• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #406413  autor: sindikat
 24 maja 2010, 14:39
Hej.

Nie było mnie kilka dni w domu. Wyjmuję telefon (Nokia E52) z kabury i ze zdziwieniem obserwuje brak zasięgu. Pomyślałem, że burza (była kilka dni wstecz jak mi domownicy podpowiedzieli) uszkodziła BTS, ale nie zasięg po kilku sekundach wskoczył. Najpierw jedna kreska, dwie, trzy, cztery. Czasami jest nawet pełny ale już w domu jest problem, bo dwie kreseczki tylko i rwie połączenie. Rodzina także odczuwa pogorszenie zasięgu. Mam zainstalowany CellTrack91 i generalnie w większości miejsc gdzie przebywam jest 100%, czyli nie antena telefonu jest winna, a przekaźnik. Kiedyś rzadkością były spadki poziomu poniżej 90%, a teraz tyle osiągnąć to cud.

Uciążliwe jest to niezmiernie, bo prowadzę biznes (oferta abonamentowa na firmę) i często nie mogę skorzystać z telefonu.

Co mam zrobić z tym fantem? Wiem gdzie jest przekaźnik, ale jak się skontaktować z jego Administratorem to już niestety nie wiem.

Poradzicie coś?

 #406416  autor: muchakk
 24 maja 2010, 14:52
*500 i zgłaszaj awarię, ale uprzedzam to będzie walka z wiatrakami :-) Po ich stronie jest wszystko ok i w ogóle "odczep się Pan" płać i siedź cicho.

 #406418  autor: Pijo
 24 maja 2010, 15:06
Jak masz Celltracka to podaj CID i LAC stacji i miejscowość , w której sie znajdujesz.

 #406429  autor: sindikat
 24 maja 2010, 16:56
CellID - 14291 (37D3)
LAC - 8005 (1F45)

 #408932  autor: kowcio
 05 cze 2010, 19:21
Próbowałeś włożyć kartę sim do innego aparatu? Bo mnie się wydaje, że to moze być wina E52... Z nią to nigdy nic nie wiadomo.