• Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
Wszystko, co dotyczy spraw technicznych i działania sieci.
  • Strona 20 z 23
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23

 #396548  autor: marko20
 31 mar 2010, 17:43
Claudec pisze:Zauważyłem że ostatnio jak telefon przełączy się na Plusa to długo potrafi na nim siedzieć, nawet jeśli w zasięgu jest przekaźnik Play.
Potwierdzam u mnie podobnie. Pojechałem za Krk tam przełączyło mnie z automatu na plusa. Wracam do Krakowa gdzie zasięg Playa jest ok i telefon dalej siedzi w Plusie. Przełączyło gdzieś po około 30 minutach. Może rzeczywiście Panowie coś ruszyło z tym przelogowywaniem, ale nie chwalmy dnia przed zachodem słońca.

 #396551  autor: aree1987
 31 mar 2010, 18:04
U mnie to tak przedobrzyli teraz, że ręcznie nie idzie się do PLAY zalogować. :-D Z automatu też cały czas trzyma na Plusie. :>

 #396554  autor: Animatter
 31 mar 2010, 19:08
Działa i mi, sprawdzane na jednym numerze, wieczorem sprawdzę na 2gim freshu.

 #396629  autor: byrrt
 01 kwie 2010, 08:03
No to Wam wszystkim zazdroszcze bo u mnie na 2ch telefonach (abo i PF) nie działa.. Zawsze za pierwszym razem odrzuca Plusa.. Zarówno u mnie w domu jak i w Bydgoszczy w pracy..

Obrazek

 #396711  autor: linchpin
 01 kwie 2010, 16:32
U mnie dalej to samo, nie wpuszcza do Plusa za pierwszym razem na manualu. Żeby tylko Gruszka nie wyskoczył na blogu za jakiś czas, że nie znaleźli problemu i wszystko jest OK, bo parskne śmiechem :P

 #396716  autor: Andrzej24
 01 kwie 2010, 16:48
KamaZ pisze:
Andrzej24 pisze:Niech mnie ktoś oświeci i napisze jak zgłosić swój nr do Play4you2 aby problem z nikł. Poprzez stronę www Play mi nie przyjmują zgłoszenia, gdyż nie jestem zarejestrowany u nich. To znaczy nie mają moich danych osobowych. Jak na razie totalna olewka takich ludzi jak Ja, którzy mają Fresza bez rejestracji.
Z góry dzięki za pomoc
Wyślij do niego prywatną wiadomość. Jestem ciekaw czy będzie mógł pomóc skoro masz niezarejestrowany numer. W żadnej sieci oprócz Play nie robią problemu z tego powodu.
Niestety.
Wysłałem prywatną wiadomość do Play4you2 i nie poszła, widać nie przyjmuje już wiadomości od ludzi. Problem z przelogowaniem nadal jest, rano jak chce przełączyć to nie puści. Dopiero za 2 razem. Potem działa i znowu to samo. Po nocy rano nie wskoczy. Czy Moje poranki mają zaczynać się od wymuszania przelogowania do Plusa?
To jakaś paranoja. Niech się w końcu obudzą. Nawet sieć śpi i trzeba zrobić jej pobudkę.
Okolice Nowego Sącza

 #396777  autor: muchakk
 01 kwie 2010, 23:26
A u mnie po kontakcie z BOK wszystko jest już ok na moich 2 numerach. Odpowiedź z OK to mniej więcej tyle, że nie odpowiadają za sieć PLUSA etc, ale dzisiaj jak ręką odjął. Telefony do Plusa wskakują bardzo szybko i za pierwszym razem.

 #397381  autor: byrrt
 05 kwie 2010, 23:03
Widać sprawa przycichła.. A szkoda bo ja ciągle mam problem.. :/ Na 3ch telefonach więc myślę że nie tylko u mnie tego nie naprawili.. :/

Pozdrawiam

Obrazek

 #397551  autor: Andrzej24
 06 kwie 2010, 17:18
byrrt pisze:Widać sprawa przycichła.. A szkoda bo ja ciągle mam problem.. :/ Na 3ch telefonach więc myślę że nie tylko u mnie tego nie naprawili.. :/

Pozdrawiam
U mnie dalej to samo. Rano nie przeskoczy na Plusa. Dopiero za drugim razem. Pisałem do Play lecz odpisali mi, że dopiero jak się zarejestruję to mi mogą problem sprawdzić i ewentualnie usunąć. Teraz jestem zdany sam na siebie. Zastanawia mnie takie podejście do sprawy. Jeśli Play tak traktuje klienta, to mam ich gdzieś. Napiszę do Urzędu praw konsumenta. Niech się za to zabiorą i przetrzepią Play za takie praktyki. W Orange bez problemu sprawę załatwię mimo, że numer nie jest zarejestrowany. Wystarczy podać puk karty Sim.

 #397552  autor: mariusz9a
 06 kwie 2010, 17:20
Andrzej24 pisze:Pisałem do Play lecz odpisali mi, że dopiero jak się zarejestruję to mi mogą problem sprawdzić i ewentualnie usunąć. Teraz jestem zdany sam na siebie. Zastanawia mnie takie podejście do sprawy. Jeśli Play tak traktuje klienta, to mam ich gdzieś.
Żaden operator Ci nie pomoże jeśli nie masz zarejestrowanej karty - tu Play wcale nie jest wyjątkiem.

 #397565  autor: byrrt
 06 kwie 2010, 18:10
Na 3ch swoich numerach przestawiłem na sztywno na plusa i jakoś sobie radzę.. Jednak dziś dzwonił do mnie znajomy, który ma karty PF w module GSM centrali alarmowej. Od pewnego czasu nie działa dobrze monitoring, nie dochodzą informacje o uzbrojeniu/rozbrojeniu alarmu mimo że wcześniej był zasięg sprawdzany i Play sobie tam dobrze radził.. Okazało się oczywiście że moduł ma problemy aby prawidłowo zalogować się w sieci Play. Niestety również w takim module nie można ustawić operatora na sztywno. Oznaczać to będzie najprawdopodobniej zmianę karty na innego operatora - piszę to jako przestrogę dla ludzi, którzy korzystają z kart PF w takich urządzeniach - można się na tym przejechać i np. o alarmie się nie dowiedzieć!

Obrazek

 #397591  autor: radar77
 06 kwie 2010, 19:59
Andrzej24 pisze:
byrrt pisze:Widać sprawa przycichła.. A szkoda bo ja ciągle mam problem.. :/ Na 3ch telefonach więc myślę że nie tylko u mnie tego nie naprawili.. :/

Pozdrawiam
U mnie dalej to samo. Rano nie przeskoczy na Plusa. Dopiero za drugim razem. Pisałem do Play lecz odpisali mi, że dopiero jak się zarejestruję to mi mogą problem sprawdzić i ewentualnie usunąć. Teraz jestem zdany sam na siebie. Zastanawia mnie takie podejście do sprawy. Jeśli Play tak traktuje klienta, to mam ich gdzieś. Napiszę do Urzędu praw konsumenta. Niech się za to zabiorą i przetrzepią Play za takie praktyki. W Orange bez problemu sprawę załatwię mimo, że numer nie jest zarejestrowany. Wystarczy podać puk karty Sim.
Jak już wspomniałem, wysłałem do rzecznika kilka numerów. Niestety na niektórych (nie wszystkie mogę aktualnie sprawdzić) problem nadal występuje. Faktycznie po mailu na kilku problem ustąpił. W każdym razie nie ładnie z ich strony, że wprowadzają poprawne działanie usługi dla wybranych po zgłoszeniu. Ot pewnie czysta kalkulacja, tyle tylko, że klient niezadowolony jest dużo gorszy od zadowolonego i może narobić złej reklamy.

--
pozdrawiam
radar77

 #397632  autor: michael_dee
 07 kwie 2010, 09:09
Claudec pisze:Zauważyłem że ostatnio jak telefon przełączy się na Plusa to długo potrafi na nim siedzieć, nawet jeśli w zasięgu jest przekaźnik Play.
Zauważyłem to samo. U mnie "problem" z przelogowywaniem został usunięty i teraz telefon przełącza się do Plusa w ciągu 1-2 sekund.
Kolejną rzecz, którą zauważyłem - Play wzmocnił zasięg na obrzeżach miast. Telefon trzyma się zasięgu macierzystego nawet do 12 km od miasta, przy dobrej jakości połączeń.

 #397860  autor: cmon
 08 kwie 2010, 12:33
mariusz9a pisze:
Andrzej24 pisze:Pisałem do Play lecz odpisali mi, że dopiero jak się zarejestruję to mi mogą problem sprawdzić i ewentualnie usunąć. Teraz jestem zdany sam na siebie. Zastanawia mnie takie podejście do sprawy. Jeśli Play tak traktuje klienta, to mam ich gdzieś.
Żaden operator Ci nie pomoże jeśli nie masz zarejestrowanej karty - tu Play wcale nie jest wyjątkiem.
Tu chodzi o podejście do sprawy. Nie można zbyć klienta nawet niezarejestrowanego jeżeli ma się na własnej sieci problemy. Swoją droga to Play chyba cały czas się do tego problemu oficjalnie nie przyznaje i to jest najbardziej nie na miejscu.

 #397945  autor: osachorzow
 08 kwie 2010, 18:27
cmon pisze:Tu chodzi o podejście do sprawy. Nie można zbyć klienta nawet niezarejestrowanego jeżeli ma się na własnej sieci problemy.
W Erze nie spotkałem się z sytuacją gdzie przy ewidentnej winie operatora ten zamiast pomóc kazałby spadać na drzewo bo sim nie jest zarejestrowany.

Play od początku chwali się że jest inny od W3. W P4 dostałem jasny i czytelny komunikat: wystąpiła awaria i z naszej winy promocja się włączyła, ale nie mamy zamiaru tego naprawić bo karta niezarejestrowana... idź zarejestruj numer to wtedy coś z tym zrobimy (a na razie jesteś dla nas nikim i nie mamy ochoty zajmować się sprawą).

 #398133  autor: Taczian
 09 kwie 2010, 15:53
Jeśli chodzi o przejście z zasięgu macierzystego do plusa to nie zauważyłem żadnego problemu w Poznaniu i okolicach, na automacie w dniu dzisiejszym przeskakiwało samoczynnie gdy silniejszy zasięg był od Plusa. W Komornikach full zasięg Play z CI "Luboń" ;)

 #398470  autor: cmon
 12 kwie 2010, 13:42
Parafrazując rzecznika play można powiedzieć że play problemu nie widzi, ani też nie odnotowuje żadnych zgłoszeń, ba rzecznik play będzie kręcić klipy na których udowodni że wszystko jest ok. Jeżeli jednak coś jest nie tak to on się tym zajmie.
Od kiedy to rzecznik zbiera i rozwiązuje problemy klientów. Nie mają tam supportu od tego? A wystarczyłoby jedno słowo i deklaracja że sieć podejmie starania wyjaśniające sprawę. Ta sieć jest chyba jednak zbyt dumna na słowo przepraszam.

 #398473  autor: byrrt
 12 kwie 2010, 14:09
Trochę się nie odzywałem bo nie chciałem zapeszać.. Na moich 4ch zgłoszonych numerach problem ustąpił po ponownej interwencji u rzecznika. W między czasie rozpatrzono moje odwołanie od odmówienia reklamacji - uznano je. :shock:
Kod: Zaznacz cały
Aby zweryfikować ponownie Pana zastrzeżenia odnośnie do zasięgu naszej sieci w miejscowości Zamość skontaktowaliśmy się z odpowiednim działem eksperckim. Otrzymaliśmy informację, że w dniu jutrzejszym zostaną wprowadzone zmiany konfiguracyjne w sieci w celu poprawy warunków zasięgu. Zwracamy uwagę, że zgodnie z Regulaminem świadczenia Usług Telekomunikacyjnych przez P4 Sp. z o. o. dla Abonentów § 8. ust 13: „Operator stale rozwija zakres Usług Telekomunikacyjnych dostępnych dla Abonentów. Zakresy usług dostępnych w miejscach, których możliwym jest korzystanie z Usług Telekomunikacyjnych Operatora, mogą się nieznacznie różnić się od siebie”. Przepraszamy za niedogodności, mamy nadzieję, że powyższe ustawienia poskutkują poprawą zasięgu. Cieszymy się, że możemy uznać Pana odwołanie za zasadne. Ze względu ww. okoliczności proponujemy Pakiet 40 minut na krajowe połączenia głosowe do wykorzystania przez 30 dni od momentu aktywacji. Jeśli powyższa propozycja spotka się z Pana akceptacją prosimy o kontakt i powołanie się na powyższy numer zgłoszenia. 
Nie wiem co ma do tego akurat sprawa mojego miejsca zamieszkania bo problem był zgłaszany nie tylko tam no ale mniejsza o te.. Dzwonili dziś również z UKE - poradzono, że mogę napisać odwołanie na reklamację (które napisałem sam wcześniej i na które dostałem już odpowiedz). Pan z którym rozmawiałem powiedział że puki co nie mają innych narzędzi aby wywnioskować cokolwiek od operatora, ew. roszczeń mogę ubiegać się sądownie. W regionie nie zgłoszono podobnego przypadku tak więc jestem dla nich jednostką.. Wielokrotnie Pan podkreślał, że jedynym słusznym rodzajem kontaktu z operatorem w tych sprawach jest kontakt listowy - tylko w nim obowiązują terminy odpowiedzi i rozpatrywania reklamacji...

Jak sprawa wygląda u innych użytkowników? Są jeszcze osoby którym problem występuje?

Pozdrawiam

Obrazek

 #398547  autor: kerim36
 12 kwie 2010, 20:33
byrrt pisze:Jak sprawa wygląda u innych użytkowników? Są jeszcze osoby którym problem występuje?
nadal sa :)

dalej za pierwszym razem recznie nie zaloguje sie do plusa, a czyni do dopiero za drugim razem - testowane na play fresh i nie zglaszane do OK

Mapy do fabrycznych nawigacji Opel / Citroen / Peugeot / Renault / Fiat i inne
Pogotowie komputerowe / aktualizacja map GPS
http://www.klos.net.pl

 #398674  autor: trus1991
 13 kwie 2010, 17:23
Przed chwilą potrzebowałem wykonań ważny telefon.
Oczywiście zasięg był - nie dało się wykonać żadnego połączenia.
Po chwili wyskoczyło brak dostępu do sieci i telefon nie chciał sie w ogóle zalogować do PLUSa. PLUS wyskoczył nawet z sieci preferowanych.

Jestem strasznie zdenerwowany, gdyż straciłem bardzo ważną rozmowę

Nokia 3310 -----> Siemens MC60----> Motorola L7 -----> SE K550i -----> SE C902 ------> HTC Desire Z
  • Strona 20 z 23
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23
  • 1
  • 18
  • 19
  • 20
  • 21
  • 22
  • 23