• Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
 #919146  autor: Listek2
 04 kwie 2017, 14:40
Witam, jestem nieszczęśliwym posiadaczem internetu mobilnego od Lajt mobile (4GB za 10zł) od zaledwie 2 tygodni i już wyczerpał mi się limit danych 4GB, mimo że modem wskazuje 1,6GB pobranych danych (mowa o laptopie i modemie play-a, internet nie udostępniany dalej).
Wcześniej przez kilka miesięcy korzystałem z promocyjnej oferty nju i ilość przesłanych danych pokrywała się mniej-więcej ze statystykami na modemie i na tej podstawie stwierdziłem, że wykorzystuję ok 2,5GB danych miesięcznie więc oferta 4GB/mc jest akurat dla mnie.
No i po włożeniu karty Lajt 22 marca i wyzerowaniu wcześniejszych statystyk modemu, wczoraj transfer zwolnił do 32kB/s, a po telefonie do Lajta okazało się że zużyłem 4GB. Jak to możliwe skoro przez ten czas przeglądam tylko strony typu onet, raz obejrzałem ze dwa dłuższe filmy z YT, nic nie ściągałem?
Wiem, że statystyki w modemie mogą być nie dokładne ale taka rozbieżność to chyba przesada, czuje że ktoś tu mnie chce wyrolować. W dodatku w Lajcie nie da się samemu sprawdzić ile jeszcze zostało GB do wykorzystania (być, może da się przez infolinię).
Poradźcie co robić, zwiększać umowę na 20GB/20zł czy olać złodziei?
Nie ma możliwosci dokupienia pakietu, albo zmieniam umowę albo do 22 kwietnia będę na kagańcu 32kB/s (masakra).
 #919174  autor: Listek2
 04 kwie 2017, 18:01
W billingu: transfer danych
[pobieranie/wysyłanie]
919397619kB / 31932619kB

Jakieś jaja. Pakiet mam 4GB (wysyłanie + odbieranie).

A, tamto było za kwiecień (czyli do wczoraj)
oto za marzec:
4705066194kB / 162518104kB
i tu jeszcze łączny koszt 114zł 13gr (w kwietniu 0zł0gr).
 #919182  autor: Kryniczanin
 04 kwie 2017, 19:16
Okresy rozliczeniowe dla pakietów data w lajt nie są takie same jak okresy rachunków.

Rachunki masz zawsze 1-ostani dzień miesiąca jednak pakiety data masz np. 25 dzień - 24 dzień.

Okres pakietu internetowego możesz sprawdzić kodem *136#
 #919184  autor: Remington
 04 kwie 2017, 19:39
Kryniczanin pisze:Rachunki masz zawsze 1-ostani dzień miesiąca jednak pakiety data masz np. 25 dzień - 24 dzień.
Jesteś pewny, że dla wszystkich? Skoro Lajt stoi na platformie prepaidowej, to może okresy pakietów liczą się od daty aktywacji?
 #919237  autor: macc
 05 kwie 2017, 07:14
Potwierdzam to co napisał Kryniczanin, że okres pakietu nie pokrywa się z okresem rozliczeniowym w lajt mobile. np. ja mam okres pakietu internetowego 16 -16 a
okres rozliczeniowy 6-6.