DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 675 z 683
  • 1
  • 673
  • 674
  • 675
  • 676
  • 677
  • 683
 #1077840  autor: areksz
 06 sie 2019, 12:56
nie mam obecnie nic z LTE ze sobą ale pewnie jest, Grzędy omijam bo w stronę Grójca od Pruszkowa jadę przez Młochów, wyjeżdżam w Tarczynie(trasa prawie równoległa do S7)-lokalna.
 #1077872  autor: 3G
 06 sie 2019, 23:15
Mixiorek pisze:
06 sie 2019, 12:48
A jak tam Grzędy w okolicy Tarczyna. Nadal cisza?
http://btsearch.pl/szukaj.php?search=gr ... 4&mode=std
Jedynie z tym DCS-em ktoś się chyba troszkę za bardzo rozpędził :-)

http://www.speedtest.net/android/4992503276.png
 #1077889  autor: Mixiorek
 07 sie 2019, 08:04
Git. Została dziura między Białobrzegami a Jedlanką (Radomiem). Na dobrą sprawę niech jeszcze odpalą Falęcice i zasięg Wawa-Radom po S7/DK7 będzie na fajnym poziomie.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1077914  autor: lordbyd
 07 sie 2019, 13:20
Takie moje - może śmieszne w obecnych czasach - spostrzeżenie dotyczące usługi "etykietka" w Play.
Próbowałem dziś uruchomić tę usługę na nowej karcie SIM umieszczonej w Nokii 3310.
Odpowiedź na SMS z treścią '"test" pozytywna - można zmienić etykietkę.
Na wyświetlaczu jednak nadal PL-06.
Wysyłam więc SMS z treścią etykietki na 90252 - a tu błąd wysyłania SMS.
Przełożyłem więc kartę SIM do nowszego telefonu (prosty Maxcom 2G) i proces przeszedł bez problemu - jest własna etykietka na wyświetlaczu.
Przekładam - z ciekawości - kartę ponownie do Nokii 3310 a na wyświetlaczu PL-06, etykietki nie widać.
Kartę przełożyłem jeszcze do Nokii 3330, 3410, 6310i i etykietki nie widać.
Nowsze Nokie (200, 100), Maxcomy czy smartfony widzą etykietkę bez problemu.
Moje zdziwienie wynika z faktu, że jakiś rok temu etykietkę aktywowałem na Nokii 3310 i była ona na niej również widoczna :)
 #1077916  autor: Mixiorek
 07 sie 2019, 13:31
Wracamy do Metrycznej. Po lewej stronie wieża TMobile. Widać kolosalną różnicę w wysokości obiektów. Wieża Play jeszcze trochę wyższa przez perspektywę, jest nieco bliżej miejsca skąd było robione zdjęcie. Standardowa wieża peryferyjna Play ale w Warszawie to rzadkość.

Zapożyczyłem fotkę z forum skyscrapercity, budowa S2.
Z góry widać lepiej ;-) różnica w wysokości zawieszenia anten Play vs. TMobile kolosalna.

Obrazek

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1077986  autor: RicoExus
 08 sie 2019, 22:14
W ostatnią niedziele próbowałem zrobić testy Play w Sopocie na fonie bez agregacji. Czasu miałem mało wskakiwało LTE2100 głównie wzdłuż plaży, niestety żaden test mi się nie udał. Wychodzi, że LTE zapchane na max. Testów było kilka.
Obrazek
Obrazek

Na szczęście zdjęli limit prędkości w T-mobile, teraz w 3G idzie wygodnie korzystać.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
 #1077988  autor: RicoExus
 08 sie 2019, 22:33
No to organicznie prędkości do 3Mbps, mam zdjęte na dwóch numerach i idzie na max ile da się wyciągnąć w roamingu T-mobile w H+.
Nie wiem czy dobrze to ująłem.
 #1077999  autor: piotrzet
 09 sie 2019, 07:58
Wcale nie ma się co dziwić, że masz takie wyniki. W Sopocie Play ma najmniej lokalizacji ze wszystkich i dlatego jest tak zapchany. Podejrzewam, że u konkurencji też nie jest za wesoło w sezonie ale w Play to już w ogóle tragedia.

https://www.speedtest.net/result/a/5045243655.png
 #1078033  autor: Mixiorek
 09 sie 2019, 11:56
Błędów, powiat grójecki. To chyba GRJ4410 jest już online. Ładna dziura załatana, właściwie to sam środek dziury. Oby od początku dali 3 pasma LTE w tym 800. N! już może iść po prośbie.
W tej okolicy jeszcze GRJ4401 czyli Mała Wieś i będzie gitara.

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1078043  autor: RicoExus
 09 sie 2019, 13:48
piotrzet pisze:
09 sie 2019, 07:58
Wcale nie ma się co dziwić, że masz takie wyniki. W Sopocie Play ma najmniej lokalizacji ze wszystkich i dlatego jest tak zapchany. Podejrzewam, że u konkurencji też nie jest za wesoło w sezonie ale w Play to już w ogóle tragedia.
To dodam jeszcze, że mam nowy rekord jeśli chodzi o zasięg LTE2100 na plaży w Brzeżnie koło mola siedziałem w zasięgu LTE2100 z Płyty Redłowskiej. Równe 10km, oczywiście nie do użycia. To już wiem czemu LTE800 i 1800 czy U900 w sezonie leży. Tyle kilosów nie powinna pokrywać żadna miejska stacja. Taki sygnał był w tej odległości.

Obrazek
  • Strona 675 z 683
  • 1
  • 673
  • 674
  • 675
  • 676
  • 677
  • 683
  • 1
  • 673
  • 674
  • 675
  • 676
  • 677
  • 683