DAJ CYNK
  • Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.

Moderator: Moderatorzy

 #1111176  autor: mirekK
 05 lut 2021, 16:27
Sprawa:
viewtopic.php?f=60&t=131292
dotyczy LineageOS / Android, ale przede wszystkim sieci Play. Dlatego wydzieliłem wątek.

Podejrzewam, że przyczyna nie możliwości odebrania MMS-ów mogą być ustawienia punktu dostępowego MMS. Play podaje na:
https://www.play.pl/pomoc/serwis/reczna ... efonu.html
na moje oko, nie pełne dane jak:


Wiadomości MMS (APN MMS)
punkt dostępu (apn): mms
strona główna: http://mmsc.play.pl/mms/wapenc


Virgin określa je znacznie dokładniej i szerszym zakresie:
https://virginmobile.pl/pomoc/pierwsze- ... oj-telefon


Jako NAZWA ustaw MMS
W pole APN wpisz virgin-mms
W pole MMSC wpisz http://mms.virginpol.jsc
Adres serwera proxy: wap.virginpol.jsc
W pole PORT MMS wpisz 8080
Jako TYP UWIERZYTELNIANIA wybierz PAP lub CHAP
Jako TYP APN wpisz mms


Tym samym nie wiem czy coś nie zostało pominięte oraz pod, które dokłądnie linie wpisać parametry.
Niestety nie przychodzą do mnie ustawienia automatyczne wygenerowane ze strony Play.

Byłby ktoś uprzejmy sprawdzić u siebie, ewnt załączyć zrzut ekranu ?

Inna sprawa, że w Virgin mobile ustawienia same nie weszły do tel, musiałem wprowadzić ręcznie. W Play, systemie LineageOS i innych urządzeniach zawsze "wchodziły" automatycznie. Nie przychodziała nawet wiadomość sms z nastawami do zaakceptowania, tak jakby były one wpisane do oprogramowania.