• Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
 #907760  autor: ligeza
 28 sty 2017, 09:16
Czy wie ktoś od kiedy ma być dostępne publiczne IP dla klientów indywidualnych? Wiem, że Orange planuje wprowadzenie tej usługi niestety nigdzie nie znalazłem informacji na temat terminów.
 #907784  autor: barek16
 28 sty 2017, 10:51
Dostępne jest od dawna "testowo" w ofertach internetowych. Dzwonisz na infolinie Expert i prosisz o uruchomienie APN VPN. IP zewnętrzne zmienne. Poinformują Cię że usługa jest dostępna testowo i nie można np reklamować jej działania, ale włączą. Potem APN w ruterze/ modemie zmienisz na "VPN" hasło i login zostaje "internet".
 #907814  autor: ligeza
 28 sty 2017, 12:54
Wysyłałem zgłoszenie przez stronę Orange (ktoś tak zrobił i mu włączyli) około miesiąc temu i dostałem odpowiedź: "Usługa powinna być dostępna w niedługim czasie. W związku z powyższym, niestety nie możemy uruchomić usługi VPN."

Chodzi o infolinię *900? Bo jeśli tak to chyba zrezygnuje. 2zł za minute i pewnie 15 minut czekania aż ktoś się odezwie.
 #907856  autor: barek16
 28 sty 2017, 15:39
Tak lub dzwoniąc z innej sieci 703 300 900. Ja do tej pory dzwoniłem 2 razy i zawsze odbierali bardzo szybko i rozmawiałem z bardzo kompetentnymi osobami. W sprawie VPN to cała rozmowa 2 min nie trwała.
 #907866  autor: ligeza
 28 sty 2017, 16:03
Udało się w 3 minuty załatwić. Dziękuję bardzo @barek16 za informację.
 #907939  autor: kaspeed
 28 sty 2017, 20:53
W moim wypadku gówno to dało. Kasowali 6,15 w orange dla firm za zmienne ip i nie dało sie nawet przekierować portów.Poległem zrezygnowalem

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #907992  autor: JFK2016
 28 sty 2017, 23:25
kaspeed pisze:W moim wypadku gówno to dało. Kasowali 6,15 w orange dla firm za zmienne ip i nie dało sie nawet przekierować portów.Poległem zrezygnowalem
Używam zmiennego/dynamicznego od prawie roku (w pierwszym tygodniu po podpisaniu umowy poprosiłem o aktywację *900) w ofercie indywidualnej i nie mam z tą usługą problemów (porty mamy otwarte dla dowolnej konfiguracji). :D
 #908054  autor: kaspeed
 29 sty 2017, 13:06
W 3g ip było zupełnie inne niz dla LTE .W LTE zero zmian nic nie wypuszczało na świat.Więc odpusciłem.Zmarnowałem tylko kase; :mrgreen: Dobrze by było jak ktos z ofertą dla firm by sie wypowiedział.

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #908064  autor: JFK2016
 29 sty 2017, 13:49
kaspeed pisze:W 3g ip było zupełnie inne niz dla LTE .W LTE zero zmian nic nie wypuszczało na świat.
Na temat 3g się nie wypowiem, bo od początku używam tylko z LTE
Kod: Zaznacz cały
 Status:PołączonyCzas połączenia:3d, 07:44:29 Operator:OrangeTryb pracy:LTESiła sygnału:90% 
. A czy przypadkiem nie zamieniało ci z automatu APN z vpn na internet? Publiczny IP miałeś na WAN modemu/modemo-routera?
 #908403  autor: Orange Ekspert
 30 sty 2017, 21:57
ligeza pisze:Czy wie ktoś od kiedy ma być dostępne publiczne IP dla klientów indywidualnych? Wiem, że Orange planuje wprowadzenie tej usługi niestety nigdzie nie znalazłem informacji na temat terminów.
W ofercie dla klientów indywidualnych nie planujemy udostępnienia takiej usługi.
 #908541  autor: marcinkrysk
 31 sty 2017, 18:22
Orange ma problem z publicznym adresem IP bynajmniej w opcji dla indywidualnych . Ja mam publiczne zmienne ip ale niestety dostęp z wewnątrz orange jest niemożliwy problem z routingiem.
 #908552  autor: kaspeed
 31 sty 2017, 19:31
Nie tylko bo dla firm zmienne ip za 6,15 też kuleje w LTE w 3g tez miałem probllem niby była inna klasa ale z zewnątrz nie szło wbić.Dzwonić kazali na helpdeska olałem temat. :mrgreen: jako stałe ip mam radiowkę...A być może niedługo światłowod

Powitać po wielu latach ;) :mrgreen:
 #910800  autor: ligeza
 13 lut 2017, 10:22
Orange Ekspert pisze:
ligeza pisze:Czy wie ktoś od kiedy ma być dostępne publiczne IP dla klientów indywidualnych? Wiem, że Orange planuje wprowadzenie tej usługi niestety nigdzie nie znalazłem informacji na temat terminów.
W ofercie dla klientów indywidualnych nie planujemy udostępnienia takiej usługi.
Bardzo dziwne, bo na prośbę uruchomienia tej usługi dostałem taką odpowiedź:

"Otrzymaliśmy Pana zgłoszenie dotyczące uruchomienia usługi VPN.

Informujemy, że usługa w chwili obecnej dostępna jest jedynie dla ofert biznesowych i jest płatna. Pracujemy nad wprowadzeniem usługi dla ofert indywidualnych. Usługa powinna być dostępna w niedługim czasie.

W związku z powyższym, niestety nie możemy uruchomić usługi VPN.

Pozdrawiamy,
Orange
****** *******, Doradca ds. Klienta"