres e-mail lub na Play24 już w kilka minut od momentu zamknięcia zgłoszenia. W celu dokonania zmiany prosimy o kontakt z Obsługą Klienta.
Proszę o ocenę przygotowanych dla Pana wyjaśnień poprzez wypełnienie ankiety na Play24 lub przesłanie odpowiedzi na otrzymaną wiadomość SMS.
Masz oczywiście rację, powinni poinformować wcześniej w których taryfach DIL zostanie wyłączony.notsure pisze:Szkoda, że wciąż RedBull nie zajął oficjalnego stanowiska co do zmian, mało to profesjonalne :/