DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #110983  autor: Liper
 03 paź 2006, 12:16
usunalem sobie wszystkie napisy z ekrannu na telefonie (x640)

telefon mam w plusie

no i chce sprawdzic stan konta, podobno trzeba zmienic platforme a potem wpisac *100# ?
dobrze mowie :P? jak zmienic platforme ? :/

 #110986  autor: JacekS
 03 paź 2006, 12:28
*101*11*99# uzyj tego kodu

 #110991  autor: mardall
 03 paź 2006, 12:41
Taki kod jak napisał *jacenty1812 i przycisk inicjujący rozmowę, np. zielona słuchawka

 #111009  autor: Liper
 03 paź 2006, 13:48
hm, wpisalem : D

przyszedl SMS

Zdalna aktualizacja SIM nieudana. Skontaktuj sie z Biurem Obslugi Klienta: 2601. Kod bledu: 0 01 9404

dziwne, bo teraz jak wpisze *100# to wyskakuje mi stan konta :] to o co chodzi ztym smsem ?

 #111011  autor: JacekS
 03 paź 2006, 13:59
Nie przejmuj sie nim. Jak możesz sprawdzić stan konat pod *100# to jest ok

 #111012  autor: Liper
 03 paź 2006, 13:59
wszystko j/w
wiec nie bede nic robic , jak chodzi to po co psuc :F
tylko po rozmowie sms przychodzi ile kasy stracilem
wylaczyc to sie da ?

 #111015  autor: Łukasz
 03 paź 2006, 14:04
Nie da się tego wyłączyc.

 #111017  autor: JacekS
 03 paź 2006, 14:07
Liper pisze:wszystko j/w
wiec nie bede nic robic , jak chodzi to po co psuc :F
tylko po rozmowie sms przychodzi ile kasy stracilem
wylaczyc to sie da ?
Nie da się wyłączyć, tak jest zawsze po zmianie platformy

 #111021  autor: Liper
 03 paź 2006, 14:16
uuuaaa :P
to zmulenie .. : / no ale h** chce miec czysta tapete to musze miec smsy po rozmowie :D
Ostatnio zmieniony 03 paź 2006, 17:43 przez Liper, łącznie zmieniany 1 raz.

 #111027  autor: oprych
 03 paź 2006, 14:25
Aktualizacja nie udana to częsty problem ostatnio przy przechodzeniu na nową platformę. Nie jestem pewien, ale czy jak byłeś na starej platformie miałeś stan kotna na wyświetlaczu, czy gdzieś w menu w kosztach połączeń? Bo nie udana aktualizacja powoduje np. w nokiach, że stan konta zamraża siena wyświetlaczu a mimo to można go sprawdzieć pod *100#. Niestety taki jest plus, wszsytko się w nim sypie

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #111028  autor: Kaczy
 03 paź 2006, 14:27
No nie cały Plus sie sypie. Tylko stara platforma :)

Jakby były jakieś problemy dzwoń 2601. Oni czasami potrafią temu zaradzić :P

...::: Made for loneliness :::...

 #111032  autor: Liper
 03 paź 2006, 15:00
hmm
mialem na wyswietlaczu wszystko, potem usunalem wszytskie napisy z wyswietlacza, i zmienilem platforme, przed zmienieniem pobralo mi pieniadze za wap czy tam smsy i mialem 13 zl ( przed zabraniem za sms/wap mialem 15 )

zmienilem platforme i jak dzwonie pod *100# mam dalej 15 (czyli jakby jeszce mi nie pobrali za wap/smsy)

zresetowalem telefon ..

i ...

dalej mam 15zl :mrgreen:
ocb ? :P


----


i wlasnie nastepne pytanie, da sie jakos zrobic zeby pobieralo za kazde poloczenie / sms / czy co tam z osobna, a nie hurtowo ? :mrgreen:

jednego dnia mam 5zl za chwile przychodzi sms i zostaje 1gr :twisted:

 #111081  autor: D@rio
 03 paź 2006, 17:45
nie da. Tak pracuje nowa platforma właśnie.
Kaczy pisze:No nie cały Plus sie sypie. Tylko stara platforma
raczej nowa...
Kaczy pisze:Jakby były jakieś problemy dzwoń 2601. Oni czasami potrafią temu zaradzić
w tej kwestii to akurat rozkładają ręce albo udają ze coś robią, robiąc ręcznie aktualizację konta - tylko że to wcale nie pomaga...

Obrazek

 #111221  autor: oprych
 04 paź 2006, 01:35
Trochę mnie dziwi takie postępowanie Plusa. Teraz jak ktoś zakupi starter plusa i ze chce zmienić platformę a tu na dzień dobry problem. Na dodatek ostatnio widzę notoryczny, bo sam miałem taką sytuację z dwoma testowymi simami.

..Serj, i tak pokrzyżowaliśmy ci plany...

 #111391  autor: D@rio
 04 paź 2006, 20:20
zgadza się. Ale, co zrobić...może w końcu kiedyś tę platformę wymienią...

Obrazek