Witam!
Moje pytanie jeżeli nasz rozmoówca ma wyłączony telefon lub jest poza zasięgiem sieci i nie ma włączonej poczty głosowej słyszymy stosowny komunikat. Jest kilka rodzajów tych komunikatów o podobnej wartości merytorycznej, ale z inną lektorką i inaczej sformułowane. Od czego zależy co usłyszymy?
Oto moje spostrzeżenia:
Dzwonimy Plus > Orange
Kod: Zaznacz całyPrzepraszamy. Wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny. Prosimy spróbować ponownie.
ale czasami (nadal Plus>Orange):
Kod: Zaznacz całyWzywany abonent jest poza zasięgiem sieci. Poinformujemy go o tej próbie połączenia.
Era > Orange
Kod: Zaznacz całyWzywany abonent jest poza zasięgiem sieci. Poinformujemy go o tej próbie połączenia.
Plus > Era
Kod: Zaznacz całyPrzepraszamy. Wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny. Prosimy spróbować ponownie.
Podsumowując wydaje mi się, że komunikat:
Kod: Zaznacz całyPrzepraszamy. Wybrany abonent jest w tym momencie nieosiągalny. Prosimy spróbować ponownie.
był nagrany przez Plusa,
a
Kod: Zaznacz całyWzywany abonent jest poza zasięgiem sieci. Poinformujemy go o tej próbie połączenia.
przez Orange.
Jaki ma Era?
Czy to co usłyszymy zależy z jakiej sieci my korzystamy czy nasz niedoszły rozmówca?[/code]