Witam, zakupiłem w virgin mobile internet mobilny lte net 220. Kate otrzymałem kartę sim włożyłem do karty ale już 3 dzień pokazuje mi brak usługi, brak sieci komórkowej. Dzwoniłem do nich i powinien wykonać testowe połączenie z tej karty żeby ją aktywować ale nie ma takiej możliwość ze względu na brak usługi. Jak wy długo czekaliście na aktywację kartę z ich strony czy w jaki sposób prawidłowy z waszej strony aktywowaliście kartę?
- Wszystko, co dotyczy ofert Internetu mobilnego w Polsce (nie za granicą ani w roamingu!).
Próbowałeś połączyć ręcznie z siecią Play lub Virgin?
Już tak próbowałem robić. Czy nawet do innego telefonu włożyć ale to samo mi pokazuje brak usługi/brak sieci komórkowej.
Skontaktuj się z infolinią Virgin Mobile. Obsługa Klienta ręcznie uruchomi SIMkę. Przygotuj ramkę na której masz wydrukowany numer seryjny karty SIM i dane weryfikacyjne, o które zapyta Cię konsultant.

