DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 163 z 410
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 410
 #961543  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:27
Obrazek

Potwierdzenie moich słów ;)

Chcesz kartę kredytową bez zaświadczeń o dochodach i gratis 50zł :)? Skorzystaj z TWISTO i użyj kodu KAMILK62 w trakcie wnioskowania o kartę :)
 #961545  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:30
Super! To chyba pierwszy telefon "niemarkowy" mający VoLTE w Orange. Przynajmniej pierwszy, o którym tu ktoś pisze. Ciekawe, czy Orange udostępniło swoje ustawienia VoLTE Google-owi, żeby dawał je producentom, czy też jest to efekt działania tego producenta "na własną rękę" :-)
Skąd masz ten telefon? Czy możesz podać linka "do niego"?
 #961546  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:32
Telefon kupiłem tutaj: https://www.gearbest.com/cell-phones/pp_647665.html

Dzisiaj go dostałem i z automatu zainstalowały się 3 aktualizacje - przy 3ciej była informacja o voLTE.

Chcesz kartę kredytową bez zaświadczeń o dochodach i gratis 50zł :)? Skorzystaj z TWISTO i użyj kodu KAMILK62 w trakcie wnioskowania o kartę :)
 #961548  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:37
Z tego co widzę, to dual sim. Czy druga karta jest w trybie 3G/2G czy tylko 2G?
I czy jest HD Voice w 2G? :-)
 #961549  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:38
Druga karta jest 3G. Co do HDvoice w 2G, jak to sprawdzić :)?

Chcesz kartę kredytową bez zaświadczeń o dochodach i gratis 50zł :)? Skorzystaj z TWISTO i użyj kodu KAMILK62 w trakcie wnioskowania o kartę :)
 #961550  autor: harys
 17 lis 2017, 13:39
OMG co tu się wyprawia ostatnio :)
To się nazywa prawdziwy postęp.
Chłopaki z miuipolska już dawno mówili że w sofcie są zrobione pliki pod VoLTE ale operatorzy jakoś to blokują i VoLTE nie dziala. Może to moment przełomowy :D

Wysłane z Le Pro 3
 #961551  autor: kozien70
 17 lis 2017, 13:41
@muchakk - Ustaw kartę w tryb GSM (czyli 2G only) i zadzwoń na jakiś numer w tej samej sieci, z którym normalnie masz na 100% HD Voice. Jeśli ogólnie odczuwasz różnicę między HD Voice a zwykłą rozmową, to od razu powinieneś zauważyć obecność lub brak HD.

@harys - miejmy nadzieję, że to właśnie ten moment. Im więcej telefonów z VoLTE tym lepiej.
 #961555  autor: muchakk
 17 lis 2017, 13:56
To was zainteresuje:
Obrazek

Jest nawet T-mobile UE :)

Według mnie w 2G jest HDvoice.

Chcesz kartę kredytową bez zaświadczeń o dochodach i gratis 50zł :)? Skorzystaj z TWISTO i użyj kodu KAMILK62 w trakcie wnioskowania o kartę :)
 #961670  autor: muchakk
 18 lis 2017, 10:49
Wiem, że nie powinno sie pisać posta pod postem za co sorry. Pobawiłem sie troche voLTE i zauważyłem, że działa ono e Orange bez problemu po wybraniu opcji IMS Orange bądź Ericsson. Jak macie mozliwość zarzadzania tymi ustawieniami u siebie i nie macie ustawień Orangr, a są te drugie to spróbujcie tych drugich. Może uda sie u was odpalić voLTE :)

Chcesz kartę kredytową bez zaświadczeń o dochodach i gratis 50zł :)? Skorzystaj z TWISTO i użyj kodu KAMILK62 w trakcie wnioskowania o kartę :)
 #961680  autor: Spacedust
 18 lis 2017, 12:28
Nie wyłączyło, tylko tak badziewnie to działa. Przerzuć na "tylko dane" i potem na "głosowy i danych" i wszystko będzie działać. Właśnie przed sekundą sprawdziłem i połączenie poleciało przez LTE.

Co do VoWifi to też działa normalnie. Sprawdziłem w trybie samolotowym z włączonym Wi-Fi.
 #961686  autor: f0ku5
 18 lis 2017, 13:13
Ja z kolei wczoraj ponownie zgłosiłem problemy z VoLTE do T-Mobile.
Poniżej wklejam fragment mojego maila, gdzie opisuję co konkretnie się dzieje.
1. Nagle nie mogę wykonać połączenia, telefon od razu po wybraniu numeru wyświetla "rozłączono".
2. Biorę drugi telefon i dzwonię do siebie.
3. Mój telefon spada z LTE do 3G, aby odebrać połączenie.
4. Po zakończeniu rozmowy mój telefon wraca do LTE i aktywuje od nowa VoLTE.
5. Można z powrotem dzwonić przez VoLTE bez przeszkód, aż pojawi się kolejna sytuacja z 1 punktu i cała sytuacja zatoczy koło.
Dziś dostałem taką odpowiedź... Ręce mi opadły. Chyba trzeba sobie na dłużej dać spokój z tym VoLTE.
Witam Pana,
serdecznie przepraszam za niedogodności podczas korzystania z naszej usługi VoLTE. Faktycznie usługa ta jest w początkowej fazie testów i niestety zdarzają się spore kłopoty podczas jej używania.

Jako operator na pewno będziemy tę funkcję udoskonalać zatem proszę co jakiś czas aktywować ją w telefonie i sprawdzić czy działa poprawnie.

Jeszcze raz przepraszam za niedogodności.
 #961692  autor: Remington
 18 lis 2017, 14:11
Spacedust pisze:Nie wyłączyło, tylko tak badziewnie to działa. Przerzuć na "tylko dane" i potem na "głosowy i danych" i wszystko będzie działać. Właśnie przed sekundą sprawdziłem i połączenie poleciało przez LTE.

Co do VoWifi to też działa normalnie. Sprawdziłem w trybie samolotowym z włączonym Wi-Fi.
Rano wyskoczył komunikat, że operator Orange zablokował usługę, samo przełączyło się na "tylko dane". Próba zmiany na "głosowy i danych" zakończona komunikatem, że operator zablokował usługę. Być może na niektórych kontach tylko.
 #961693  autor: f0ku5
 18 lis 2017, 14:17
Kryniczanin pisze:Jaki operator taka jakość:-)
Chyba Ci się coś pomyliło, nie jestem w Play'u.
  • Strona 163 z 410
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 410
  • 1
  • 161
  • 162
  • 163
  • 164
  • 165
  • 410