• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 19 z 21
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
 #1071719  autor: Mixiorek
 14 maja 2019, 09:06
Potwierdzam, mam w Umidigi A3. Jak znajdę chwilę i będę potrafił :P to może to przetestuje ;-)

https://www.speedtest.net/result/i/3214933873.png
 #1071801  autor: WellDone
 15 maja 2019, 00:41
Mistrzostwo świata, dzięki Pawrzes!

Nie wiecie dlaczego mogło przestać działać CA na tym chińczyku? Wybierając w Service Mode LTE CA czy ON czy OFF jest komunikat FAILED. Wcześniej działało normalnie, nie wiem czy to nie przez ostatnią aktualizacje. Reset z recovery nie pomógł.
 #1071809  autor: Pawrzes
 15 maja 2019, 02:18
Smartfon i procesor nie wpierają CA - modem kategorii 4. To tylko opcja ogólna która nie działa na budżetowych MT6739.

Pozdrawiam
 #1071821  autor: WellDone
 15 maja 2019, 09:26
Czyli ostatnia aktualizacja naprawiła temat, a nie popsula, bo jestem pewien, że na wyświetlaczu widziałem 4G+ ;) Dzięki!
 #1077290  autor: 3G
 28 lip 2019, 23:38
E71 to chyba FieldTest + Tell Track, ale najpierw trzeba system złamać...

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1106774  autor: Benjamin Linus
 16 lis 2020, 21:39
Skąd można pobrać bazę bts do programu Net Monitor Pro ?

próbuję z betasearch ale mieli , mieli a po chwili: 504 Gateway Time-out
 #1108161  autor: sindikat
 14 gru 2020, 12:44
Stoję przed wyborem telefonu. Do tej pory używam Samsunag S5 Neo (Exynos 75802CA) z działającym MENU serwisowym pod kodem *#2683662#. Wcześniej miałem E52, więc w wyrafinowany sposób śledziłem ruchy w eterze.
Czy teraz warto kupić coś z Samsungów? Jeśli tak to co? S20 są raczej poza moim budżetem.
A jeśli nie Samsung to co? Interesuje mnie raczej 3CA, ewentualnie 4CA.
Wiem, że jest NetMonster, ale czasami mi pokazywał zupełnie coś innego niż *#0011#.
 #1108409  autor: bed
 19 gru 2020, 23:24
Macie może pomysł dlaczego na Galaxy S9 apka Netmonitor przestaje działać po chwili od kiedy się z niej wyjdzie a na pasku powiadomień pokazuje się jedynie "Brak zasięgu"? Już kombinowałem z ustawieniami zasilania, czy np. telefon nie wprowadza jej w stan uśpienia czy czegoś, ale nie.
 #1108831  autor: bed
 27 gru 2020, 10:19
Nie wiem czy to było już wcześniej dostępne, ale na Galaxy S9 da się wymuszać konkretne pasma - być może w innych Galaxy też i pozostaje pytanie czy to kwestia ostatniej aktualizacji.
Wchodzimy w Netmonitor -> trzy kropki -> FieldTest -> (wywala błąd i klikamy "OK") -> otwiera się okno Network Mode -> klikamy w trzy kreski po lewej na górze -> Band Selection -> wybieramy preferowane pasmo i zatwierdzamy to przez przesunięcie po prawej na górze"SELECTION" :D
Od nocy mam wymuszone B20 i grzecznie siedzi, agregacji wtedy oczywiście nie ma z innymi pasmami. Szkoda, że nie da się wymusić L800/U900, bo jednak w N z tym pokryciem L800 to szału nie ma...

Obrazek
 #1108835  autor: 3G
 27 gru 2020, 12:29
Faktycznie - działa na S9+, fajna sprawa :)
Kombinacja L800 + U900 daje się ustawić np. na telefonach LG.

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
 #1108837  autor: dagonPL
 27 gru 2020, 12:38
Na S8+ mam ustawione GU900 L800 i działa prawidłowo zarówno w NetMonitor jak i NetMonster . Mam tak ustawione od ok. 2 miesięcy.
 #1108843  autor: bed
 27 gru 2020, 14:21
Faktycznie działa. Ustawiłem sobie L800/U900, bo to już niemożliwe żeby w miejscach gdzie przebywam zabrakło zasięgu. Co prawda po wyłączeniu VoLTE długo przerzuca do U900 jak chcę zadzwonić, ale nie po to mam VoLTE, żeby je wyłączać ;) Oby tego nie skopali!
 #1108844  autor: 3G
 27 gru 2020, 14:33
Czyli przy pomocy Netmonitora w Samsungach w końcu można zrobić to, co można było zrobić w LG chyba od zawsze i to bez żadnych narzędzi z zewnątrz :-) Inna sprawa, że LG idzie jakąś dziwną drogą i nie ma za bardzo telefonu godnego polecenia...

https://www.speedtest.net/android/6734171506.png
  • Strona 19 z 21
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 1
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21