klaudia123 pisze: ↑14 lut 2019, 21:03
nie chcę urazić fanatyków, ale w tym plusie dzieje się cokolwiek w sprawie rozbudowy sieci?
...
wyrastają na sieć bez jakichkolwiek modernizacji, działa, jakoś działa, płać pan...
oczywiście im więcej sprzedanych SmartDom tym lepiej dla nas, Klientów konkurencji
Wiesz, trudno Ci nie przyznać racji, bo ją masz.
Plus odstaje od konkurencji pod względem technicznym, ale widocznie Klienci tego od nich nie wymagają.
Tak się składa, że w styczniu przedłużałem umowę z Plusem (właściwie, zamieniałem ją na umowę bezterminową) i gdy podczas rozmowy z konsultantką DUK powiedziałem, że chętnie płaciłbym 60-80PLN za PORZĄDNĄ taryfę bez telefonu, to była szczerze zdziwiona.
Powiedziała mi, że jestem pierwszym Klientem, który zgłasza brak VoLTE, VoWiFi, wsparcia iPhone w sieci, marne pakiety internetowe (max 12 GB), itd.
Wnioskuję zatem, że ich Klient jest albo nieświadomy, albo liczy się najniższa cena.
Więc dostosowują się do klienteli i wychodzi co mamy.
Z drugiej strony zastanawiam się, czemu służą takie komentarze, jak napisałaś(/napisałeś)?
Polkomtel nie czyta Telepolis, a tym bardziej się tym nie przejmuje. Nie ma to żadnego wpływu na ich politykę inwestycyjną, więc z Twojej strony jest to zbędne. Z czasem zakrawa to na spam, czy stalking, co my moderatorzy odczytujemy jako posty do "cenzurowania".
MobileMaster pisze: ↑15 lut 2019, 09:54
klaudia123 pisze:ostatnia polityka sprzętowa - dzierżawa, a nie kupno - ma na celu tylko nałapanie płatników, a nie konkurowanie jakością sieci.
Sugeruje weryfikowac fakty przed napisaniem, dzierżawa jest w CP ( hmm od zawsze?), w Plusie od dluzszego juz czasu jest sprzet na raty tak jak u pozostałych operatorow. Co do modernizacji to sugeruje zajrzec na forum Plusa, ciagle sa modernizacje, nowe stacje tez powstaja.
Przepraszam za OT
I owszem, Plus "coś" modernizuje, ale działa to na zasadzie łatania dziur.
Brakuje L2100, L2600, co w wielu przypadkach poprawiłoby jakość sieci.
Ja się w grudniu przed świętami zbulwersowałem, jak w Rzeszowie Plus wyciągał 5-8 MB/s na L1800, a na U2100 całkowicie padł w pewnej lokalizacji.
Problem w tym, że na wracam w swoje rodzinne strony, ów "skansen" nie ma sobie równych!
130MB/s na "wsi zabitej dechami" nikt poza "+" nie oferuje.
Ciągłego i stabilnego LTE, przeważnie z agregacją, nikt poza "skansenem +" nie oferuje.
Braki VoLTE i VoWiFi dają się we znaki, ale np TM na drugiej karcie wspierającej te usługi działa tylko czasem (bo LTE nie jest ciągłe). Działa bdb, ale muszę się postarać o LTE.
Co do sprzętu na raty, jest to doskonała okazja, żeby wyśmiać sprzedawców próbujących wcisnąć telefon w zawyżonej cenie świadomemu Klientowi, z czego ja ochoczo korzystam.
Od 4 lat nie kupiłem żadnego sprzętu od operatora ...
piotrzet pisze: ↑15 lut 2019, 11:44
Niestety w porównaniu do konkurencji to co robi Plus to zdecydowanie za mało. I dobrze o tym wiesz. ...
Tak, robią mało i ja o tym wiem, ale nie zmienia to faktu, że Solorz planuje sobie wypłacić 2 mld PLN dywidendy.
Nie zmienia to faktu, że ja nie mam lepszej alternatywy niż Plus. Ty zapewne masz (Wawa), ja nie i doceniam ten "skansen +".
Akurat ostatnimi czasy coraz mniej korzystam z telefonu (poniżej 300 minut/m-c), więc i problemy z połączeniami coraz mniej mi przeszkadzają.
To prywatna firma, robią co chcą. Nic nam do tego. Jak nie pasuje, przenosimy usługi do konkurencji, która nadąża za nowinkami technologicznymi.