Dzięki za komentarz!mvno-gsm_pl pisze:1. Na jakim urządzeniu korzystasz z Aero2? Komputer+modem, router, tablet/smartfon...em143 pisze:jak w temacie - jeszcze dwa dni temu wpisywałam CAPTCHA, a teraz już nie przekierowuje mnie na stronę z kodem do wpisania, nie mam internetu i pomysłu, co jeszcze mogę zrobić (włączanie/wyłączanie, tryb samolotowy, ...)
czy ktoś ma jakiś pomysł i mógłby mi pomóc??
2. Czy masz zaznaczone, żeby adresy DNS przypisywał automatycznie?
3. Jakiej używasz przeglądarki?
Nie tak dawno Aero2 radziło użytkownikom co robić w takich przypadkach:
Rady Aero2 gdy nie działa strona z CAPTCHA
Jednak abym mógł coś więcej pomóc muszę mieć odpowiedzi na te trzy pytania.
Zatem: korzystam z iPada, więc automatycznie rownież z Safari. Z adresami jest wszystko ok. Szukałam odpowiedzi na rożnych stronach i forach (rownież to, co zlinkowales:)), ale nigdzie nie znalazłam odpowiedzi lub podpowiedzi, co powinnam sprawdzić, na co zwrócić uwagę...