Witam,
od jakiegoś czasu mam problem z wykonywaniem połączeń. W trakcie rozmów z klientami bardzo często zdarza się że są one rozłączane. Problem pojawił się w momencie zwiększenia liczby abonamentów z 10 do około 30. Są to telefony służbowe w sieci PLUS. Tak wygląda przykładowe info na temat sieci:
Network:
Operator Selection: Automatic
Status: REGISTERED
Current network: 26001 (Plus GSM (Polkomtel) - Poland - GSM 900/1800)
Serving cell
MCC MNC LAC ID BSIC ARFCN RxLev
260 01 2afa f7ab 1 50 -72 dBm
RxLev Sub: -39 dBm
RxLev Full: -25 dBm
RxQual: 0 (BER less than 0.1%)
RxQual Sub: 7 (BER greater than 15%)
RxQual Full: 7 (BER greater than 15%)
Timeslot: 7
TA: 0
RSSI: -71 dBm
BER: 7 (greater than 15%)
Adjacent cells (6)
# MCC MNC LAC ID BSIC ARFCN RxLev
1: 260 01 0000 0000 1 50 -72 dBm
2: 260 01 2b0e 2815 1 57 -72 dBm
3: 260 01 0000 0000 11 46 -72 dBm
4: 260 01 2afa 1325 52 59 -72 dBm
5: 260 01 0000 0000 33 47 -72 dBm
6: 260 01 0000 0000 50 53 -72 dBm
Będę wdzięczny za podpowiedzi co do przyczyny tego stanu i ewentualnego rozwiązania go, ja myślę że wina leży po stronie BTS'a, czyli jest po prostu przeciążony.
od jakiegoś czasu mam problem z wykonywaniem połączeń. W trakcie rozmów z klientami bardzo często zdarza się że są one rozłączane. Problem pojawił się w momencie zwiększenia liczby abonamentów z 10 do około 30. Są to telefony służbowe w sieci PLUS. Tak wygląda przykładowe info na temat sieci:
Network:
Operator Selection: Automatic
Status: REGISTERED
Current network: 26001 (Plus GSM (Polkomtel) - Poland - GSM 900/1800)
Serving cell
MCC MNC LAC ID BSIC ARFCN RxLev
260 01 2afa f7ab 1 50 -72 dBm
RxLev Sub: -39 dBm
RxLev Full: -25 dBm
RxQual: 0 (BER less than 0.1%)
RxQual Sub: 7 (BER greater than 15%)
RxQual Full: 7 (BER greater than 15%)
Timeslot: 7
TA: 0
RSSI: -71 dBm
BER: 7 (greater than 15%)
Adjacent cells (6)
# MCC MNC LAC ID BSIC ARFCN RxLev
1: 260 01 0000 0000 1 50 -72 dBm
2: 260 01 2b0e 2815 1 57 -72 dBm
3: 260 01 0000 0000 11 46 -72 dBm
4: 260 01 2afa 1325 52 59 -72 dBm
5: 260 01 0000 0000 33 47 -72 dBm
6: 260 01 0000 0000 50 53 -72 dBm
Będę wdzięczny za podpowiedzi co do przyczyny tego stanu i ewentualnego rozwiązania go, ja myślę że wina leży po stronie BTS'a, czyli jest po prostu przeciążony.