Wita. Od razu przejde do rzeczy. Mam tel w sieci simplus z taryfą nowy simplus i aktywowałem kod w nowej promocji "darmowych 100" wybrałem 100MB na internet, później doładowałem konto i od tego zaczeły sie problemy. Teraz jak sprawdzam usługi krótkim kodem to przychodza mi z numeru +119119 w jakiejś zmienionej formie. A wcześniej zawsze przychodziły mi z numeru 119120. Dlaczego zmieniło mi ten numer ?
Jak sprawdzam usługi krótkim kodem np *106# to albo mi wyskakuje: Sprawdz 1 czy masz wymagane środki 2. czy usługa sie nie wyklucza z inną usługą itd albo podaje jakieś nierealne terminy darmowego numeru ( bodajże do 26.05.2010)
Dlaczego tak sie dzieje ? ( przed wpisaniem tego kodu na te darmowe 100MB wszystko było OK wiec chyba z platformą wszystko OK ? )
Zrobiłem screena z tego darmowego numeru jakiby ktoś nie wierzył
http://img403.imageshack.us/img403/779/2010166.jpg
Jak sprawdzam usługi krótkim kodem np *106# to albo mi wyskakuje: Sprawdz 1 czy masz wymagane środki 2. czy usługa sie nie wyklucza z inną usługą itd albo podaje jakieś nierealne terminy darmowego numeru ( bodajże do 26.05.2010)
Dlaczego tak sie dzieje ? ( przed wpisaniem tego kodu na te darmowe 100MB wszystko było OK wiec chyba z platformą wszystko OK ? )
Zrobiłem screena z tego darmowego numeru jakiby ktoś nie wierzył

http://img403.imageshack.us/img403/779/2010166.jpg