• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #371371  autor: migaw
 23 lis 2009, 16:01
witam,
ostatnio stwierdziłem, że chcę sobie wyłączyć przekierowanie rozmów (voice) na pocztę (sieć Play). chciałem wyłączyc wybiórczo przekierowanie - tylko dla przypadków gdy BUSY (ZAJĘTY). ustawieniami w telefonie nie udało się, bo co zmieniłem to przekierowanie na pocztę wracało. znalazłem jakiś kod USSD - to samo. napisałem z 24.playmobile.pl zgłoszenie i dostałem kod do wyłączenia wszystkich przekierowań. a mnie interesuje, tak jak napisałem - wybiórczo, jeno BUSY. czy ktoś ma doświadczenia w tym temacie (sieć Play) i może napisać?

 #371378  autor: nicram
 23 lis 2009, 16:24
migaw pisze:dostałem kod do wyłączenia wszystkich przekierowań. a mnie interesuje, tak jak napisałem - wybiórczo, jeno BUSY.
To może spróbuj wyłączyć całkowicie przekierowania i po tym aktywuj tylko na "kiedy zajęty"
Kody sieciowe:
*#21# (dzwoń) - informuje czy jest włączone bezwarunkowe przekierowanie połączeń
*21*numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń
#21# (dzwoń) - dezaktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń
*#30# (dzwoń) - informuje czy jest aktywny CLIP
*#31# (dzwoń) - informuje czy jest aktywny CLIR
#31# + numer telefonu (dzwoń) - na wyświetlaczu osoby do której dzwonisz nie pojawi się Twój numer
*31# + numer telefonu (dzwoń) - na wyświetlaczu osoby do której dzwonisz pojawi się Twój numer
*#43# (dzwoń) - stan usługi rozmów oczekujących
*43# (dzwoń) - aktywacja usługi rozmów oczekujących
#43# (dzwoń) - dezaktywacja usługi rozmów oczekujących
*#61# (dzwoń) - informuje czy jest aktywne przekierowanie gdy nie odbieramy
*61*numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja przekierowania gdy nie odbieramy
#61# (dzwoń) - dezaktywacja przekierowania gdy nie odbieramy
*#67# (dzwoń) - informuje czy jest aktywne przekierowanie gdy nasz numer jest zajęty
*67* numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty
*67# (dzwoń) - dezaktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty

Tak więc spróbuj wpisać:
#21# (dzwoń) - dezaktywacja bezwarunkowego przekierowania połączeń
*67* numer telefonu# (dzwoń) - aktywacja przekierowania gdy nasz numer jest zajęty

 #371380  autor: migaw
 23 lis 2009, 16:32
nie zrozumiałeś mnie, właśnie gdy ZAJĘTY nie chcę mieć przekierowania

[ Dodano: 2009-11-23, 16:37 ]
i z ich odpowiedzi wywnioskowałem że u nich nie jest możliwe wyłączenie wybiórcze dla przekierowań (czyli albo wszystko albo nic). myślałem że może ktoś się do tego ustosunkuje.

aktualna taryfa Play Fresh

 #371382  autor: nicram
 23 lis 2009, 16:41
migaw pisze:nie zrozumiałeś mnie, właśnie gdy ZAJĘTY nie chcę mieć przekierowania
A to przepraszam :-)
W takim razie możesz mieć w jednym czasie, albo całkowicie wyłączone przekierowania, albo bezwarunkowe przekierowanie połączeń, albo aktywne przekierowanie gdy nie odbieramy, albo przekierowania gdy nasz numer jest zajęty.

[ Dodano: 2009-11-23, 16:43 ]
migaw pisze:i z ich odpowiedzi wywnioskowałem że u nich nie jest możliwe wyłączenie wybiórcze dla przekierowań (czyli albo wszystko albo nic). myślałem że może ktoś się do tego ustosunkuje.
Dobrze się domyśliłeś. Ja niestety nie doczytałem dokładnie Twojego posta i stąd nie na temat udzieliłem odpowiedzi :D

 #371387  autor: migaw
 23 lis 2009, 16:50
nicram pisze:W takim razie możesz mieć w jednym czasie, albo całkowicie wyłączone przekierowania, albo bezwarunkowe przekierowanie połączeń, albo aktywne przekierowanie gdy nie odbieramy, albo przekierowania gdy nasz numer jest zajęty.
czyli albo wszystko albo nic albo jeden z..., tak?

 #371398  autor: nicram
 23 lis 2009, 17:33
migaw pisze:czyli albo wszystko albo nic albo jeden z..., tak?
Dokładnie tak :-)

 #371401  autor: migaw
 23 lis 2009, 17:47
nicram pisze:
migaw pisze:czyli albo wszystko albo nic albo jeden z..., tak?
Dokładnie tak :-)
ehhh to kiepsko :(
ja chciałem mieć te przekierowania i tylko wyłączyć dla BUSY

 #371456  autor: lucas411
 23 lis 2009, 21:21
tak, oczywiście przekierowanie wraca ale nie na numer poczty głosowej +48790200200 tylko jest to numer +48790998725 - usługa Już w zasięgu, zatem wyłącz wszystkie przekierowania, a następnie włącz każde z nich z osobna, oprócz BUSY
w razie problemów prosze pisać
Łukasz

 #371463  autor: migaw
 23 lis 2009, 21:40
a faktycznie, to już jest inny numer. przestawiłem. dzięki!

 #371479  autor: DanielR
 23 lis 2009, 22:40
lucas411 pisze:tak, oczywiście przekierowanie wraca ale nie na numer poczty głosowej +48790200200 tylko jest to numer +48790998725 - usługa Już w zasięgu, zatem wyłącz wszystkie przekierowania, a następnie włącz każde z nich z osobna, oprócz BUSY
w razie problemów prosze pisać
Łukasz
Dokładnie! Mnie też coś tu "śmierdziało". Nie chciało mi się znów grzebać przy przekierowaniach, jednak z tego co pamiętam, to nie ma z tym żadnego problemu w Play (Fresh). Można sobie dostosować tą usługę według własnych upodobań.
Wiem, bo sam właśnie jakiś czas temu przekierowałem wszystkie połączenia na Pocztę Głosową, a potem bawiłem się (z czystej ciekawości) w ustawianie (aktywację i dezaktywację) pojedynczych przekierowań. I wszystko działało jak należy.
Bez problemu można ustawić każde z osobna z pozycji menu aparatu. :wink:

 #371506  autor: nicram
 24 lis 2009, 11:04
migaw, To jednak się myliłem. Fajnie że koledzy z forum poprawili mój błąd. Byłem przekonany że jest tak jak napisałem. Przepraszam że wprowadziłem Cię w błąd :|
Na przyszłość zapamiętam sobie jak to jest z tymi przekierowaniami :-)