Witam,
jestem ciekawy, czy któryś z polskich operatorów w ofercie dla klientów indywidualnych oferuje możliwość zdefiniowania różnych powitań poczty głosowej tak aby np.:
Dzięki z góry za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam
jestem ciekawy, czy któryś z polskich operatorów w ofercie dla klientów indywidualnych oferuje możliwość zdefiniowania różnych powitań poczty głosowej tak aby np.:
-
osóba dzwoniąca pomiędzy 9 a 17 od poniedziałku do piątku otrzymywała nagranie, że nie mogę teraz rozmawiać i oddzwonię po 17
osoba dzwoniąca w pozostałych godzinach nagranie, że po prostu nie mogę rozmawiać i oddzwonię najszybciej, jak to będzie możliwe
osoba dzwoniąca z numeru zastrzeżonego informację, że takich połączeń nie odbieram i proszę o pozostawienie wiadomości lub kontakt z numeru "prezentującego się"
Dzięki z góry za wszystkie wskazówki.
Pozdrawiam