• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #596829  autor: tytoos
 22 lis 2012, 22:40
Siema,

po zalogowaniu do orange online, chciałem sprawdzić ile mi zostało MB z pakietów w abo Pantera i Smart Multi.
W Panterze po prostu brak jest pakietu.
Drugi numer w Smart Multi tak samo.
Kilka godzin temu pani z BOK stwierdziła, że to niemożliwe i dla Pantery kazała wysłać SMS ILE PREZENTY na 8005. Odpowiedź taka sama jak na O. online - ZERO informacji o posiadaniu pakietów.

Czy może to ktoś z Was potwierdzić?

Maciek.

 #596831  autor: Jedrker
 22 lis 2012, 22:46
Niestety strona orange on line działa jak działa.
Ja mając abo Pantera informacje o pozostałym pakiecie raz mi się pojawiała raz nie.
Spróbuj jutro, jak nie wyczyść pamięć podręczną przeglądarki, może to coś pomoże.
Jak nie, to zgłoś reklamację dotyczącą niesprawnego działania serwisu on line.

 #596840  autor: Orfi
 22 lis 2012, 23:13
To samo zauważyłem w aplikacji na androida. Brakuje informacji o podstawowym pakietu data i mam tylko wyświetlaną informację o dodatkowym pakiecie 500 MB. Ciekawostka jest taka, że w ubiegły weekend wszystko było jeszcze w jak najlepszym porządku a teraz nie działa ani na stronie ani w aplikacji. Pozostałe informacje są wyświetlane prawidłowo.

Orfi

 #596844  autor: wtd
 22 lis 2012, 23:37
To chyba jakiś szerszy problem, bo i u mnie i u mojej siostry też informacji o pakiecie nie wyświetla.
A jak przez stronę doklikałem się do opcji reklamacji i ją wysłałem, to dostałem auto replay że ktośtam jest na urlopie do końca tygodnia :D

 #597464  autor: Orange Ekspert
 26 lis 2012, 11:43
Witam, sprawa związana z prezentacją informacji na temat stanu konta oraz pakietów dodatkowych została już zgłoszona do administratorów portalu orange.pl. Pracujemy jak przywróceniem pełnej funkcjonalności serwisu Orange on-line. Przepraszamy za niedogodności.

Pozdrawiam
Tomek
Orange Ekspert