• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
 #1173710  autor: kamilwr
 22 cze 2024, 23:48
Nie mogę uruchomić wizualnej poczty głosowej w T-Mobile na moim iPhone. Czy ktoś z Was miał podobny problem? Mam uruchomioną Pocztę Extra, wysłałem SMS o treści start na 80013. Dostałem zwrotkę, że aktywowano i nic. Robiłem reset ustawień sieciowych, nawet wyłączyłem multisim, bo powiedziano mi, że obie usługi nie współdziałają ze sobą.

Mam telefon iPhone 15 Pro Max z iOS 17.5.1
 #1173711  autor: KC-KARLOS
 22 cze 2024, 23:50
kamilwr: sprawdź po przerwie technicznej w aplikacji Mój T-Mobile jaki masz status usługi.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173713  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2024, 00:02
kamilwr: wiadomości na pocztę nadal pojawiają się w skrzynce głosowej, na która musisz zadzwonić? Sprawdzałeś, czy masz aktywne przekierowania na pocztę (Poczta Extra powinna zastąpić kierowanie głosówek na serwis wdzwaniany na skrzynkę z poziomu iPhone'a).

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173716  autor: kamilwr
 23 cze 2024, 06:08
KC-KARLOS: Jeśli wejdę w Ustawienia / Telefon / Przekazywanie połączeń, to są one wyłączone. Niemniej jeśli zadzwonię do siebie z innego numeru i nie odbiorę lub odrzucę połączenie, to odzywa się poczta głosowa.
 #1173719  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2024, 08:27
kamilwr: spróbuj nagrać sobie wiadomość dzwoniąc na swój numer telefonu z innego. Upewnisz się, czy usługa działa prawidłowo. Podejrzewam, że VVM nie działa jak należy.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173721  autor: kamilwr
 23 cze 2024, 08:43
To zrobiłem już na samym początku :) W ustawieniach telefonu nie mam zakładki „Wizualna poczta głosowa”.

Po wpisaniu *#61# widzę, że są przekierowania na numer 602951000 („gdy nie odpowiada”). Wchodząc w zakładkę „Poczta głosowa” w aplikacji „Telefon” na iPhone mam po prostu „Pocztą głosowa operatora” z przyciskiem „Połącz”. Powinien być przycisk do nagrania powitania i lista nagrań z poczty. Wcześniej ewentualnie przycisk do ustawienia poczty.

Jest też podobno coś takiego jak odebranie ustawień sieciowych po wejściu w Ustawienia / Ogólne / To urządzenie, ale to też nic nie dało.

Grzebałem w na stronach społeczności Apple i tam też niczego nie znalazłem. No wątpię żeby eSIM miał na to wpływ.
 #1173722  autor: KC-KARLOS
 23 cze 2024, 08:51
kamilwr: nie, eSIM nie ma nic do tego. Masz aktywną standardową pocztę głosową - skontaktuj się z BOK. Poczta Extra jest odpłatna i jeśli nie działa jak należy, powinni to naprawić albo zwrócić Tobie koszty. Ogólnie T-Mobile'owa poczta jest dość upośledzona, bo nie da się jej skutecznie wyłączyć (proszą o kod ##002# a po 3 miesiącach usługa sama wygaśnie), a w wielu taryfach numer dostępowy do poczty jest płatny.

🌟Mija już 15 lat odkąd jestem na Forum Telepolis.pl - kiedy to zleciało?! Dzięki za ten czas i nadal do usług! Pozdrawiam 🌟
 #1173723  autor: kamilwr
 23 cze 2024, 09:07
Tylko że ja mam aktywną pocztę extra :) Naprawdę zrobiłem wszystko co mogłem szperając w internecie i próbując dowiedzieć się czegoś od T-Mobile. Wcześniej powiedzieli mi, że to przez multisim. Wyłączyłem. Zrestartowali usługę. Nadal nic. Resetowałem ustawienia sieciowe telefonu. Wysyłałem smsa aktywującego vmm („start” na 80013). Nawet wyłączałem i włączałem ponownie. Uruchamiałem ponownie telefon. Wszystko mam w najnowszych wersjach.
Obrazek