DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
 #902991  autor: marcinek243
 01 sty 2017, 17:40
Patryk7588 pisze:Play - to samo miejsce.
Internetu nie testowałem, połączenia głosowe tuż po przeniesieniu z LTE lądowały w roamingu krajowym Plusa.
Czyżby 5mhz w u2100 dawało we znaki?

http://www.speedtest.net/result/3399080327.png
 #902995  autor: habish
 01 sty 2017, 17:52
Pewnie tak, w normalny dzień możliwe że Playowi wystarczy te 5 MHz, ale jak widać nie w Sylwestra gdzie każdy praktycznie w tym samym czasie próbował nawiązać połączenie.
 #903000  autor: p2225
 01 sty 2017, 18:16
Mieli doskonałą okazję sprawdzić jak wytrzymałe jest ich 3G na 5MHz w U2100.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #903907  autor: zwariowany.kurczak
 06 sty 2017, 20:10
p2225 pisze:Mieli doskonałą okazję sprawdzić jak wytrzymałe jest ich 3G na 5MHz w U2100.

Ruch DATA jest ignorowany - wywalany do LTE w takiej sytuacji. Polskie opy kopią się z osłem, aplikacja dostępowa i telefonowanie po "data mobile"/wi-fi, rozwiąże problem korka w takie dni.
LTE nie wywiązuje się z obsługi ruchu głosowego - idiotyzmy o zakupie słuchawki tylko u opa, a przełączenie stacji z 5Mhz UMTS2100 na 15Mhz chwilkę trwa...

Gdyby się PLAY chciało, uszykował by pełen GSM900/DCS1800 i 15Mhz UMTS2100 na głos, reszta LTE.

ALE

nie stacja mogła paść, a wyżej, punkty styku itd. ale to play - przecież jest roaming krajowy, spychologia...

Ze zdziwieniem odkryłam iż w takie dni, koncerty, czy większe skupiska, przydaje się LTE + VoIP, daje radę... bo nasze sieci pasma LTE mają "wolne", a "voice" musi jeszcze przejść przez sygnalizację, no i druga strona może nie być wstanie przyjąć połączenia.

max http://www.speedtest.pl/test/191863174
 #904115  autor: Marcin_7
 07 sty 2017, 22:32
Patryk7588 pisze:Pewnie tak, w normalny dzień możliwe że Playowi wystarczy te 5 MHz, ale jak widać nie w Sylwestra gdzie każdy praktycznie w tym samym czasie próbował nawiązać połączenie.
Statystyki pokazują, że coraz mniej ludzi dzwoni z życzeniami po 12 w Sylwestra. Parę lat temu to był prawdziwy peak na wykresach, a teraz mała górka, niższa niż zwykły wynik z 'busy hour' z dnia roboczego.
Zmieniły się przyzwyczajenia, zamiast voice call -> Messenger czy ogólny broadcast an fb :-).
 #969306  autor: p2225
 01 sty 2018, 00:22
U mnie sypnęły się połączenia na polskie numery w roamingu w Wielkiej Brytanii. Pewnie mają tam przeciążoną sieć, chociaż u nich jest godzina do tyłu.

B7+B1+B3+QAM256:
https://www.speedtest.net/android/5276103240.png
 #969307  autor: lord_kr
 01 sty 2018, 00:43
p2225 pisze:U mnie sypnęły się połączenia na polskie numery w roamingu w Wielkiej Brytanii. Pewnie mają tam przeciążoną sieć, chociaż u nich jest godzina do tyłu.
To raczej problem po stronie polskich operatorów gdyż tu w Londynie pomimo 23;45 wszystko działa normalnie może z lekkim spowolnienie danych. Inna sytuacja zapewne jest w centrum gdzie przebywa kilkaset tysięcy ludzi oglądając fajerwerki. Ciekawe jak sprawuje się O2 ze swoim LTE 800 :-D
 #969308  autor: goral2099
 01 sty 2018, 00:44
W A2 trzeba było po kilka razy próbować, ale koniec końców połączenia dochodziły do skutku. Skype i Viber na zagraniczne numery bez problemu. SMSy też.
 #969309  autor: darekka
 01 sty 2018, 00:57
Szczęśliwego Nowego 2018 Roku :!:

T-mobile dokładnie o północy pozwolił wysłać i dostarczyć kilkanaście SMS do różnych sieci(doręczenia max w kilka sekund niezależnie od sieci), bez problemu odebrałem poł. z Play i odbierałem SMSy.

http://www.speedtest.net/result/5518589825.png T-mobile "Masz złotówkę masz no limit na wszystko i do wszystkich"-LTE1800,Huawei E5377T po WiFi, 1700m. od stacji, antena Sorensen15dBi+10metrowe przewody H-155. :D
  • Strona 5 z 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8