• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7

 #301367  autor: maciej92
 03 gru 2008, 16:29
Wyslalem sms 1800 znakow 11SMSow doszly do ery po 5 minutach a potwierdzenie wyslania przyszlo po 30s :P

 #301372  autor: joasia_23
 03 gru 2008, 16:59
Dziś byłam w full zasięgu 3G a nie można się było do mnie dodzwonić. Pomogło wyłączenie i włączenie telefonu.

 #301374  autor: mariusz9a
 03 gru 2008, 17:17
joasia_23 pisze:Dziś byłam w full zasięgu 3G a nie można się było do mnie dodzwonić. Pomogło wyłączenie i włączenie telefonu.
Może telefon Ci się zawiesił? Tzn w znaczeniu modułu nadawczo odbiorczego (nie wiem jak to fachowo nazwać dlatego tak napisałem) - zasięg cały czas max (oczywiście wskazywany błędnie, bo jest zawieszony), nie reaguje na żadne "bodźce" z sieci. Zdarza się takie coś.
Może pojawi się ktoś z serwisantów i bardziej fachowo napisze o co mi chodzi ;-)

 #301381  autor: user_delete10
 03 gru 2008, 17:51
No to ja miałem podobnie nie dawno w Orange.Nic nie ruszałem,zasięg był,a osoba,która do mnie dzwoniła powiedziała, że najpierw był sygnał zajętości potem się odezwał głos,za drugim razem,że nie można zrealizować połączenia.Nie dostałem żadnego smsa,że ktoś się próbował zemną kontaktować.

 #301397  autor: kowcio
 03 gru 2008, 19:04
Dzisiaj też miałem taką sytuację w Orange. Dzwonię raz z mojego drugiego telefonu na mój główny- wzywany abonent znajduje się poza zasięgiem sieci lub ma wyłączony telefon, proszę zadzwonić później... dzwonię za 10 sek ponownie i było ok ;) Ciekawe, dlaczego. Ten telefon, na który dzwoniłem był w zasięgu 3G (jak zawsze u mnie w domu- 100% zasięgu). Po 30 min dostałem na ten telefon wiadomość, że ten i ten numer próbował się ze mną skontaktować :-D Widzę, że Pomarańcza nie wyróżnia się zbytnio na tle innych Opów. Ale co dla mnie najważniejsze- jeszcze nigdy się tak nie stało, żebym nie mógł zadzwonić z jakiegokolwiek miejsce, kiedy musiałem i miałem taką potrzebę zadzwonić. Podobnie z odbieraniem połączeń, jak i SMSami ;)

Ale dobra, już więcej nie robię OT w tym temacie ;)

 #301403  autor: user_delete10
 03 gru 2008, 19:14
To moja pierwsza taka sytuacja,bo nigdy nikt mi nie powiedział, że nie mógł się do mnie dodzwonić,z tym, że tobie przyszło powiadomienie o kimś,kto próbował nawiązać kontakt,mi nie,może to nie ma nic do rzeczy,ale to był telefon domowy z Tele2 z nr.zastrzeżonym może nie podaje wtedy sieć komunikatu,gdy nr. jest niewidoczny,osoby dzwoniącej.

 #301419  autor: joasia_23
 03 gru 2008, 19:43
Przełozyłam kartę sim do innego telefonu i zobaczymy czy nadal bedą problemy.

[ Dodano: 2008-12-06, 15:57 ]
Przełożyłam kartę z Samsunga L700 do SE W660i i problemy nadal są. Więc to nie przez telefon.

 #302389  autor: tomko111
 07 gru 2008, 22:03
A problem dalej istnieje... dzisiaj SMSowałem z dziewczyną - wysłałem SMSa - status oczekuje i tak przez 10 minut, wysyłam drugiego i dziewczyna dostała dwa SMSy na raz, tak samo w moją stronę. Wysyłam drugą reklamację, gdyż po prostu ta usterka zaczyna mnie denerwować...

 #302443  autor: Claudec
 08 gru 2008, 13:08
tomko111, mam dokładnie to samo :(
A w jakiej sieci ma telefon twoja dziewczyna?
Ja ostatnio posyłałem smsy do wszystkich ale opóźnienia mam tylko do ery.

Zgłaszanie problemu do play tez irytuje...
Nie dość że na odpowiedz czekam miesiącami to ostatnio albo wywali mi błąd
albo coś takiego:
Kod: Zaznacz cały
Service Temporarily Unavailable

The server is temporarily unable to service your request due to maintenance downtime or capacity problems. Please try again later.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

 #302448  autor: Jedrker
 08 gru 2008, 13:42
Claudec,
Mi się wydaje, że to Era nawala.
Dlaczego ?
A no dlatego, że skoro do wszystkich innych smsy dochodzą normalnie a do Ery nie, to problem raczej tkwi w Erze.
A zresztą, zgodnie z ich hasłem Takie rzeczy to tylko w erze :mrgreen:

Chociaż sam posyłam smsy do Ery i zawsze dochodzą od razu :)

 #302449  autor: tomko111
 08 gru 2008, 13:52
Claudec, dziewczyna ma telefon na abonament w Erze... zobaczymy co Play odpisze, chociaż już czekam długo na wyjaśnienia, a w chwili obecnej są znowu problem z Play 24...

 #302543  autor: Claudec
 08 gru 2008, 21:01
Jeśli to coś po stronie Ery to chyba nic nie można więcej zrobić...

 #302548  autor: tomko111
 08 gru 2008, 21:13
Claudec, dzisiaj dzwoniłem do Ery i powiedzieli mi, że wina leży ewidentnie po stronie Playa...

Moje dwie reklamacje dotyczące SMSów z/do Ery mają status rozpatrywane, zobaczymy co odpiszą..

 #302551  autor: kowcio
 08 gru 2008, 21:16
Claudec pisze:Jeśli to coś po stronie Ery to chyba nic nie można więcej zrobić...
Niestety, Era ma w 4 literach zgłoszenia techniczne... :| Wiele razy pisałem do nich w sprawie zasięgu, ale po ich stronie niby wszystko ok, więc tutaj też nie będzie inaczej :(

Muszę sprostować: wcześniej pisałem, że czasem potrafił opóźnić się SMS z Orange do Play'a. Problem już nieaktualny, teraz trochę wysyłam wiadomości na numer w Play, problemu juz od jakiegoś czasu nie widzę ;)
Claudec, dzisiaj dzwoniłem do Ery i powiedzieli mi, że wina leży ewidentnie po stronie Playa...
Zawsze tak było, zawsze tak będzie. Tak samo jakby się do Plusa/Play'a napisało e-mail'a, że coś tam z zasięgiem roamingowym Plusa nie gra, to jedno na drugiego wskazywałoby. Czyli normalka. Zawsze wszyscy niewinni są.

 #302574  autor: Prometo
 08 gru 2008, 22:23
tomko111 pisze:Claudec, dzisiaj dzwoniłem do Ery i powiedzieli mi, że wina leży ewidentnie po stronie Playa...
Co mieli Tobie odpowiedzieć, że to ich wina :?: Mam od około dwóch tygodni starter z Play, testuję go i gdzie indziej (Plus, Play, Orange) nie ma problemów z dostarczaniem sms-ów tylko do Ery. Wysyłam teraz sporo sms-ów bo mam te 200 miesięcznie gratis. W ogóle Era zaczyna mi coraz bardziej działać na mój układ nerwowy. Kiedyś to była porządna sieć, a teraz to nawet nie wiem co mam powiedzieć. Zastanawiam się czy nie zapłacić im tych kar umownych i przenieść się do innej sieci.

PS

Ostatnio gdym się nie upomniał o punkty erapremia za staż w sieci to bym ich nie dostał. Odpisali mi, że to był błąd systemu. Do jasnej ciasnej, co mnie obchodzi ich system. Klient płaci, klient żąda, a jak mają system do d**y to niech go wymienią. Koniec i kropka.
Ostatnio zmieniony 08 gru 2008, 22:31 przez Prometo, łącznie zmieniany 1 raz.

Pozdrawiam - Prometo
http://www.forum-soccer.home.pl

 #302575  autor: tomko111
 08 gru 2008, 22:23
kowcio pisze:Zawsze tak było, zawsze tak będzie. Tak samo jakby się do Plusa/Play'a napisało e-mail'a, że coś tam z zasięgiem roamingowym Plusa nie gra, to jedno na drugiego wskazywałoby. Czyli normalka. Zawsze wszyscy niewinni są.
Tylko, że Play się nie kryje z tym, że to jest ich problem, a nie Ery... - odpowiedzieli mi, że trwają pracę nad rozwiązaniem problemu. Technicy pracują.

 #302620  autor: Claudec
 09 gru 2008, 01:02
Ja nawet nie wiem co mnie odpisali, ciagle rozpatruja a do tego narazie
wchodzac na Play24 mam:

Wystąpił błąd. Spróbuj zalogować się ponownie później.
Kod błędu: 1228780731788SCBF400

 #302623  autor: tomko111
 09 gru 2008, 06:58
Claudec, też mam taki problem i nie mogę odczytać odpowiedzi na moje dwie poprzednie reklamacje...

 #302709  autor: joasia_23
 09 gru 2008, 17:18
Ja mam większe problemy z smsami do PLusa.

 #302763  autor: tomko111
 09 gru 2008, 20:32
joasia_23, do Plusa? Pierwsze co słyszę. Dużo osób ma problem z SMSami do Ery...
  • Strona 3 z 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 7